Reddit та Pinterest та Facebook, о, мій!
Не секрет, що видавці захоплюються нестабільністю довідкового трафіку в пошуку Google з моменту дебюту оглядів AI минулого року. На сеансі ратуші закритої двері під час саміту з видавництва Digiday у Маямі, штат Флорида, минулого тижня, публікація виконавців поділилася, на яких платформах вони вкладають більше ресурсів з надією, що вони зможуть спробувати компенсувати деякі з цих втрат.
Медіа -виконавці виступили за правилами Чатем Хаус, щоб Дігейд міг поділитися тим, що було сказано, зберігаючи свою анонімність.
Ось що довелося сказати видавничі виконавці на саміті Digiday Publishing про те, як виконують для них інші платформи – від перспективного до невтішного:
Бачачи можливості на Reddit
“[Reddit seems to be trying to] Захоплення та допомога видавцям з того, що вони втрачають через Google, і намагаються створити абсолютно нову атмосферу новин на Reddit, яка допомагає видавцям. Я думаю, що вони роблять дійсно чудову роботу в цьому, і це дуже важко масштабувати на Reddit, але я думаю, що це дійсно важливе джерело органічного трафіку, тому що,, [Reddit was saying] Більшість людей, які використовують Reddit, не знаходяться на будь -якій іншій соціальній платформі ».
“Це досить велике завдання робити Reddit, але я думаю, що якщо ви можете це зробити добре, він керує тоннами органічного трафіку, коли ви розблокуєте ключові слова або теми, в яких ви маєте авторитет, а потім ці діють на Reddit”.
“Для нас, особливо в оглядах продукту та простору способу життя, ми бачимо також результати пошуку Reddit, які з'являються, а також на SERP є – це головне”.
На Reddit's Нові інструменти видавця: “Я думаю [Reddit, they] Побачте це як можливість реклами. Так що, як багато грошей ви хочете інвестувати в це, крім того, що ви інвестуєте в Google? Але ми думаємо про це з органічної точки зору, як завжди, адже… відносини прямих до споживачів важливі. Тож починаючи з там, а потім побачити, куди це вас дістає. Але це, безумовно, щось для мене, крім оглядів AI. “
“[Reddit] забезпечує спільноту. Вони не роблять тонни для нашого бізнесу в цілому, але я думаю, що нам важливо переконатися, що ми розуміємо, що відбувається на Reddit та як інтегруватися з Reddit. Але що ще важливіше, з точки зору контенту стратегії, створення спільноти та оцінок та відгуків та інтерактивності з вашими користувачами. Це, безумовно, щось “.
“Тоді виникає питання, чи ви стрибаєте в громаду на Reddit, хоча люди можуть бути там злісними? Або ви культивуєте власну спільноту на місці?”
Направлення Pinterest не настільки перспективні
“Pinterest – це величезний рушій для відкриття, і де багато людей йдуть першими, коли вони думають про те, що вони хочуть купити, що вони хочуть носити, куди хочуть поїхати … це відправляє трохи трафіку”.
“Це не місце, де ви збираєтеся просто відкинути посилання. Це не так, як ви використовуєте Pinterest. Ви начебто повинні знайти свою нішу там”.
“Протягом останніх 10 років у нас були останні різні публікації … Невдача з новими функціями Pinterest. Рецепти? Погана ідея. Не дайте їм вмісту рецепту … все, що чудові рецепти просто залишаються на Pinterest, і це не генерує трафік. Історія, які вони оголосили два роки тому? Дійсно? Надійне джерело трафіку, але я не купую жодного з їхніх нових нововведень ».
“Це все дохід від реклами, я думаю, наприкінці цього – для них”.
«Для нас Pinterest керував більш змістовним трафіком. Але як і всі інші платформи, які ми бачили [traffic referrals] Зниження. Це не означає, що ми не співпрацюємо з ними … вони дійсно хочуть працювати разом, але я не думаю, що вони це зрозуміли “.
“Ми абсолютно бачили, як реферали трафіку знижуються”.
“Це дійсно про розуміння. Я б хотів, щоб було більше можливостей прямого доходу, але це просто не вступило в нас”.
“Я думаю [Pinterest is the] Найменше зло з усіх платформ. Я думаю, що вони справді добре означають. [Pinterest] – це довга гра, і вона не збирається перетворитись на негайну інвестицію для трафіку ».
Facebook піднятий – але не надійний
“Facebook знову почав бити за нас. Величезний, номер один рушій. [But] Ваші підписники у Facebook не ваші, ні [are the ones on any of] Платформи, вони не ваші клієнти. Вони їхні. “
“Проблема з Discover або Msn, Yahoo або Facebook або будь-яким із них, вони приходять і вони йдуть. Немає рими чи причини, чому ви піклуєте одну секунду і ви падаєте наступну.
Електронна пошта допомагає – але недостатньо, щоб бути майбутнім
“Будь -який трафік, який надходить з електронної пошти, як правило, робить на 30% більше сторінок за сеанс. RPM на 45% більше. І все це відбувається, оскільки це ідентифікований користувач, який працює дуже добре”.
“Коли ми дивимось на довгострокову перспективу, цілком зрозуміло, що більше вмісту, більше інформаційних бюлетенів, ймовірно, не буде наступною стратегією як з AI, так і з великою кількістю творців, і багато конкуренції в контентному просторі … План, безумовно, протягом довгого пробігу – це справді просто продовжити подвоєння нашої інженерної команди … найняти купу інженерів і з'ясувати щось, щоб щось будувати”.
Що ми чули
“Занепокоєння полягає лише в тому, що всі думали, що у них GDPR добре. Але тоді, коли ви дійсно копаєте через аудит – і ви починаєте дійсно копатися в настановах ICO – ви розумієте, що не можете робити рекламу. В основному відкинути не означає, що це оголошення. Але це толерантність до ризику людей … це ніколи не чорне чи біле, це проблема”.
– Видавничий виконавець на Audit GDPR ICO про найкращі 1000 видавців Великобританії цього року.
Числа, щоб знати
18%: Частка цифрових доходів, що надходять від відео на Сонці, оскільки це робить більший поштовх до оригінального, довгострокового програмування, подвоєння з січня 2025 року.
53,2 мільйона фунтів стерлінгів: щорічний дохід 2024 для незалежних ЗМІ, що на 15% порівняно з попереднім роком.
540 мільйонів фунтів стерлінгів: дохід Financial Times Group у 2024 році, що на 6% більше року.
210 мільярдів доларів: сума, витрачена на вміст Comcast/NBCuniversal у 2024 році.
Що ми охопили
Видавці зважують те, що розбиваються рекламні технології Google
- Оскільки антимонопольне судовий процес Міністерства юстиції вступає на засоби захисту, видавці спостерігають за результатами фази засобів захисту з поєднанням гіркої цікавості та похмурої відставки.
- Багато видавців вважають, що виправлення – навіть якщо воно йде на їхній шлях – на сім років занадто пізно.
Детальніше ось.
Як WiReCutter перемикає свою стратегію вмісту та аудиторії, щоб вирішити зміни пошуку
- На сайті рекомендацій щодо продукту New York Times WreeCutter знаходить нові способи налаштування стратегії SEO, вмісту пакетів та розширення областей покриття для продовження зростання доходу.
- Частина цього також означає тестування більше відео на YouTube, Лейлані Хан, директор торгівлі WireCutter, заявив на сцені на саміті Digiday Publishing минулого тижня.
Прочитайте резюме сеансу DPS ось.
WTF – головний офіцер АІ, з Сем Хань Washington Post
- Головний директор AI є одним з найновіших назв роботи в медіа -індустрії. Сем Хан Washington Post пояснив, як його нова роль підтримує частини бізнесу пошти, такі як проведення підписки на його динамічну оплату праці.
- “Ми хочемо досягти 200 мільйонів клієнтів, що платять”, – сказав він.
Слухайте останній епізод Podcast Digiday ось.
Херст вводить свої дані аудиторії – через Amazon
- Amazon схиляється до видавців, використовуючи свої дані для покращення націлювання та досягнення кращих результатів для рекламодавців. Якщо модель працює, витрачайте потоки через платформу покупки Amazon, а видавці отримують скорочення.
- Журнали Hearst перевіряють, чи працює математика. SVP Hearst з рекламного продукту та даних Джен Дорре сказала, що ранні ознаки є перспективними.
Прочитайте резюме сеансу DPS ось.
Всередині стратегії New York Times 'AI
- Редакційна команда New York Times використовує технологію AI для переслідування безлічі історій, з якими вона раніше не могла вирішити, оскільки вони залучали величезні та безладні набори даних.
- Зак Сьюард, редактор New York Times ініціатив AI, окреслив, як його команда працює з репортерами, які інструменти вони створили та які ключові випадки використання для ШІ поки що.
Прочитайте резюме сеансу DPS ось.
Чому пагорб приписує зростаючу залучення до свого суспільного руху
- Соціальний рух пагорба зростає – і публікація вважає, що його посилення соціального залучення є джерелом удару.
- Загальний соціальний рух пагорба в минулому році збільшився на 20%, за словами заступника керуючого редактором аудиторії та контентної стратегії Саракші Рай.
Прочитайте резюме сеансу DPS ось.
Що ми читаємо
Microsoft будує ринок AI для видавців
Microsoft планує запустити пілотну програму під назвою Marketplace Publisher Content (PCM), яка дозволить видавцям продавати вміст продуктам AI, як його помічник Copilot, повідомляє Axios.
META потрапляє в гру вмісту AI з видавцями
META розмовляє з медіа -компаніями, такими як Axel Springer, Fox Corp та News Corp, про ліцензування своїх статей для використання в його інструментах AI, повідомляє The Wall Street Journal.
Німецькі медіа -групи подають скаргу проти оглядів AI Google
Група німецьких видавців подала скаргу на Google, стверджуючи, що її відповіді на AI у пошуку порушують ключові частини Закону про цифрові послуги ЄС (DSA), повідомляє Press Gazette.
Business Insider подає до суду на Google для антиконкурентних рекламних практик
Business Insider стверджує, що Google прив’язав свій сервер оголошення видавця до обміну рекламою, задушуючи конкуренцію та в кінцевому підсумку дохід видавців, повідомляє Adweek.
Чи знаєте ви, наскільки безпечна ваша інформаційна кімната?
Коли федеральний уряд США посилює свої напади на журналістів, настав час переглянути безпеку та конфіденційність інструментів, які часто використовують новинні залі, повідомляє Nieman Lab.
