...
Понеділок, 23 Червня, 2025
17.6 C
Kyiv

Tesla Model Y Juniper FSD Test Drive не вдається 3 рази

З абсолютно новою моделлю Tesla 2026 з останньою доступною версією водіння в повному рівні не вдалося тричі під час мого тестового драйву в четвер.

Після дуже успішного (читайте: беззаперечний) 48-годинний FSD V 13.2.9 Тест-драйв Tesla Model Y Juniper на початку цього місяця, у мене був менш успішний одночасовий тестовий драйв. Різниця: Драйв у четвер (19 червня) був у значно-зайнятому Вест-Лос-Анджелесі. Попередній 48-годинний заїзд був у повільнішому приміському північно-західному Лос-Анджелесі. У кожному випадку я вводжу адресу призначення, а потім залучаю FSD, використовуючи її по суті як роботаксі. Але я уважно стежу за приводом, готовий негайно взяти контроль над автомобілем, якщо це необхідно.

TL; DR: Коротше кажучи, ось що сталося в трьох окремих інцидентах у четвер: (1) Модель Y почала переходити до протилежного руху. Мені довелося втрутитися і взяти кермо, щоб повернути його на курс. Це майже здавалося, що FSD відключився. Але ми не мали жодних ознак, що сталося. FSD до цього моменту повністю займався. (2) Це взяло правильний поворот з лівої смуги. (3) Він намагався спуститися вузьким входом приватного доступу “без входу”, який був заблокований великими воротами.

Попередні тести FSD Tesla були чудовими, беззаперечними

Я був прихильником Tesla FSD V13 через позитивні тестові накопичувачі, які я мав на сьогоднішній день на різних моделях 2026 року з версією 13 FSD. (Перед цим тестовим драйвом, загалом п’ять.) Перед заїздом у четвер останній був 48-годинний тестовий драйв. Цей тест був бездоганним (дуже сприятливим), і модель y з FSD, виконаною по суті як роботаксі: я б пробив у пункті призначення, і модель Y взяла б мене там безпечно, як правило, без втручання. Протягом 48-годинного періоду було лише кілька втручань, більшість з них дуже незначні, наприклад, машина, що йде занадто повільно, або маршрут, який мені не сподобався.

Західний Лос -Анджелес

Все змінилося в четвер. Справді, у Західному Лос -Анджелесі (Century City, Beverly Hills, West Hollywood) є деякі заплутані перехрестя на південь від бульвару Санта -Моніки, але я припускав, що FSD здатний мати справу з випадковим непарним перехрестям. Перший інцидент (відео) був найгіршою помилкою, яку зробив FSD. Це сталося на бульварі Crescent Heights / McCarthy Vista (як описано вище). У другому інциденті він взяв правий поворот з лівої смуги, який був позначений як промога (для руху руху прямо). Це здивувало більше за все. У третьому інциденті, коли ми майже дійшли до кінця нашого приводу, він вирішив відмовитись від вузького, рідко використовуваного (наскільки я міг сказати) службовим входом із замальними воротами. Я зупинив машину негайно, як тільки вона взяла поворот.

“Дуже дивно” – каже експерт

За іронією долі, це сталося лише через кілька годин після того, як я провів інтерв'ю з Zoom з Джейсоном Корсо, професором робототехніки Мічиганського університету та співзасновником платформи Data Computer Vision Data Voxel51. У цьому інтерв'ю (до інцидентів) я висловив сприятливу думку про Tesla FSD через позитивні тестові накопичувачі, які я мав раніше. Але я пішов у п’ятницю з Корсо Пост-Індіантів.

Помилки “дуже дивні. Міцне сприйняття важке”, – сказав Корсо. “Ці типи випадків підкреслюють критичну потребу точно вивчати та оцінювати безпеку за різними сценаріями та кутовими випадками, вивчаючи на них модель”,-сказав він.

В інтерв'ю Zoom Корсо порівняв FSD з Waymo Google. “Ви знаєте, саме тому Уеймо має багаті карти, у них є датчики лідарів, у них є радіолокатор. Вони використовують камери для повного розгортання. Їх основним моментом є те, що ми повинні мати змогу мати багате відчуття стану того, що відбувається для прийняття рішень з цього приводу”, – сказав він.

Я також часто використовую Waymo в Західному Лос -Анджелесі. Waymo періодично робить помилки за допомогою маршрутів (тобто проводити контурний маршрут) і іноді може бути занадто сміливим, але це ніколи не допускало небезпечної помилки в моєму досвіді.

Я буду продовжувати тестування

Я постійно тестую розширені системи допомоги драйверам (ADA). Багато хто з General Motors, які люб’язно дозволили мені протестувати ряд їхніх електромобілів з останніми версіями Super Cruise. (На цьому тижні я тестую Cadillac Vistiq, нову модель Cadillac EV, нещодавно випущений.) Але я знову повернусь і перевіряю модель Y і планую зробити ще 48-годинний тестовий драйв моделі Y.

Я поговорив з представником магазину Tesla після інциденту і дав йому зрозуміти, що сталося. Я надіслав електронною поштою Tesla Corporate, але ще не отримав відповіді.

Гаряче цього тижня

10 Розширені методи SEO для вирощування трафіку вашого сайту (2025)

Основні навички SEO можуть зайняти ваш інтернет -магазин далеко,...

10 кдрам, які так само романтичні, сумні і цілком варті того

Єдиний -K-драма з унікальним поєднанням романтики та серцебиття. Сюжетна...

Теми

10 Розширені методи SEO для вирощування трафіку вашого сайту (2025)

Основні навички SEO можуть зайняти ваш інтернет -магазин далеко,...

10 кдрам, які так само романтичні, сумні і цілком варті того

Єдиний -K-драма з унікальним поєднанням романтики та серцебиття. Сюжетна...

Serpdomains запускає нову платформу Marketplace для премії

Нью-Йорк, штат Нью-Йорк, 22 червня 2025 р. (Globe Newswire)-Serpdomains...

Дилема продуктивності роздрібної торгівлі – практична електронна комерція

Роздрібні засоби масової інформації стали значним потоком доходів для...

Топ -10 інструментів аналітики YouTube для вирощування вашого каналу в 2025 році

Не просто показують номери, вони допомагають пояснити,...