...
Четвер, 30 Жовтня, 2025
11.5 C
Kyiv

Як магазини електронної комерції повинні мати справу з приходом оглядів AI?

У цьому випуску SEO ми розглядаємо питання про вплив оглядів AI на сторінки результатів пошукової системи, особливо для власників магазинів електронної комерції, які прагнуть залишатися конкурентоспроможними:

“Ви вважаєте, що огляди AI або AI порушать СЕРП за допомогою Google Plas? І, як хтось із невеликим магазином електронної комерції, що продає одяг, що я можу зробити, щоб продовжувати введення додатків Gen AI? “

Це чудове питання! Це питання, з якою багато власників сайтів електронної комерції стикаються з тим, що огляди AI почали впроваджуватися в травні минулого року.

Велике занепокоєння полягає в тому, що генеративні підсумки AI Google – які з’являються прямо вгорі SERP – з'їсть у ваш трафік.

Якщо люди можуть отримати відповіді на свої запитання без відвідування вашого веб -сайту, це може призвести до різкого зниження клієнтів.

Однак, хоча ця нова тенденція спочатку може здатися занепокоєною, я не думаю, що рівень зриву буде таким же великим, як з’являється вперше, особливо для магазинів електронної комерції. Огляди AI також можуть також представити можливості піднятися на рейтинг.

Зауважте, що зображення трохи менш зрозуміло з подібними до Chatgpt або Microsoft's Copilot – ці програми ще не надають посилання на джерела у своїх відповідях, але вони також не використовуються для пошуку ніде поблизу, як Google.

Чи порушить AI SERP за допомогою Google Plas?

Генеративна ШІ, очевидно, є однією з найбільш руйнівних технологій, що з'являються за роки, і майже щоденні прориви є.

Отже, я намагався відповісти на порушені запитання, але, очевидно, є велике застереження: речі швидко змінюються, і ми не можемо робити жодних прогнозів з певністю.

Але щоб відповісти на першу частину питання про те, чи буде Ай порушити Серпс, моїм інстинктом буде: “Не так багато (напевно!) “

По -перше, спочатку дослідження з Brightedge (як повідомлялося в журналі пошукових систем у листопаді) виявили, що огляди ШІ стають більш стабільними та більш тісно узгоджуються з результатами органічного пошуку.

Посилання цитування, які з’являються поряд з оглядами AI, все частіше показують посилання на веб -сайти, які також відображаються в топ -10 результатах.

Наприклад, якщо ви шукали [how long to bake a loaf of bread]Огляди AI, як правило, синтезують відповіді з веб -сайтів випічки, які вже з’являються на першій сторінці.

Окрім переліку веб -сайтів у SERP, огляди AI нададуть посилання на ці сторінки в області “цитування”.

Скріншот із пошуку [how long to bake a loaf of bread]Google, лютий 2025

Що це означає? По суті, Google продовжує винагороджувати сайти, які виробляють якісний, релевантний та надійний вміст.

Поява оглядів AI у верхній частині сторінки змінила зовнішній вигляд досвіду пошуку. Але оскільки Google все ще надає посилання на відповідні сторінки у своїх відповідях, Основні принципи рейтингу насправді не змінилися.

Також запитали вплив оглядів AI на рекламу списку продуктів (PLA). Перші кілька місяців після того, як вийшли огляди AI, це було трохи незрозуміло. Однак, станом на жовтень минулого року, ми маємо краще уявлення про те, як це буде працювати.

Google оголосив, що почне вводити рекламу в огляди AI (як правило, як карусель під текстом). На момент написання це, здається, не було повністю розгорнуто.

Але приклад, який наводив Google, був у пошуку, який запитував, [how do I get a grass stain out of jeans?]. Нижче огляд AI, на каруселі показано ряд споріднених продуктів з видалення плям трави.

Скріншот з blog.google, лютий 2025
Скріншот з blog.google, лютий 2025

Якщо ви заплатите за PLA, то, ймовірно, вони почнуть з’являтися в таких видах відповідей.

Огляди AI не “конкурують” з магазинами електронної комерції

Inquirer також зазначив, що вони запускають невеликий магазин електронної комерції, продаючи одяг. Вони цілком можуть бути стурбовані тим, що означають огляди AI для їх існуючих оголошень та сторінок продуктів.

Що ж, дослідження від AHREFS свідчать про те, який вміст, який вони, ймовірно, мають на своєму веб -сайті, ймовірно, не конкурують з оглядами AI.

AHREFS вивчав сотні тисяч пошуків, які створили огляд AI.

Переважна більшість обшуків, які повернули огляд, були інформаційними пошуками (які, де, коли, чому тощо) – менше 6% мали комерційний характер, а менше 5% – транзакційні.

Це говорить про те, що обмежена частка намірів пошуку, на яку відповідають огляди AI, пов'язана з тими речами, що продаються на сайті.

В основному, огляд AI відповідає на більш довгі запитання хвоста [how to style a bucket hat].

Але якщо хтось просто шукає [bucket hat]їм будуть показані результати PLA та Organic SERP – не генеративна реакція AI.

Огляди AI можуть допомогти вам стрибнути конкурентів

Як я вже згадував вище, огляди AI надають посилання на веб -сайти, які також мають 10 найкращих органічних результатів.

Однак аналіз Serfer SEO говорить про те, що це трапляється лише 52% часу. Для інших 48% джерел веб -сайти далі вниз по рейтингу (деякі з яких можуть бути досить незрозумілими) можуть отримати посилання прямо вгорі SERP, якщо їх вміст допоможе інформувати AI Google.

Це означає, що навіть якщо ваш веб -сайт наразі не займає першу сторінку, ви все одно можете отримати рівні сторінки один трафік, якщо ваш вміст посилається Google.

Що ви можете зробити, щоб залишатися попереду, оскільки AI стає більш поширеним?

З тим самими застереженнями, згаданими вище, щодо темпів змін у цій галузі, я думаю, що ви можете зробити кілька речей, щоб продовжувати перевезти трафік до магазину електронної комерції.

Моя перша порада – просто продовжувати дотримуватися найкращих практик. Вибачте, я знаю, що це не дуже захоплююче! Але факт полягає в тому, що створення корисного, оригінального, точного та надійного вмісту – відповідно до корисного оновлення вмісту Google – все ще є шляхом.

Зважаючи на те, що понад половина джерел, цитованих в оглядах AI, також органічно з’являються в топ -10 результатах SERPS, це говорить про те, що виробництво якості вмісту залишається найкращим способом рейтингу.

Я здогадуюсь, у Inquirer є модна ніша. Якщо це так, то надання персоналізованих ідей у ​​стилі, сезонних порад, посібниках до вибору правильної шапки/куртки/сукні/джинсів тощо, всі допоможуть збільшити шанси виграти трафік.

Ще одна невиразна (але все ж надійна) порада – це дотримуватися хорошої електронної комерції “гігієна”.

Залиште на сьогоднішній день схему продукту та точні та надайте детальні таблиці атрибутів, які розповідають Google та іншим пошуковим системам, про що йдеться на сайті. Я знаю, це навряд чи новаторські речі. Але це допоможе нагодувати алгоритм та зробити веб -сайт більш імовірним з’явитися в пошуках.

Для деталей продуктів (PDP) я також рекомендую зосередитись на унікальних описах продуктів (наприклад, виділити речі про дизайн, тканину або як її стильувати). Це речі, які AI ще не може зрозуміти, і про які конкуренти, можливо, не писали.

На цій ноті я також настійно рекомендую Курація людини при написанні вмісту.

Настільки вражаючими, як Чатгпт та інші, вони можуть лише відрегулювати інформацію, яка вже існує.

Для опису нових продуктів, особливостей чи стилів вам потрібна людина. Звичайно, генеративний AI, безумовно, може допомогти згорнути м'яч, якщо ви дивитесь на порожню сторінку, але він також потребує вашого експертного дотику.

Я сподіваюся, що це допомогло. Зрозуміло, що пошук переживає період масових змін.

Але в кінцевому підсумку, дотримуючись найкращих практик та зосередившись на якості, корисному вмісті, ви продовжуєте надавати собі найкращі шанси залучити трафік та перетворення клієнтів.

Більше ресурсів:


Зображення Feaded: Paulo Bobita/Journal Shinge

Гаряче цього тижня

Маркетинговий момент AWS: від масштабу до стійкості

Минулого тижня хребет Інтернету похитнувся. Регіон US-East-1 Amazon Web Services...

Проста мова, яка підтримує ШІ та аналіз даних

Regex — це потужний, але забутий інструмент для пошуку...

План тренувань ковзанярки Ерін Джексон

Ерін Джексон сильно вдаряється об лід. До Зимових Олімпійських...

Теми

Маркетинговий момент AWS: від масштабу до стійкості

Минулого тижня хребет Інтернету похитнувся. Регіон US-East-1 Amazon Web Services...

Проста мова, яка підтримує ШІ та аналіз даних

Regex — це потужний, але забутий інструмент для пошуку...

План тренувань ковзанярки Ерін Джексон

Ерін Джексон сильно вдаряється об лід. До Зимових Олімпійських...

Що таке файл robots.txt і поширені проблеми з його впровадженням – пошуковий атлас

Хоча файли robots.txt є більш технічною частиною SEO-оптимізації, вони...