Tatari, провідна платформа для купівлі та вимірювання оголошень через конвергентне телебаченняоголосив про основне оновлення платформи для рекламодавців. Випуск представляє перероблений досвід самообслуговування, який відкриває розширені можливості Tatari для цифрових маркетологів-в той час як збереження вдосконалених функцій для користувачів електроенергії в агентствах та власних маркетингових командах.
Більшість платформ телевізійних рекламних оголошень сьогодні побудовані на DSP з маркуванням білого маркування та пропонують доступ лише до одного фрагмента телевізійного пейзажу: потокове інвентар, куплений програмно. Це означає обмежену прозорість, невеликий контроль та жодного способу управління кампаніями як в лінійній, так і в потоковій трансляції. Tatari був побудований по -різному – від нуля для підтримки прямого купівлі та програмного видавця на одній платформі. За допомогою цього оновлення ці розширені можливості тепер також доступні для більшої кількості команд через спрощений досвід самообслуговування.
Нові функції платформи
- Планування медіа, що працює на AI Для розвідки, які створюють оптимізовані телевізійні кампанії миттєво, використовуючи 8 років даних про ефективність у мільярдах доларів у ЗМІ.
- Lookalike аудиторія – Розширена орієнтація на аудиторію, яка визначає домогосподарства з високою спорідненістю до певного бренду, забезпечуючи значно покращені коефіцієнти конверсії та ROAS.
- Ретаргетинг на основі схильності – Власний алгоритм динамічно вирівнює витрати з схильністю до перетворення, сприяючи більш сильній продуктивності через потокові телевізійні кампанії.
- Поведінкові та контекстуальні дані, Використовується для виділення вражень правильним рекламодавцям кампанії.
- Оптимізація шляху подачі -Повністю інтегрований з виконанням медіа-спрямованих видавців Tatari.
- Зернисте онлайн -націлювання на відео – Можливість придбання бренд -безпечних, прозорих онлайн -розміщення відео, які доповнюють потокову передачу та розширюють охоплення з контролем продуктивності.
- Потокове поступово* – Нова методологія вимірювання справжнього підйому на потоці без відходів у стилі PSA, що дозволяє завжди – на поступому.
- Роздрібні модельовані перетворення* – Вимірювання конверсій Amazon та роздрібної торгівлі за допомогою модельованих результатів для доповнення детермінованої атрибуції, де прямі сигнали є рідкісними.
- Чистий номер даних – рідна інтеграція з Склепіння Давайте рекламодавцям надійно ділимося даними першої сторони, включаючи події конверсії та значення життя (LTV) для вимірювання телебачення. Ця установка, що посилює конфіденційність, не потребує ліцензії, пікселів або складної конфігурації та дозволяє точну атрибуцію в середовищі, що перебуває у вході або після покупки.
- Легко на борту, з керованими, єдиними робочими процесами*-приносить повну платформу Tatari в досвід самообслуговування, тому кожен зможе зареєструватися та оплатити кредитною карткою. Команди в будинку та експерти, що не купують медіа, можуть планувати, активізувати та звітувати з ринковими функціями, підкріпленими найкращими пресетами для практики та рекомендаціями над платформами для більш швидкої запуску та розумнішої оптимізації.
Предмети, позначені зірочкою знаходяться в бета -версії або ранній доступ. Бета -реєстрації відкриті для придатних брендів та агентств, які можутьЗапитайте доступ тут
.
“Tatari давно оснащував складних маркетологів найсучаснішими інструментами в телебаченні”, – сказав Філіп Інгельбрехт, генеральний директор та співзасновник Tatari. “Our new and improved self‑serve experience brings that power to more teams by removing unnecessary complexity. And while much of the market runs on third‑party DSPs under the hood, Tatari is built on direct publisher rails—so brands get premium supply, fewer layers of fees, and performance they can see. Combined with our measurement leadership, this is the most capable—and now the most accessible—Convergent TV platform on the ринок “.
Валона та A-insights зливаються для переосмислення ринку, конкурентного інтелекту