Компанії, які покладаються на традиційні пошукові реклами на ключових слів, можуть зазнати зниження доходу через зростаючу популярність рекламних оголошень AI, які пропонують більшу зручність та залучення для користувачів, повідомляє дослідницька фірма.
Шукайте гігантів, такі як Alphabet, що належать Google та Microsoft's Bing, додали можливості AI, щоб краще конкурувати з чатами, такими як Chatgpt OpenAI та здивування AI, які надають користувачам пряму інформацію, не вимагаючи клацання декількох результатів.
Apple вивчає інтеграцію пошукових можливостей, керованих AI у свій браузер Safari, потенційно віддаляючись від його давнього партнерства з Google.
Звіт виникає, коли стурбованість зростала щодо того, що користувачі все частіше звертаються до чатів для розмовного пошуку та результатів пошуку, що працюють на AI, можуть вдосконалити бізнес-моделі деяких компаній.
Онлайн-навчальна фірма Chegg заявила в травні, що звільнить близько 248 співробітників, оскільки, схоже, скорочує витрати та впорядкування операцій, оскільки студенти використовують інструменти, що працюють на AI, включаючи Chatgpt над традиційними платформами Edtech.
Відкрийте для себе історії про ваш інтерес
“Видавці та інші сайти відчувають біль від пошуку AI. Коли вони втрачають трафік, ми бачимо, що видавці схиляються до підписки та сплачували ліцензійні угоди AI за рахунок збільшення доходу”, – сказав аналітик Emarketer Minda Smiley. Очікується, що витрати на рекламу AI стануть майже 1% від загальної кількості витрат на рекламу в цьому році та 13,6% до 2029 року в США, повідомляє eMarketer.
Такі сектори, як фінансові послуги, технології, телекомунікації та охорона здоров'я, охоплюють ШІ, оскільки вони бачать чіткі переваги у використанні технології для покращення своїх стратегій реклами, тоді як прийняття галузі роздрібної торгівлі повільно, йдеться у звіті.
Нещодавно Google оголосив про розширення своїх можливостей пошуку AI в сектор упакованих споживчих товарів за допомогою вдосконалення в Google Покупки.

