Blue Door Productions святкує свій перший рік у бізнесі, вже працюючи з кількома провідними брендами, такими як Red Bull та BBC.
Компанія, яка керує виключно 29-річною Моллі Макдональд, стоїть на передньому плані виробництва “YouTube-First”.
Зараз YouTube став первинним джерелом споживання ЗМІ для людей у Великобританії, а статистика глядачів наздогнала ресурси Netflix та Disney Plus.
Моллі Макдональд, генеральний директор, сказала; «Я дуже пишаюся тим, чого досягла Blue Door на першому році бізнесу.
“Ми ще не бачимо весь потенціал YouTube як платформу, хоча є певні правила та практики, до яких треба дотримуватися, щоб досягти успіху.
“Це знання платформи, як задня частина моєї руки, що призводить до роботи з такими брендами, як Red Bull та Creators, з мільйонами послідовників, як Zac Alsop”.
Моллі закінчила 2017 року в Бостонському університеті за спеціальністю «Журналістика», потім працювала в Time Inc., перш ніж створити багатоплатформний контент для телебачення, включаючи суботу ввечері в прямому ефірі та правопорядку.
У 2021 році Моллі переїхала до Лондона з Нью -Йорка, де виросла її пристрасть до створення контенту та відеопродукції.
Моллі додала; “Саме в той час, коли я зрозумів потенціал у виробництві YouTube; це було як Дикий Захід ЗМІ тим, що він не дотримувався правил більш звичайних платформ. Це було для мене дуже захоплююче.
«У ньому були реальні казкарі, які не перешкоджали бюрократії та бюрократії, замість цього вимагати прощення, а не дозволу.
“Найкраще в роботі в виробництві YouTube-це взаємодія з вашою аудиторією-ви вступаєте в дискусію з людьми, які споживають ваші історії, що дозволяє вам бачити вплив, який вони мають. Цей двосторонній діалог набагато рідше під час роботи в телебаченні”.
Окрім таких імен, як Red Bull, BBC та деякі з найшвидших творців у соціальних мережах, Молі накопичила вражаючий список клієнтів за останні 12 місяців.
Зовсім недавно вона знімала, редагувала та розробила історію Мітча Хатккрафта, 31-річного колишнього морського піхотинця, який склав історію, завершивши найдовший підйом на гору Еверест, досягнувши саміту 11 травня 2025 року.
Моллі сказала; “Мій позитивний досвід був прямим відображенням підтримки, яку я отримав від інших в галузі, які виступали і поширили слово про Блакитні двері, і це було дуже особливим”.
Кількість активних щомісячних користувачів YouTube станом на лютий 2025 року становила понад 2,5 мільярда. Для порівняння, Netflix повідомив про 301,6 млн. Оплачених членів станом на січень 2025 року.
Про блакитні двері постановки
Blue Door Productions-це агентство контенту на YouTube-перший, що створює сміливі відео, керовані історіями для цифрових платформ. Компанія, заснована Моллі Макдональд, працювала з провідними брендами, такими як Red Bull, BBC та деякі з найбільш швидко зростаючих творців у соціальних мережах.
Маючи глибоку експертизу в стратегії та виробництві YouTube, вміст Blue Door Crafts, побудований для залучення, виконання та розкладу. Від вірусних брендів до потужних людських історій, Blue Door забезпечує виробництво з метою.