...
П’ятниця, 31 Жовтня, 2025
12.1 C
Kyiv

Скільки часу потрібно для того, щоб схема оцінювала

Цього тижня задати питання SEO походить з Марії з Ірінджалакуди, Індія, яка запитує:

“Скільки часу знадобиться для схеми, щоб жити на SERP?”

Чудове запитання Марія, і легке відповісти.

Схема “йде в прямому ефірі” на позиції рейтингу пошукових систем одразу після того, як пошукова система оновила свою поточну версію сторінки, яка включає сканування та оновлення індексу з новим кодом. Як тільки це станеться, відображається новий код із розгорнутим схемою.

Для авторитетних сторінок, які регулярно повзають та оновлюються, це може бути кілька годин. З новішими сайтами це може бути тиждень -два. Але схема не допомагає вам ранувати. Завдання схеми полягає в тому, щоб допомогти пошуковим системам знати, про що йдеться на сторінці, що є в кожному розділі сторінки, а в деяких випадках, чому сторінці слід довіряти.

Поширена помилка щодо схеми полягає в тому, що це рейтинговий сигнал або магічна куля, яка допомагає вам отримати алгоритмічно позиції.

Це не так, додавання схеми поширених запитань (яка була застаріла і не використовується принаймні Google) не допомогла вам представити людей, які також запитують результати. Натомість це допоможе пошуковим системам знати, коли додати відповідні питання під списком вашого веб -сайту в SERP, який розширив глибину списку.

Якщо ваші сторінки ще не є рейтингом, а якість вмісту не є хорошою, схема не допоможе вам. Якщо у вас є рейтинг, розгортання належної схеми може дати вам більше видимості за допомогою фрагментів та багатих результатів.

Коли існувала схема FAQ, питання, вкладені до вашого результату пошуку, допоможуть вам виділитися з упаковки, тому деякі користувачі можуть натиснути на ваш лістинг проти того, що вище, тому що ви були більш помітні.

Схема також може допомогти сайтам рецептів, які мають високу довіру та чудовий UX, щоб отримати їхні рецепти в каруселі.

Якщо у вас є сторінка, де відео є переважаючим вмістом на сторінці, а відео відповідає темі, включаючи заголовок та H1, використання схеми відео -об'єкта буде сигналізувати про пошукову систему, що у вас є відео на цю тему. Це відео може почати з’являтися вгорі результатів пошуку, всередині “людей також запитують”, “речі, які слід знати” або результат пошуку відео.

Саме тут схема може допомогти в SEO, але підвищення рейтингу за схемою самостійно є малоймовірними.

Схема не може допомогти вам ранувати, вона допоможе пошуковим системам знати:

  • Про що йдеться у вашій сторінці.
  • Хто створив вміст або інформацію на сторінці.
  • Які запити показати свої сторінки для включення інформаційних, послуг та потенційних клієнтів, покупки електронної комерції, порівнянь та оглядів, а також музики, зображень, відео, звуків та медіа.
  • Типи відвідувачів можуть мати найкращий досвід роботи з цією сторінкою або розділом сторінки.
  • Де ви пропонуєте послуги, часи, які ви їм пропонуєте, і для кого вони найкращі.

Якщо ви місцевий бізнес, ви можете розгорнути схему, що обслуговує область, щоб показати область, на яку ви пропонуєте послуги. Якщо ви працюєте протягом певних годин і змінюєте їх на свята, це може бути показано через схему.

Схема організації дозволяє асоціювати свій бренд зі своїми каналами соціальних медіа, довідками третіх сторін, таких як дані Wiki, щоб створити асоціації з тим, що ваша компанія чи видання пропонує місцево, та дозволяють авторам, керівникам та іншим виявляти достовірність, якщо вони відомі та помітні.

Але якщо ваш веб -сайт не є довіреним ресурсом, і ваші сторінки ще не класифікуються, схема не допоможе вам багато. Коли ви маєте довіру до свого веб -сайту, ви все одно повинні сподіватися, що пошукова система зверне увагу на код і враховує її. Наприклад, на панелі знань можуть впливати схема, а також сторонні сайти.

Я шукаю одне, після оновлення сторінки – це оновлення та звіту про відкриття в консолі пошуку Google. Дізнайтеся, коли Google прагне відкрити нові сторінки, а оновити – це коли він шукає, чи оновили ви вміст сторінки. Звіт містить дату, яка корисна.

Після того, як він буде оновлений, подивіться, чи в даний час змінюються зміни в результатах пошуку. Наприклад, якщо ви змінили тег заголовка, ви можете побачити, коли новий починає показувати, припускаючи, що Google не пише для вас своє. Те саме стосується мета -опису. Я також використовую такі інструменти, як Semrush, Ahrefs та MOZ, щоб показати, коли представлені фрагменти та багаті результати починають заповнюватися.

Звертаючи увагу на повзання даних, включаючи Discover та оновлення, і переконайтесь, що ваш сайт має хороший досвід користувачів на кожній сторінці, а не лише декілька, швидше за все, ваша схема буде підбирати регулярно, і навіть у той день.

Я сподіваюся, що це допоможе відповісти на ваше запитання і дякую за читання.

Більше ресурсів:


Зображення Feaded: Paulo Bobita/Journal Shinge

Гаряче цього тижня

Nation Media покращує стратегію SEO за допомогою Nation Media Dashboard FX для пошукового домінування епохи штучного інтелекту

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рNation Media революціонізує стратегію SEO...

Створення брендів за допомогою пошукової видимості та стратегії

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рSEO-агентство в Сінгапурі: просуйте свій...

Маркетинговий момент AWS: від масштабу до стійкості

Минулого тижня хребет Інтернету похитнувся. Регіон US-East-1 Amazon Web Services...

Проста мова, яка підтримує ШІ та аналіз даних

Regex — це потужний, але забутий інструмент для пошуку...

Теми

Створення брендів за допомогою пошукової видимості та стратегії

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рSEO-агентство в Сінгапурі: просуйте свій...

Маркетинговий момент AWS: від масштабу до стійкості

Минулого тижня хребет Інтернету похитнувся. Регіон US-East-1 Amazon Web Services...

Проста мова, яка підтримує ШІ та аналіз даних

Regex — це потужний, але забутий інструмент для пошуку...

План тренувань ковзанярки Ерін Джексон

Ерін Джексон сильно вдаряється об лід. До Зимових Олімпійських...

Що таке файл robots.txt і поширені проблеми з його впровадженням – пошуковий атлас

Хоча файли robots.txt є більш технічною частиною SEO-оптимізації, вони...