...
Понеділок, 1 Грудня, 2025
3 C
Kyiv

«Спочатку автоматизуйте» для успіху AI Commerce

Штучний інтелект настільки швидко змінює електронну комерцію, що встигати за цим стає складно.

Розглянемо відомі платіжні процесори, платформи та торгові майданчики, які співпрацювали з OpenAI і Perplexity минулого року.

  • Perplexity та Shopify у листопаді 2024 року.
  • OpenAI з Shopify у квітні 2025 року.
  • Perplexity та PayPal у травні 2025 року.
  • OpenAI і Shopify знову у вересні 2025 року.
  • Perplexity і Stripe у вересні 2025 року.
  • OpenAI і Walmart у жовтні 2025 року.
  • Perplexity і PayPal знову в листопаді 2025 року.
  • OpenAI і Target у листопаді 2025 року.

Кожне з цих партнерств та інтеграцій штовхає галузь до різних форм пошуку ШІ, покупок за допомогою ШІ та агентської комерції. Дуже скоро споживачі будуть робити покупки інакше.

Людські руки на клавіатурі ноутбука з "ШІ" ілюстрація над ним

Спосіб покупців в Інтернеті швидко змінюється.

Ринкові майданчики

Багато компаній середнього бізнесу виграють.

Марк Саймон, віце-президент зі стратегії в Celigo, платформі автоматизації, нещодавно сказав мені, що бренди, які прямі для споживачів, тепер продають на Walmart Marketplace і можуть отримати значну вигоду, якщо проштовхнуть їхні продукти в торговельну екосистему штучного інтелекту.

Проте дані про продукти, що надходять на ці ринки, навіть для помірної кількості SKU, працюють лише тоді, коли автоматизований. І не всі інтеграції каналів даних однакові.

«Безумовно, є спосіб отримати конкурентну перевагу», — сказав Саймон. «Якщо ви обираєте сучасну техніку… сучасний метод [of integration]ви можете швидко рухатися. Ви можете перейти до підходу насамперед автоматизації».

Точка зору Саймона примітна, враховуючи, що Celigo є компанією, що надає інфраструктуру як послугу, яка об’єднує та автоматизує бізнес-системи, включаючи інтеграцію Walmart Marketplace.

Розуміння, орієнтоване на автоматизацію, може допомогти компаніям електронної комерції ширше, оскільки змагання за те, щоб не відставати від покупок ШІ, посилюється.

Автоматизація насамперед

Уявіть повторюване, але важливе завдання, наприклад робочий процес для створення описів продукту, згенерованих ШІ. Робочий процес можна запустити вручну. Спеціаліст з маркетингу розробляє підказку, вставляє її в AI, надає відгук про результат, повторно генерує її тощо.

Розуміння, яке орієнтується на автоматизацію, визначає пріоритетність того, як робочий процес функціонує в масштабі. Він прагне зробити автоматизацію процесом за замовчуванням для більшості операційних, маркетингових і бізнес-завдань.

Для описів продуктів автоматизація об’єднує каталог, AI та платформу електронної комерції. Після підключення він може запустити серію тестів для покращення результату. При запуску автоматизація працює в масштабі.

Початок роботи

Щоб реалізувати принцип автоматизації:

  • Стати ініціативним. Саймон сказав це так: «Замість того, щоб реагувати на все, що змінюється, думайте по-іншому та будьте проактивними». Автоматизуйте повторювані, чутливі до часу та схильні до помилок операції з самого початку.
  • Інвестуйте час. Створення автоматизованого процесу або робочого процесу може вимагати більше попередньої роботи та співпраці. Інвестуйте час.
  • Створення для багатьох програм. Сучасні інтеграції та автоматизації повинні бути здебільшого агностичними щодо компаній та програмних засобів. Інтеграція, яка передає дані на Walmart Marketplace, повинна легко адаптуватися до Amazon, eBay і навіть Mercado Libre.
  • Знайдіть повторювані та масштабовані завдання. Зрештою, автоматизація — це ідея робити щось знову і знову. Тож створюйте достатньо гнучкі процеси та робочі процеси, щоб розвиватися разом із бізнесом.
  • Постійно контролюйте результати. Хороша автоматизація повинна включати цикли зворотного зв’язку та регулярні звіти, а не підхід «встановив і забув».
  • Прийміть стратегічний план і здоровий глузд. Нарешті, автоматизація спочатку не означає автоматизацію завжди. Переконайтеся, що це має сенс для бізнесу та пройшло тест на здоровий глузд.

Не відставати

Враховуючи ці характеристики, мислення, орієнтоване на автоматизацію, може допомогти продавцям:

  • Поглинайте швидкі зміни.
  • Додайте операційний запас і гнучкість.

Поглинання змін

Якщо Walmart або будь-який інший ринок змінює спосіб прийому даних про продукт або модифікує свій алгоритм виявлення, хороша інтеграція сприятиме цим змінам.

Безумовно, зміни неминучі, але автоматизація робить впровадження відносно легшим.

Операційний запас

Націленість на автоматизацію насамперед може створити щось схоже на операційний запас — простір і час, необхідні для продуманої реакції, а не реактивної.

Коли інтеграція, робочі процеси та з’єднання виконуються автоматично та надійно, менеджери відновлюють робочі години щотижня для прибуткових проектів, уникаючи оновлень вручну, пошуку помилок або обслуговування каналів.

Гаряче цього тижня

Теми

Little Dot Studios випускає YouTube Intelligence

Little Dot Studios представила Channel Intelligence Partner (ChIP), власну...

Кількість жертв пожежі в Гонконзі зросла до 146

Цю історію опубліковано у вільному доступі для наших читачів....