...
Вівторок, 10 Червня, 2025
22.6 C
Kyiv

Всередині звичок пошуку азіатських споживачів: ключові уявлення, щоб підняти свою гру SEO

Ландшафт даних Азіатсько-Тихоокеанського регіону (APAC) швидко змінюється. Завдяки нових технологій та зміні звичок споживачів, як люди підключаються в Інтернеті і як виявляються підприємства різко зміщується. Ці зміни також змінюють гру для SEO. Для брендів, які шукають конкурентного краю, залишатися на вершині цих тенденцій не є необов’язковим, а необхідністю. АН SEO агентство в Сінгапурі Маючи значний досвід або SEO -консультант у Сінгапурі, може стати надбанням у наданні стратегій для ремесел, які роблять фактичний вплив у світі, що змінюється.

  1. Високе мобільне проникнення в Інтернет

Мобільні пристрої – це основне середовище, за допомогою якого сінгапурці отримують доступ до Інтернету. У Грудень 202469,47% використання Інтернету було через мобільні пристрої, а настільні комп'ютери – близько 30,53%. Ця тенденція висвітлює важливість цифрових стратегій для мобільних пристроїв для підприємств, які сподіваються зв’язатися з цими користувачами, більшість з яких зараз витрачають свій час в Інтернеті, отримуючи доступ до вмісту на смартфоні чи планшеті.

Вплив SEO: Веб-сайти, оптимізовані мобільними, випереджають інші в пошукових системах, таких як Google через індексацію мобільних пристроїв. Підприємства, які не зможуть використовувати мобільний веб -ризик, втрачаючи свою конкурентоспроможну перевагу на ринку, де понад 70% всього трафіку надходять від мобільних пристроїв, про що повідомляє Сінгапур. Сайт повільного завантаження, той, який не відображається правильно на менших екранах або не оптимізований для мобільних пристроїв, як правило, матиме більш високу швидкість відмов та зниження видимості пошуку. Проведіть аудит досвіду мобільного сайту та переконайтесь, що він швидко, чуйний та відповідно до очікувань сучасного користувача (а також пошукових систем).

  1. Підйом голосу та візуального пошуку

Голосові та візуальні пошуки принципово змінюють спосіб пошуку інформації в Інтернеті. Просування машинного навчання підштовхнуло прийняття цих технологій. ​

З Глобальний розмір ринку голосового пошуку Очікується, що в 2025 році досягне 164 мільярдів доларів. Пошук голосу, особливо поширений в регіоні APAC, – це технологія, яка використовується 60% користувачів Інтернету – на число вище, ніж у Північній Америці та Європі. Це зростання приписується широкому використанню смартфонів із голосовими помічниками та знайомством користувачів з розмовними інтерфейсами AI.

Більше того, зростання технології візуального пошуку також є надійним, керуючись зростаючою кількістю платформ електронної комерції та швидким просуванням в галузі ШІ та комп'ютерного зору. Більше покупців покладаються на візуальний пошук, щоб знайти речі, які вони хочуть придбати, фотографуючи з мобільними пристроями та шукаючи потенційні джерела.

Вплив SEO: З голосовим та візуальним пошуком на підйомі, настав час переосмислити стратегії SEO. Оскільки голосові пошуки проводяться за допомогою розмовної мови, важливо оптимізувати свій вміст для розмовних ключових слів та фраз на основі питань. Одним із аспектів візуальної оптимізації пошуку є використання якісних зображень, які є описовими та мають відповідні текст ALT та метадані, які додаються до них. Підприємства можуть вирішити ці зміни за допомогою використання структурованих даних або кращих можливостей розпізнавання зображень або вмісту аудиту. Отже, це відповідає нюансам голосового та візуального пошуку поведінки. ​

  1. Акцент на локалізованому змісті

Локалізований контент є життєво важливим для стратегій цифрового маркетингу, враховуючи, що регіон APAC може похвалитися безліччю мов та культур. Такі країни, як Малайзія, є чудовим прикладом цього різноманіття, оскільки понад 70% користувачів Інтернету є двомовними в англійській мові, і в малайці. Звичайно, не кожен віддає перевагу одному вмісту; Насправді користувачі, як правило, віддають перевагу вмісту рідною мовою. Для цього потрібен продуманий процес розвитку контенту, який враховує мовні екосистеми та культурну чутливість.

Вплив SEO: Якщо зробити правильно, перекладений вміст перемагає користувачів і допомагає пошуковим системам увійти через ваш локалізований підхід, щоб відповідати локальним шукачам. Однак це не означає, що ключові слова або фрази на основі регіону або держава не допоможуть вам краще оцінити в пошукових запитах. Консультанти SEO в Сінгапурі Ознайомить вас з місцевими тенденціями промисловості, тим самим дозволяючи вашому бізнесу створювати вміст, який добре резонує зі своєю цільовою аудиторією, а також залишається вірною локальним алгоритмам пошукових систем. ​

  1. Інтеграція соціальної комерції

Соціальні медіа відіграють все більш важливу роль у впливі на поведінку споживачів, що призвело до зростання соціальної комерції. Насправді в 2024 році Ринок соціальної комерції APAC Орієнтовне зростання становив 12,3% року в рік, орієнтовний дохід у розмірі 542,42 млрд. Дол. Наприклад, платформи, такі як Tiktok, Facebook та Instagram, включали торгові можливості, що дозволяє користувачам купувати продукти прямо через платформи соціальних медіа. Це настільки, що такі країни, як Китай, вважають це головним гравцем, 95% інтернет -покупців займаються соціальною комерцією.

Вплив SEO: Веб-сайти повинні розробити інтегровану стратегію, яка вирівнює та допомагає сприяти створеному користувачем вмісту, наприклад, завдяки співпраці впливу та безперебійного досвіду покупок. Оптимізація пошукових систем профілів та вмісту соціальних медіа може допомогти покращити видимість та принести трафік. Спираючи стратегії, що включають практику соціальних медіа, забезпечать, що обидва шляхи призводять до спільних цілей SEO та сильної присутності в Інтернеті. ​

  1. Зростаюча довіра до платформ електронної комерції

Регіон APAC демонструє зростання довіри споживачів та комфорт з платформами електронної комерції, а також збільшенням витрат в Інтернеті на одного покупця. З Ринок електронної комерції B2C В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні розширюється швидкими темпами, коли продажі роздрібної електронної комерції в прямому ефірі, як очікується, досягне понад 280 мільярдів євро до 2027 року. Ця бурхлива тенденція є свідченням того, що споживачі вважають роздрібну торгівлю в Інтернеті як життєздатна альтернатива традиційній роздрібній торгівлі.

Вплив SEO: Зі збільшенням довіри до електронної комерції конкуренція серед інтернет-роздрібних торговців також збільшується. У все більш конкурентоспроможному середовищі методи SEO не припиняють. Це передбачає оптимізацію сторінок продуктів, додавання структурованої розмітки даних для багатих фрагментів та забезпечення плавного досвіду користувачів. ​

Хоча ми знаємо, що цифровий ландшафт постійно змінюється в регіоні APAC, тенденції свідчать про те, що на поведінку споживачів буде продовжувати впливати голосовий та візуальний пошук, гіпер локалізований вміст, зростання торгівлі на каналах соціальних медіа та зростаюча довіра до електронної комерції.







Гаряче цього тижня

Шеллі Палмер – від SEO до AEO: переломний момент

Пошукові системи вже стають двигунами відповідей, і старі правила...

Нові огорожі для запобігання бездомним кемпінгу на 1 майданчику в Портленді коштуватимуть 900 тис. Доларів

Міністерство транспорту штату Орегон витрачає майже 900 000 доларів,...

Генрі Шейн модернізує стоматологічну службу з хмарою IFS

Генрі Шейн застосовує технологію управління послугами IFS Cloud для...

На сьогоднішній день акції Palantir Soars 69%: Час утримувати чи переслідувати?

Palantir Technologies Inc. PLTR збільшився на 69% на сьогоднішній...

Теми

Шеллі Палмер – від SEO до AEO: переломний момент

Пошукові системи вже стають двигунами відповідей, і старі правила...

Генрі Шейн модернізує стоматологічну службу з хмарою IFS

Генрі Шейн застосовує технологію управління послугами IFS Cloud для...

Як працює алгоритм Google у 2025 році, і чому він має значення

Алгоритм Google тепер відстежує поведінку користувачів протягом тринадцяти місяців,...

Usha Felitates Harshita Adikari з найкращим нагородою для будівництва одягу на випускному шоу NIFT 2025

Хайдерабад Червень 2025: USHA International, провідний бренд швейних машин...

Щотижневий економічний огляд | 10 червня 2025 року

Незважаючи на полегшення напруженості торгівлі, тарифна політика Трампа продовжує...