TikTok продовжує стикатися з судовими проблемами. Федеральний апеляційний суд США підтримав закон, який вимагає від китайської компанії ByteDance відмовитися від TikTok у США до 19 січня, інакше їй загрожує заборона. Термін може бути продовжений президентом Байденом на 90 днів, і TikTok планує оскаржити це рішення у Верховному суді США.
Тим не менш, додаток для соціальних мереж залишається центральним у торговельній напруженості між США та Китаєм.
У відповідь на рішення апеляційного суду TikTok випустив таку заяву:
Верховний суд має історичну історію захисту права американців на свободу слова, і ми очікуємо, що вони зроблять саме це щодо цього важливого конституційного питання. На жаль, заборона TikTok була задумана та проштовхнута на основі неточної, помилкової та гіпотетичної інформації, що призвело до прямої цензури американського народу. Заборона TikTok, якщо її не зупинити, 19 січня 2025 року заглушить голоси понад 170 мільйонів американців тут, у США та в усьому світі.
Незважаючи на політичні труднощі, зусилля TikTok щодо електронної комерції за останній рік були вражаючими. З моменту запуску платформи Shop у 2023 році TikTok випустив низку інструментів і партнерів, і результати, здається, набирають обертів.
Далі наведено короткий перелік нових і оновлених комерційних інструментів TikTok для продавців, творців і брендів.
Інструменти, ресурси TikTok Commerce
Магазин TikTokзапущений у США у вересні 2023 року, є інтегрованою платформою електронної комерції в додатку TikTok, яка дозволяє торговцям, брендам і творцям продавати товари через доступні для покупок відео, прямі трансляції, сторінки профілів із колекціями продуктів, вкладки магазинів зі списком продуктів із можливістю пошуку та доступний для покупок вміст. , а також функції партнерської програми.
Продавці можуть використовувати TikTok Shop Ads і, для логістики, Fulfilled by TikTok. TikTok Shop інтегрується з такими платформами, як Shopify, WooCommerce і BigCommerce, а також багатоканальними партнерами, такими як ChannelAdvisor, Feedonomics і ChannelEngine.
У 2024 році TikTok Shop запустив ініціативу підтримки малого бізнесу під назвою SOAR (Supporting Our Artisans and Retailers).
Магазин TikTok
TikTok Shop Live дозволяє продавцям і творцям запускати прямі трансляції, де покупці можуть безпосередньо купувати товари. За даними TikTok, кількість сеансів TikTok Shop Live у США, що проводяться щомісяця, зросла майже втричі у 2024 році, згідно з якими засновниця бренду краси Стормі Стіл (@iamstormisteele) перевищила 2 мільйони доларів продажів у Чорну п’ятницю 2024 року, встановивши новий рекорд для одного сеансу в прямому ефірі.
Підписка — це нещодавно розширена функція для живих і неживих творців, яка пропонує доступ до ексклюзивних бонусів, унікальних вражень і спільноти лише для учасників за щомісячну плату. Творці можуть налаштовувати свої пакети підписок на рівні, включаючи приватні канали спільноти, ексклюзивний вміст і власні бонуси.
Партнерська програма Creator дозволяє творцям отримувати комісійні від продавців, ділячись улюбленими продуктами в коротких відео та прямих трансляціях. Крім того, повідомляється, що TikTok дозволяє деяким творцям додавати посилання на продукти зі сторонніх афілійованих мереж (включаючи Amazon, Walmart, Target, Rakuten і Temu) безпосередньо до своїх публікацій за допомогою нової інтеграції.
Програма винагород для творців дозволяє творцям монетизувати оригінальні відео протягом однієї хвилини за допомогою оптимізованої формули винагороди, зосередженої на чотирьох аспектах: оригінальність, тривалість відтворення, цінність пошуку та залучення аудиторії. Творцям має бути 18 років, мати принаймні 10 000 підписників і не менше 100 000 переглядів за останні 30 днів.
Студія TikTok це платформа для створення, редагування, завантаження, керування та аналізу відео. Творці можуть публікувати в TikTok безпосередньо зі Studio та використовувати такі інструменти, як автоматичні підписи, редактор фотографій і автовирізання. Модуль монетизації в Studio містить огляд усіх пропозицій платформи, персоналізовані рекомендації та можливості розвитку.
Студія TikTok
Smart+ автоматизує рекламу через націлювання, ставки та оголошення для оптимізації витрат і ефективності. Рекламодавці вводять свої активи, бюджет і цілі націлювання, а Smart+ автоматично створює або вибирає найкращий творчий ресурс і, використовуючи TikTok Symphony на основі штучного інтелекту, вибирає правильну аудиторію та оптимальний час. Smart+ включає кампанії для веб-трафіку, каталожних оголошень, встановлення додатків і залучення потенційних клієнтів.
GMV Макс це нова послуга, яка дозволяє продавцям TikTok Shop автоматизувати рекламні кампанії. GMV Max автоматично використовує всі доступні креативи (звичайні відео, афілійовані відео та рекламу) і розгортає їх в одній автоматизованій кампанії, незалежно від того, чи йдеться про просування цілого магазину чи окремих продуктів. Рекламодавці вибирають продукти для просування, визначають цільовий показник повернення інвестицій і встановлюють бюджет.
TikTok One це новий централізований центр для маркетологів, який надає доступ до творчих інструментів. Бренди мають доступ до 2 мільйонів творців TikTok, партнерів із виробництва та інформації, а також до Creator Marketplace і Creative Challenge.
Симфонія TikTok це новий пакет штучного інтелекту, який допоможе маркетологам масштабувати розробку контенту, творчість і продуктивність на TikTok. Symphony підтримує написання сценаріїв, виробництво відео та оптимізацію ресурсів. Symphony Assistant може узагальнювати тенденції, створювати оригінальні сценарії TikTok, обдумувати творчі концепції, визначати творчі ідеї тощо.
Симфонія TikTok