VO надалі продемонструє свою роль як довіреного галузевого партнера через низку спільних демонстрацій з провідними постачальниками екосистем.
Viaccess-ORCA (VO) має намір представити свої останні технологічні інновації на IBC 2025, спрямовані на допомогу медіа-компаніям прискорити свій час на ринок, впорядкувати операції та максимально збільшити прибуток від інвестицій у швидко розвивається цифровий ландшафт.
Оскільки постачальники вмісту стикаються з зростаючим тиском для контролю витрат, забезпечуючи швидкий, масштабований та захоплюючий відео-досвід, VO відповідає набору модульних, хмарних рішень. Ці інструменти розроблені до потреб мовників, операторів телекомунікацій, власників вмісту та потокових платформ, що дозволяє їм розгортати нові послуги або розширювати існуючі з більшою спритністю. Завдяки десятиліттям галузевої експертизи, надійною мережею партнерів та архітектурою на основі мікросервісів, VO позиціонує, щоб допомогти клієнтам впевнено адаптуватися до переміщення технологій та зростаючих вимог глядачів.
Pierre-Alexandre Bidard, Vice President of Products and Services at Viaccess-Orca, said: “Our customers are navigating increasing complexity, balancing rising viewer expectations and shifting technologies with the need for operational efficiency. At IBC 2025, we will demonstrate how our solutions help them adapt with confidence, whether they seek to launch new services, unify fragmented operations, or differentiate their offerings in an increasingly crowded ринок “.
Відвідувачі VO'S Stand на IBC 2025 можуть очікувати, що демонстрації в прямому ефірі демонструють останні розробки компанії в операціях з обслуговування, досвіду користувачів та монетизації. Основні моменти включають його інструменти для телевізійних операцій SaaS, розроблені для управління розгортанням та захистом вмісту на всіх екранах; Модульна платформа надання послуг, що надає хмар, що дозволяє швидко та гнучке управління послугами телебачення; та служби водяних маркувань для захисту проти піратства в реальному часі.
VO також представить рішення, що покращують досвід роботи та інтелект сервісу. Сюди входять налаштування інтерфейсу UN-коду для телевізійних додатків, аналітика якості досвіду (QOE), персоналізовані рекомендації щодо вмісту та телевізійні програми білого етикетки для широкого спектру пристроїв. У просторі монетизації VO продемонструє свій захищений відеоплеєр, динамічні інструменти введення реклами та технологію накладання реклами L-діапазону, пропонуючи мовникам нові шляхи для збільшення залучення та доходу, не перериваючи досвід перегляду.
Подальше підкреслює свій підхід до спільної роботи, VO продемонструватиме низку спільних демонстрацій з провідними технологічними партнерами, уважними інтегрованими рішеннями для більш швидкого розгортання послуг, посиленого захисту вмісту в прямому ефірі та персоналізації AI-керованих. Ці партнерства посилюють роль VO як ключового факультету ефективних, безпечних та інноваційних медіа -послуг для клієнтів у всьому світі.
Щоб випробувати повний спектр інновацій Viaccess-ORCA на IBC 2025, відвідувачі можуть забронювати зустріч на офіційному веб-сайті компанії.
Підставка 1.a51