...
Середа, 29 Жовтня, 2025
11 C
Kyiv

“Ваші гроші або ваше життя”, визначений Google

Google наймає людські команди для перегляду результатів пошуку для різних запитів та призначення оцінок якості для кожної URL -адреси рейтингу. Google каже, що мета – допомогти забезпечити корисний вміст для пошуку.

Рейтинги не впливають на результати пошуку безпосередньо, але керівні принципи Google для людських рейтингів пропонують його пріоритети рейтингу – що він шукає – та алгоритмічну перевірку.

Ось пояснювач відео Google:

Google оновив керівні принципи (PDF) минулого тижня.

Повторне фокус – це те, що Google називає теми “ваші гроші або ваше життя”, які можуть включати електронну комерцію. Людські рейтинги Google повинні уважніше переглянути сторінки Ymyl.

Край тем

Ваші гроші або теми життя впливають на здоров'я, безпеку, фінансову стабільність та добробут.

Деякі сторінки явно потрапляють до цієї категорії; Інші не такі прості. Google наводить кілька прикладів в останніх рекомендаціях.

Тип теми Чіткий край теми Можлива тема краю Навряд чи тема краю
Інформація Маршрути евакуації для цунамі Прогноз погоди Переможці музичної премії
Особиста думка Особистий погляд на те, чому расова група неповноцінна Особистий погляд на те, чому вправа неповноцінна Особистий погляд на те, чому рок -гурт неповноцінний
Огляди електронної комерції та продуктів Купівля ліків, що відпускаються за рецептом Огляд автомобіля Купівля олівців

Край і eeeat

Сайти, які надають поради, пов'язані з здоров’ям або грошима, або продають продукти, які можуть впливати на здоров'я чи багатство, повинні мати чіткі ознаки (i) досвіду високого рівня та (ii) досвіду з перших рук з цією темою.

Вказівки дають багато деталей про те, як рейтинги повинні оцінювати EEAT – досвід та досвід автора та авторитативність та надійність сайту – переглядаючи ці елементи:

  • Контактна сторінка (з адресою) або сторінка підтримки клієнтів (важливо для інтернет -магазинів, які обробляють платежі).
  • Про сторінку, що деталізує історію, віхи, нагороди та досягнення бізнесу. Тип схеми організації може допомогти пошуковим системам витягнути основну інформацію.
  • Політика доставки та повернення, умови обслуговування, політика Cookie, Політика конфіденційності.
  • Детальні авторські профілі, що описують досвід та досвід.
  • Позитивні результати пошуку, що відображають репутацію бізнесу. Google заохочує рейтингів шукати імена сайту та авторів.
  • Оригінальний зміст “думки” або “експерт”.
  • Відгуки клієнтів на сторінках товарів.
  • Детальна методологія оглядів продукту.
  • Цитати з надійних джерел (урядові, офіційні) на сторінках контенту.

Google також перераховує елементи, які повинні не розглянути для оцінки EAET:

  • Оголошення (якщо вони не заважають відвідувачам читати чи займатися сторінкою).
  • Зламані посилання (якщо тільки надмірні).

Жоден із цих елементів EAET не підтверджується факторами алгоритму; Google включає їх у вказівки для надання допомоги оцінювачам людини. Факторами є визначення Google EAET і, імовірно, відіграють рейтингову роль-алгоритмічну чи посібник-для всіх сайтів, особливо орієнтованих на Ymyl.

Гаряче цього тижня

Теми

Грайте в ігри Steam на своєму телефоні Xiaomi — ось як це працює

Xiaomi знову струсить мобільні ігри. Новий Redmi K90 і...

Поради Google щодо Canonicals: вони чутливі до регістру

Джон Мюллер з Google відповів на запитання про каноніки,...

Telangana SERP прагне розширити охоплення NRLM ще на 8000 домогосподарств

ГАЙДАРАБАДУряд Телангани подав до Центру пропозиції щодо поширення програми...