...
Вівторок, 28 Жовтня, 2025
7.6 C
Kyiv

Як бренди та роздрібні торговці готуються до GEO, “майбутнє SEO”

Після років переобладнання свого бізнесу для пошукових систем, лідери бренду та роздрібної торгівлі кажуть, що вони готуються до нового кордону: GEO.

Термін, що означає генеративну оптимізацію двигуна, стосується оптимізації веб-вмісту, щоб показати результати пошукових платформ, керованих AI, таких як Chatgpt або Google Gemini. Це новий спосіб для брендів виділятися та охопити клієнтів, особливо враховуючи це Майже 60% споживачів США використовували генеративний інструмент AI для допомоги в Інтернет -покупках, за опитуванням серпня 2025 року від Omnisend. Якщо клієнт запитує двигун AI про придбання блиску для губ або футболки, відповідні бренди хочуть переконатися, що вони з’являються.

Але це непроста подорож, керівники цього тижня поступилися в інтерв'ю з сучасною роздрібною торгівлею та під час панелей у Shoptalk Fall в Чикаго. Бренди та роздрібні торговці витратили десятиліття, розробляючи свою книгу SEO, з'ясовуючи, які ключові слова включати на сторінки продуктів, блоги та додатковий веб -вміст, щоб з’явитися в Google або Yahoo. Тепер, за допомогою GEO, такі платформи, як Chatgpt та здивування, тягнуть та ранжують інформацію-часто у відповідь на гіперспецифічні запити, а не на однослівні або двословні запити. Це також може мати фінансові наслідки для брендів, тим більше, що ці агенти починають включати замовлення.

Випередження GEO-це нова реальність для брендів, як Хосе Ніно, віце-президент з глобальної цифрової та електронної комерції для американського Assn. Він згадав про пошук кросівок у пошуку Google місяць тому, а потім тиждень тому, а також отримував зовсім інші результати від “режиму AI” вгорі. З Гео, він сказав: “Ви можете подати заявку на все, що завгодно, але відповіді Близнюків перевозять, і ви навіть не знаєте, що точно підштовхує цю відповідь … Раптом хтось контролює цю розповідь, і ви не знаєте, як вони ще працюють.

У той же час, GEO – це також велика можливість – білий простір, де бренди прагнуть експериментувати. “Якщо ви не очікуєте очей відкритим і справді розумієте, що відбувається в просторі GEO, ви збираєтеся пропустити”, – сказала в четвер Еріка Рендерсон, головний цифровий директор та GM з їстівних брендів.

Як компанії Geo Geo

Бренди та роздрібні торговці вживають різних заходів, щоб випереджати, коли мова йде про результати агента AI, хоча багато хто визнавав, що існує багато невідомих. Як розповів Бред Ларабелл, директор з маркетингу продуктивності кожного чоловіка, Geo “насправді все ще перебуває в зародковому стані, порівняно з SEO”.

Ranjeet Bhosale, віце -прем'єр -міністр управління цифровими продуктами в Target, сказав, що “майбутнє SEO – це не лише рейтинг ключових слів”.

“Майбутнє SEO має ввійти в Гео”, За його словами, під час колегії в четвер. “Ми повинні переконатися, що ми навчаємо агентів, щоб вони могли ефективно зрозуміти та представляти нашу продукцію”.

Bhosale пояснив, що Target тепер визначає пріоритет п’яти ключових аспектів з пошуком: ціна, товар, акції, доступність та політика. Він забезпечує відповідно його веб -сайту, щоб зробити ці дані “машиною читабельною” та готовою для двигунів AI, щоб витягнутись із внутрішньо (через агентів Target) чи зовні. “Таким чином, коли гість шукає” здорову вечерю на чотири, безглютенові варіанти, менше 20 доларів, доступні для пікапа зараз в Атланті “, гість отримує результати, які є актуальними та знаходяться в їхньому конкретному населеному пункті”,-сказав Бхосале.

У їстівних брендах компанія “орієнтована на довгостроковий контент, який допомагає відповісти на запитання”,-сказав Рендерсон. “Викладаючи вміст,-ми вже створювали наші команди, і, маючи це набагато більше діалогу Q & A, ми виявили, що дійсно допомагає з точки зору гео-оптимізації”. З технічної точки зору, за її словами, їстівні бренди також переконуються, що метадані “структуровані належним чином”.

«Дійсно важливо, щоб ці агенти та генеративні LLM могли читати та розуміти вміст [and] Цінність, яку ви можете принести споживачам », – сказав Рендерсон.

У Credo Beauty компанія “ще дуже рано”, коли мова йде про Гео, Ребекка Армстронг, директор електронної комерції компанії Credo Beauty, розповіла Modern Retail. Але роздрібний торговець також гарантує, що він залишається на вершині того, що шукають люди. “Тільки сьогодні вранці ми побачили людей, які шукають” фундамент для тонів оливкової шкіри “, – сказала вона. “Отже, як ми це включимо [into our messaging]? “

Однак вона визнала, що бренди не можуть налаштувати свої веб -сайти для кожного гарячого пошукового терміну. “Ми маленькі, тому ми не можемо оновлювати кожну дрібницю, лише щоб вона змінилася через два дні”. Вона згадала, що бренд хоче взяти “близько місяця” між оновленнями, оскільки команда електронної комерції наразі складається з двох людей.

Кожен Джек перебуває у більш тестовому та навчальному фазі, коли мова йде про Гео,-сказав Ларабелл. Але це також робить конкретні кроки, щоб вплинути на результати пошуку. Бренд виявив, що AI LLM, як правило, віддають перевагу “справжніми, довгохвостими розмовам” на таких місцях, як Reddit при складанні рекомендацій, Larabell поділився. Отже, він пояснив: “Ми тісніше співпрацюємо з нашою спільнотою та інтегрованою маркетинговою командою, щоб переконатися, що ми можемо полегшити автентичні розмови на цих платформах, щоб сприяти поступовому видимості”.

Кожен Jack також створює контент на своєму веб -сайті, який видно лише LLMS, щоб “зрозуміти, що моделі шукають і обслуговують відповіді”, – сказав він.

Не викидаючи SEO

Навіть коли бренди готуються до нового світанку Гео, вони не повністю відмовляються від SEO.

У Target більшість клієнтів все ще використовують “традиційне пошук на основі двох ключів”,-сказав Бхосале. Рендерсон сказав те саме, кажучи: “Ми дуже все ще вкорінені в традиційному SEO”. Ніно погодився, що SEO “все ще є великим каналом”.

“Тридцять -сорок відсотків [of traffic] Походить з SEO », – сказав він.

Але, визнавали лідери роздрібної торгівлі, клієнти не сповільнюють використання таких інструментів, як Chatgpt та Google Gemini. І багато хто насправді змінює свою поведінку, як результат, коли вони використовують більш традиційні функції пошуку на веб -сторінках роздрібної торгівлі. У Target “ми бачимо гостей, які адаптуються та використовують більш тривалі запити, будучи більш розмовними таким чином”, – сказав Бхосале.

Зрештою, бренди намагаються випередити GEO, але у них все ще виникають питання про те, як це все працює. І багато хто хоче подальшої прозорості від самих двигунів.

“Що” важливо “для LLMS?” – сказав Ларабелл, вказуючи на питання без відповіді. “Яку інформацію нам потрібно надати їм, щоб максимізувати можливість для нашого бізнесу, і як ми надаємо цю інформацію?”

Гаряче цього тижня

Теми

Google ділиться дослідженнями свого персонального тренера з охорони здоров’я

Ми оголосили, що завтра почнеться розповсюдження загальнодоступної попередньої версії...

YouTube представляє штучний інтелект «Ask Studio» для аналізу каналів

YouTube запустив Ask Studio, помічник зі штучним інтелектом, вбудований...

Інтерв'ю із засновниками Snezzi

Оскільки такі помічники штучного інтелекту, як ChatGPT, Perplexity та...

Посібник для маркетологів Великобританії та ЄС щодо стану ШІ

Дві третини маркетологів у всьому світі використовують інструменти штучного...