Whalar, частина Whalar Group та провідний світовий незалежний творець та соціальне агентство, сьогодні оголосила про визначальне партнерство з Kantar, провідною світовою компанією з маркетингових даних та аналітики. Ця співпраця робить Whalar першим агентством-творцем, яке використовує найсучасніший рішення AI Kantar, встановивши новий творчий орієнтир для вимірювання впливу вмісту творця, оцінюючи ключові показники бренду та оптимізацію ефективності кампанії.
Ця співпраця дає змогу Whalar використовувати передові технології AI та підвищити творчу ефективність для своїх партнерів з бренду. За допомогою Link AI, Whalar може точно визначити творчі активи, які будуть найкращими на конкретних платформах, визначити творців, які дають найсильніші результати для брендів та оцінюють, які партнери-творці мають потенціал стати вражаючими довгостроковими послами. Цей підхід, орієнтований на дані, забезпечує незрівнянні результати для брендів та творців, одночасно покращуючи загальну модель медіа-суміші.
Газ Алуші, президент з вимірювання та аналітики в Whalar, сказав: «Наше партнерство з Кантаром є трансформаційним кроком вперед у маркетингу творців. У Whalar ми вимірюємо те, що має значення – творчості з показниками, які дають значущі результати як для брендів, так і для творців. Інтегруючи технологію AI Link Cantar, ми приносимо ще глибший рівень розуміння та валідації в кампанії творців – передбачення правильних творчих активів не тільки оптимізовано для кожної платформи, але й надає вимірюваний вплив бренду. Це партнерство продовжує надавати можливості брендів приймати рішення, керовані даними, які посилюють ефективність та зміцнюють їх зв’язок із аудиторією в масштабі ».
Рішення AI Link Kantar використовує AI та машинне навчання для прогнозування творчої ефективності в активах, що використовуються на платформах, включаючи Instagram, Tiktok та YouTube. Це стратегічне розуміння гарантує, що кожен вміст відповідає унікальній атрибутах своєї платформи, що дає сильні результати. По мірі того, як партнерство продовжує розвиватися, Link AI інтегрується в надійний інструментарій вимірювання Whalar, надаючи брендам розширені інструменти для посилення кампаній та поглиблення залучення аудиторії.
Керрі Бенсон, SVP з креативної стратегії в Kantar, сказав: «Творча якість – це найбільший рушій зростання впливу на бренд. Дані Kantar показують, що сильний творчий може потенційно покращити прибутковість реклами до 12x. Вміст творця вже, як відомо, є важливою частиною соціальної кампанії, і тепер рекламодавці матимуть чіткіше розуміння того, як це працює поза показниками аудиторії. Посилання AI вимірює ефективність вмісту, коли мова йде про прорив, залучення, переконливість та брендинг, допомогу рекламодавцям та творцям оптимізує вміст як для короткочасних, так і для довгострокових результатів. Ми в захваті від роботи з Whalar, коли роль творців зростає в рекламі ».
Це партнерство висвітлює непохитну прихильність Уалара до переосмислення інновацій та встановлення нових стандартів для вимірювання успіху в економіці творця. Щоб дізнатися більше про те, як партнерство Whalar з Kantar може підняти ваші кампанії та сприяти значущим результатам – відвідайте whalar.com/method.
