...
Четвер, 22 Травня, 2025
20.9 C
Kyiv

Уповноважений з питань соціального захисту “не має наміру RIF людям” шукає AI для прискорення роботи

Вибір президента Дональда Трампа щодо управління адміністрацією соціального захисту каже, що він не передбачає широких звільнень для робочої сили агентства – але він очікує, що працівники стануть більш продуктивними, оскільки SSA переслідує інструменти штучного інтелекту для впорядкування роботи.

Комісар SSA Френк Бісіньяно заявив менеджерам у значною мірою неписаною 90-хвилинною адресою в середу, що у нього немає планів щодо зменшення сили, але заявив, що AI буде “великим фактором”, який допомагає працівникам впоратися з зростаючою навантаженням з найнижчою кількістю за 50 років.

“Я не маю наміру RIF людям”, – сказав Бісіньяно менеджерам. “Якщо я прокидаюся і дізнаюся, що ми можемо виконати всю свою роботу з 20 000 людей – чого я цього зараз не бачу – ми будемо 20 000. Якщо я прокинусь і скажу:” Нам потрібно 80 000, “ми будемо 80 000. Я повинен визначити, який правильний рівень персоналу”.

SSA планував скоротити свою робочу силу на 7000 посад, запропонувавши заохочувальні виплати на пенсію на пенсію на пенсію на суму до 25 000 доларів. Агентство також перепризначило багатьох працівників з регіональних офісів на роботу на місцях, щоб працювати віч-на-віч з бенефіціарами.

“У нас багато потрясінь. Я думаю, що ми переговорили багато людей”, – сказав Бісіньяно. “Я гарантую вам, ми збираємось виконати роботу, і моя мрія – не відпускати людей”, – сказав Бісіньяно. “Якщо ми не можемо виконати роботу, це інша проблема. Ви, хлопці, не хочете, щоб люди, які не дають чесної роботи за чесну оплату дня, чи не так?”

Бісіньяно заявив, що його мета-зробити SSA організацією “цифрового першого” та переробити його веб-сайт, щоб більше бенефіціарів-в першу чергу пенсіонерів та американців з обмеженими можливостями-могли отримати відповіді на їхні запитання в Інтернеті, а не по телефону або особисто в польових офісах.

“Ми ніколи не будемо клієнтами, якщо ми не в першу чергу в цю епоху”,-сказав він. “Це єдиний спосіб, коли ми збираємося перемогти. Ви змагаєтесь з досвідом, який люди мають з Амазонкою. Якщо я можу щось зробити в Амазонії, чому я не можу щось зробити так само з соціальним забезпеченням? Ось як думають люди”.

Що стосується впровадження нових інструментів, Бісіньяно сказав, що його першим технологічним пріоритетом є розгортання AI на телефонних лініях агентства.

“Телефон повинен мати штучний інтелект, щоб виконати роботу. Ми всі можемо зробити це за рік, і тоді ваша робота буде більше збагачуватися”, – сказав він. “Причина, коли ми отримуємо стільки телефонних дзвінків, полягає в тому, що половина людей повинна зателефонувати двічі”.

Бісіньяно сказав, що SSA може врешті -решт дійти до того, що використовує інструменти AI для більш складних завдань, як, наприклад, зниження часу обробки для переваг інвалідності.

“Ви вважаєте, що ці люди щасливі чекають 230 днів, 270 днів?” – сказав він. “Існує тонна речей, які AI може застосувати, щоб швидше перемістити його”.

Бісіньяно сказав, що збільшення автоматизації не замінить працівників.

“Я завжди вірив, якщо ти автоматизуєшся тут, ну, ти збираєшся знайти роботу для людей, які перебувають десь ще”, – сказав він. “Найкраще, що може статися, – це ми відповідаємо на телефон за одну хвилину, багато чого за допомогою технологій. Ми обернули претензії – будь то інвалідність чи пенсія – з зовсім іншою швидкістю”.

Бісіньяно заявив, що він відкритий для того, щоб просити гроші адміністрації Трампа на модернізацію ІТ, або більше працівників, щоб очолити свої плани модернізації технологій, якщо агентство ще не має ресурсів для цього.

“Ми не збираємося робити все за тиждень, але якщо нам потрібно витратити більше грошей на техніку, я це зроблю. Я не впевнений, що мені потрібно. Ми витрачаємо на човен грошей на техніку. Але ми можемо зробити наші технологи кращими”, – сказав він.

Бісіньяно заявив, що працівники Департаменту уряду ефективності призведуть до цих оновлень.

“Ваша упередженість повинна бути – адже моя – Дог допомагає зробити все краще. Це може не відчувати себе таким чином, але не вірите в усьому, що ви читаєте”, – сказав він. “Я гарантую, що у нас є дуже розумні, талановиті люди, які можуть виконати технічні справи. Я розраховую на те, що вони допомагають мені відновити веб -сайт”.

Бісіньяно заявив, що також зосереджений на поліпшенні низьких показників задоволеності працівників. SSA отримала найнижчі показники задоволених працівників серед великих агентств минулого року, згідно з даними, зібраними Партнерством для найкращих місць державної служби для роботи у федеральній таблиці уряду.

“Моя робота полягає в тому, щоб виправити це. Я не збираюся покращувати задоволення від роботи, надаючи більше файлів cookie, добре? Ніяких повітряних куль. Це як ми робимо роботу більш значущими? Як ми добре обслуговуємо людей? Як ми інвестуємо в технології?”

Під час свого підтвердження в березні Бісіньяно відштовхнув від демократів Сенату, що він буде шукати подальших скорочень до SSA або розглянемо приватизацію агентства.

Лідер меншин Сенату Чак Шумер (DN.Y.) заявив журналістам після слухання, що Бісіньяно є “гордим хлопцем дог, чий претензія на славу здійснювала нагляд за масовими звільненнями в приватному секторі”.

“Він прискорить закриття, відступки та ризиковані практики, які Дож уже рушив”, – сказав Шумер.

Бісіньяно був генеральним директором фінансової технологічної компанії до приєднання до адміністрації Трампа, і раніше обіймав посаду головного операційного директора JPMorgan Chase.

Бісіньяно сказав менеджерам “Американська мережа безпеки не йде”, і що він буде служити “суворою, стійкою рукою для керівництва” агентством.

“Це те, що я представляю. Я не представляю:” Як я збираюся зруйнувати ваше життя? ” Що це весело? Я хочу, щоб це було історичним, і це може бути. Ми не збираємось робити нічого, що не покращує місце », – сказав він.

SSA розпочала засідання “STAT SEATION” в рамках адміністрації Бідена, де лідери агентства відповідатимуть на оглядові показники щотижневих показників та визначати способи покращення обслуговування клієнтів. Бісіньяно сказав, що ці показники показують, що SSA не там, де вона повинна бути, коли мова йде про обслуговування своїх клієнтів.

“У нас на стіні багато екранів. Ви, хлопці, проходите екрани, і у них є показники продуктивності. Вони деморалізують мене, ці екрани. Я ненавиджу цей червоний, ми повинні щось зробити з цим червоним. Ви оніміли до цього, я думаю.”, – сказав він.

Бісіньяно сказав менеджерам, що він також знає про своїх критиків, згадуючи протестуючих, які з'явилися на його слуханні підтвердження.

“Мені подобається цей протест. Я хочу довести їх так неправильно, чоловіче. Це буде найвеселіше, що я коли -небудь мав”, – сказав він.

Bisignano також щетинився за коментарями, зробленими колишнім комісаром SSA Мартіном О'Маллі, який попередив зусилля Дога щодо отримання доступу до конфіденційної особистої інформації мільйонів американців, призвело до відключення системи, що піддає агентству вчасно не надсилати щомісячні виплати виплат.

“Зрештою, ви побачите, як система колапс і переривання переваг”, – сказав О'Маллі. “Я вірю, що ви побачите, що протягом наступних 30 – 90 днів”, – сказав О'Маллі в березні CNBC.

“Попередній уповноважений любить говорити про те, чому ми збираємося зламати цю річ – чому ця річ не може працювати”. Це як найменша кількість людей, яких ми коли -небудь мали, вона повинна зламатися “, – сказав Бісіньяно. “Ви не можете просто викинути речі зі мною і щось скласти”.

Бісіньяно також чітко усвідомлює висвітлення новин, яке отримує агентство. Протягом усієї зустрічі він неодноразово жартував, що його адреса до менеджерів SSA просочиться до ЗМІ.
“Ми будемо хорошими. Мені дуже не подобається програти – мені подобається перемогти. Ми хочемо перемогти. Хто хоче перемогти тут? Перемога на цьому приходить по -різному. Це приходить, коли ти їдеш додому, сідаєш у свою машину і почуваєшся добре про себе – твоя команда та агентство в цілому. Я думаю, що одна з моїх головних робочих місць – це не має статей газет, які говорять про те, що ми помиляємось”, – сказав він. “До речі, моя інша робота – це не витік із новинами про те, що ми проблема”.

Він додав: “Ми повинні подумати, що ми будемо назавжди опинитися на обкладинці якогось журналу. У нас було достатньо висвітлення щодо інших речей, нам потрібно позбутися цього … ти будеш пишатися, якщо ми на обкладинці, я не знаю, федеральні працівники щотижня, правда? Я не знаєш, має бути журналом, який ми хочемо бути на обкладинці, і ти будеш частиною цього”.

Copyright © 2025 Федеральна мережа новин. Усі права захищені. Цей веб -сайт не призначений для користувачів, розташованих в європейській економічній зоні.

Гаряче цього тижня

Теми

Builder веб -сайту AI: трансформація веб -створення зі штучним інтелектом

Розподіляти Розподіляти Розподіляти Розподіляти Електронна пошта АН Builder веб -сайту AI - це...

Що впливає на зростання трафіку SEO у віці ШІ

Mykola Lukashuk, CEO at Маркетингове посилання- SEO B2B, консультант...

Масштабування малого бізнесу в усьому світі за допомогою SEO, що працює на AI

Доктор Бін Тан, засновник та генеральний директор Ной цифровийє...