Microsoft Bing опублікувала оголошення, в якій зазначається, що технологія для повзання пошуку Indexnow-це потужний спосіб для компаній з електронної комерції, щоб повернути найновішу та найточнішу інформацію, пов’язану з покупками в пошукових та пошукових системах.
Генеративний пошук вимагає своєчасної інформації про покупки
Сайти електронної комерції, як правило, залежать від торгових каналів, повзання пошукових систем та оновлень структурованих даних Schema.org для повідомлення про те, що продається, нові продукти, пенсіонер, зміни цін, доступність та інші важливі функції. Кожен з цих методів може бути точкою невдачі через повільне повзання пошуковими системами та непослідовним оновленням, що може затримати правильну інформацію від спалаху в функціях пошуку та покупок AI.
Indexnow вирішує цю проблему. Платформи вмісту, такі як WIX, Duda, Shopify та WooCommerce IndexNow, технологія Microsoft, яка дозволяє швидкості індексувати новий або оновлений вміст. З'єднання індексації за допомогою schema.org забезпечує швидку індексацію, щоб правильні інформаційні поверхні в функціях пошуку та покупок AI.
Indexnow рекомендує наступні властивості продукту Schema.org:
- “Назва (ім'я в JSON-LD)
- опис
- Ціна (список/роздрібна ціна)
- Посилання (URL -адреса цільової сторінки)
- Посилання на зображення (зображення в JSON-LD)
- Доставка (особливо важливо для Німеччини та Австрії)
- ID (унікальний ідентифікатор для продукту)
- бренд
- гтін
- MPN
- Дата публікація
- датемодифікований
- Необов’язкові поля для подальшого вдосконалення контексту та класифікації:
- Категорія (допомагає групувати продукти для пошукових та торгових платформ)
- Продавець (рекомендується для ринку або посередників)
- itemCondition (наприклад, NewDiction, UsedCondition) “
Детальніше читайте в блозі Microsoft Bing:
Indexnow дозволяє швидше та надійнішими оновленнями для покупок та оголошень
Виконане зображення від Shutterstock/Paper Piper