Сьогодні Інтернет сповнений шуму. Незалежно від того, яку послугу чи товар ви пропонуєте, ви знайдете сувору конкуренцію. У такій ситуації перевершити своїх конкурентів непросто. Тут приходить в Інтернет -рекламу. Використовуючи інтернет -рекламу, ви перевершуєте своїх конкурентів. Однак вам потрібно бути надвиразним для управління всією рекламною кампанією, яка вимагає часу та зусиль. Щоб допомогти вам у цьому завданні, тут доступні інструменти AI. Використання надійного інструменту AI покращить ваш SEM (маркетинг пошукових систем) для кращих результатів. У цьому посібнику дізнайтеся, як SEMS може використовувати інструменти AI для кращих результатів.
Як обговорювалося, інструменти AI посилюють рекламні кампанії; Ось 6 способів, як SEM можуть використовувати їх для кращих результатів
- Генерування копії реклами КПП
Якщо ви хочете створити копію для своєї реклами, але не маєте навичок копірайтингу, інструменти AI допоможуть вам. Chatgpt, Google Bard, Jasper та кілька інструментів письма доступні, щоб надати вам найвищий вміст. Однак, щоб переконати вмісту, визначеному вашій цільовій аудиторії, вам потрібна персоналізована та добре детальна підказка. Наприклад, ви отримаєте загальну копію для оголошення, якщо запитаєте інструмент AI: “Напишіть копію реклами для вакуумної пляшки”. Навпаки, якщо ви напишете персоналізовану підказку, ви отримаєте хорошу копію для оголошення.
Однак повідомляється, що іноді AI не надає вам результат відповідно до вашого підказки. Переконайтеся, що виправте свою копію належним чином, перш ніж завантажувати її для оголошення.
- Тестування A/B на рекламу КПП
Тестування A/B є важливою частиною рекламних кампаній, оскільки це покращує залучення користувачів та знижує показники відмов. Однак це трудомістка процедура. Використовуючи інструмент AI, ви можете зробити тестування A/B дуже простим і простим.
Наприклад, якщо ви заплутані з приводу того, чи варто оновити свою копію оголошення чи ні, просто завантажте свою копію оголошення в Chatgpt та скористайтеся запитанням “Вивчіть доданий файл, включаючи копію оголошення, і поділіться своїм поглядом, або він може привернути увагу цільової аудиторії чи ні. Якщо ця копія оголошення недостатньо переконлива, будь ласка, напишіть копію реклами та поясніть, чому це краще, ніж те, що я приєднав”.
Вищезазначений підказка-лише приклад. Тому переконайтеся, що напишіть підказку відповідно до вашої ситуації, і попросіть інструмент AI, щоб навести причини, чому ця копія реклами краще для вашої рекламної кампанії.
- Оптимізація кампанії
Щоб досягти успіху в рекламній кампанії PPC, оптимізація є важливою. Отже, вам потрібно постійно оптимізувати свій вміст без зволікань. Але якщо ви найняли команду для кампанії, вона не оптимізує вміст під час свят.
Тут використання інструменту AI – це чудовий шлях. Деякі інструменти AI автоматизують процес оптимізації кампанії. Ці інструменти також висвітлюють сфери вдосконалення кампанії.
Тож якщо ви хочете переконатися, що оптимізація вашої кампанії вчасно, використання інструменту AI буде хорошим варіантом. Однак AI не може працювати так, як це роблять люди. Отже, надмірно покладатися на AI для оптимізації кампанії не рекомендується.
- Аналіз ефективності та звітування
Для успішної кампанії КПП моніторинг оголошень має вирішальне значення. Ви повинні регулярно контролювати свою рекламну кампанію, щоб, якщо є якісь проблеми, ви можете вирішити її відразу.
Використовуючи інструмент AI, ви можете автоматизувати цей процес. Багато інструментів AI відслідковують вашу кампанію КПП і негайно попереджають вас, якщо вони знайдуть проблему. Отже, ви можете розібратися з проблемою в режимі реального часу, зберігаючи свою кампанію непорочною.
Використовуючи BARD та CHATGPT, ви можете проаналізувати, скільки кліків отримали вашу рекламу, а також трафік та швидкість конверсії вашої реклами. Інструменти AI швидко надають вам дані, щоб ви могли швидко проаналізувати продуктивність оголошення, щоб оновити свою стратегію.
- Управління торгами
Велике управління також є важливою частиною рекламної кампанії з КПП. Це допомагає вам зберегти свій бюджет, забезпечуючи максимальну рентабельність інвестицій. Існує багато інструментів AI, які автоматизують процес управління ставками та змінюють ставку в режимі реального часу.
Просто вивчіть особливості цих інструментів AI та виберіть той, який найкраще відповідає вашим вимогам та бюджету. Це зробить процедуру, що коригує ставки, простим, пильно стеживши за вашим бюджетом.
Як результат, ви отримаєте дивовижну кількість доходу, зберігаючи себе подалі від стомлюючого завдання з коригування торгів. Більше того, ця процедура заощадить вам багато часу, що дозволить вам зосередитись на інших завданнях.
- Дослідження ключових слів
Незалежно від того, наскільки переконливою вашою копією і скільки ви витрачаєте на рекламу, ви навіть не можете охопити свою цільову аудиторію без ключових слів. Таким чином, дослідження ключових слів є основною частиною рекламної кампанії PPC, яку потрібно проводити з нуля.
Ви можете використовувати інструменти AI для спрощення цієї процедури та пошуку високо перетворюючих ключових слів із низькою конкуренцією. Багато інструментів AI аналізують обсяг пошуку, поведінку користувачів та тенденції, щоб надати вам ключові слова, що покращують вашу рекламну кампанію.
Крім того, багато інструментів AI доступні безкоштовно, як -от CHATGPT, тому вам не потрібно вкладати гроші в придбання дорогих інструментів SEO для дослідження ключових слів.
Тому від орієнтації на ключові слова до вдосконалення актуальності AD та впорядкування аналітики інструменти AI підвищують ефективність рекламної кампанії. Отже, використання інструментів AI дозволяє SEMS залишатися вперед у динамічному цифровому ландшафті, кращі результати та максимізуючи вплив їх стратегій.
