...
Четвер, 17 Липня, 2025
17.8 C
Kyiv

Як маркетологи B2B можуть використовувати AI у стратегіях на основі рахунків

Нове! Слухайте статтю

Повністю 91% маркетологів B2B вже використовують AI для GTM на основі рахунків, тому ми вже минаємо, що прийняття ШІ є гіпотетичним. Незважаючи на це, є велика розбіжність у тому, як вона використовується і куди він прямує.

Оскільки так багато в потоці, і потенціал з кожним днем ​​зростає більше, наступний кордон має як невизначеність, так і обіцянку, саме тому Properbase та Forgex запустили свій останній звіт про перегин AI+ABM.

Дослідження показало, що в кінцевому підсумку отримання максимум від технології – це не лише більше інструментів, а й розумніша оркестрація, сильніша інтеграція та підготовка до підйому агентського ШІ.

Ось глибший вигляд.

Сьогодення: AI як асистент завдання

В організаціях B2B сьогодні AI значною мірою використовується як виконавець, допомагаючи у таких завданнях, як копірайтинг (68%) та дослідження (47%). Не дивно, що це два найбільші випадки використання: вони прості в реалізації, вони живиться від легкодоступних великих мовних моделей, і вони викликають мінімальні порушення існуючих робочих процесів.

Якщо що -небудь, такі інструменти прискорюють виконання завдання та підвищують продуктивність. Вони процвітають, оскільки вони чисто вписуються в щоденні процеси організації та використовують зручні для користувачів інструменти, такі як Chatgpt.

Хоча сьогодні прийняття сприяє безпосередності та знайомству над трансформацією, як і в цих прикладах, є деякі ознаки підвищення витонченості.

Наприклад, 46% маркетологів B2B використовують AI для допомоги з прогнозованою аналітикою (вибір та пріоритетність рахунків), що набагато більше, ніж базовий випадок використання.

Плато: Чому відстають більш амбітні випадки використання

Незважаючи на те, що застосування ШІ в прогнозованій аналітиці є ознакою прогресивно зростаючого комфорту за допомогою технології, маркетологи B2B все ще мають довгий шлях.

Більшість організацій не готові сплатити передові випадки використання AI у постійні зусилля GTM своєї організації, не знаючи, як підготуватися до оптимізації, вимірювання чи рекомендацій наступних найкращих дій.

Хоча бар'єри для дій відрізняються від однієї компанії до іншої, серед маркетологів B2B є деякі спільності.

Найвищі фактори, що стримують команди від включення більш амбітних випадків використання, є відсутністю внутрішнього досвіду AI, неадекватної підготовки та викликів інтеграції. Варто зазначити, що дві з цих трьох стосуються безпосередньо з робочою силою, яка може бути бажаючим-але погано оснащена-робити більше, ніж використовувати AI як асистента завдання.

Інтеграція AI в GTM зусиль не просто орієнтована на інструменти; Це все стільки ж орієнтована на процес, орієнтовані на навчання та орієнтовані на команд. Наглядники до технічної справи, включаючи основоположне довіру до ШІ, прозорість у даних та агентичних рішень та повної видимості в технологічну інфраструктуру, яка її живлять.

Без організаційної готовності, особливо навколо систем даних та координації команд, AI залишатиметься недостатньо використаним, ізольованим та не в змозі змістовно масштабувати або підключити стратегію організації ABM.

Майбутнє: персоналізація, створення активів та агентський ШІ

Оскільки маркетологи B2B продовжують тестувати води з різними програмами AI у своєму GTM, і, сподіваємось, лідери пропонують більше можливостей для навчання, випадки використання розшириться.

У наступні шість-12 місяців розумно припустити, що копірайтинг та дослідження залишатимуться високими у списку завдань, ініційованих AI. Створення активів та персоналізація, швидше за все, будуть гарячими на підборах, стаючи частиною топ -3 ще занадто довго.

У довгостроковій перспективі галузь все більше і більше охоплюватиме агента AI. Ці системи, які діють самостійно, синтезують дані та приймають рішення, приймають основоположні технології від допомоги оркестрації. Замість того, щоб просто виконувати завдання, він був запрограмований для виконання, Agentic AI може обробляти ініціативи, такі як динамічна оркестрація кампанії, індивідуальне генерація контенту, рекомендації на стадії угоди та за її межами.

Чому агент AI має значення для ABM

Що захоплююче в агентському ШІ, це те, що він, природно, узгоджується з основними принципами на основі облікових записів. ABM зосереджується на персоналізації в масштабах, своєчасних реакціях, орієнтованих на сигнал, та ретельного вирівнювання продажів та маркетингу, які можуть зміцнитись агентами AI.

Технологія не просто підтримає ці стратегії; Це може фактично координувати цілі рухи GTM-від інтерпретації сигналів покупця для оптимізації потоків кампанії, коригування точок дотику в режимі реального часу та за її межами.

Ранні усиновлювачі, ймовірно, отримають неабиякі переваги швидкості угод та впливу трубопроводів.

Крок маркетологи можуть зробити зараз

Незалежно від того, чи ви практикуючий маркетинг B2B або лідер, ви можете зробити багато, щоб максимізувати AI, який ви вже використовуєте, і для прогресу до більш досконалих випадків використання, які сприятимуть вашим цілям.

Для початку інвестуйте в фундаментальні можливості, якщо ви ще цього не зробили. Команди повинні мати доступ до достатньої кількості тренувань та вільно працювати в роботі з AI; В іншому випадку додаткові усиновлення та витонченість ніколи не будуть досягнуті.

Також важливо, щоб ваша організація була готова до сильної інтеграції та управління даними, а також міжфункціональна співпраця, особливо з продажами та ІТ, буде частиною процесу з самого початку. Ваш колективний спосіб мислення повинно переходити від ізольованих перемог на ефективність до цілей оркестрації в системі. Зрештою, цінність AI є найбільшою при підключенні через технології, команди та тактику.

Те саме стосується надійних даних, які пов'язані; Якщо ви не маєте видимості у всіх даних GTM, вам не вистачає частини картини та приймаєте дезінформовані рішення. Агенти будуть робити те саме, якщо дані не будуть підключені.

* * * * *

AI вже переробляє ABM, але ми ще на початку подорожі. Маркетологи B2B, які ставляться до цього як до стратегічної здатності, а не просто тактичним помічником, будуть найкраще розміщені для того, що далі.

Майбутнє AI та ABM – це не просто розумніший вміст; Це розумніша координація.

Більше ресурсів щодо використання AI в ABM

Майбутнє маркетингу B2B: 11 прогнозів на 2025 рік, від нових ігрових книг до стратегічних брендів та агентів AI

Як AI впливає на програми GTM на основі облікових записів [research]

Як використовувати генеративний ШІ для персоналізованої роботи з B2B

Як революціонізувати свою стратегію ABM за допомогою чатів

Три способи генеративного ШІ змінить маркетинг B2B

Гаряче цього тижня

Пошук Google тепер може зателефонувати на місцевий бізнес за допомогою AI

Google представив нову функцію виклику AI в пошуку, яка...

Millie Bobby Brown & Gabriel Labelle Board Netflix ROM

Міллі Боббі Браун встановила свій наступний проект у Netflix...

WIX запускає огляд видимості AI з повним генеративним

Огляд видимості AI встановлює новий стандарт для генеративної оптимізації...

Теми

Пошук Google тепер може зателефонувати на місцевий бізнес за допомогою AI

Google представив нову функцію виклику AI в пошуку, яка...

Millie Bobby Brown & Gabriel Labelle Board Netflix ROM

Міллі Боббі Браун встановила свій наступний проект у Netflix...

WIX запускає огляд видимості AI з повним генеративним

Огляд видимості AI встановлює новий стандарт для генеративної оптимізації...

Чому видимість зараз є найважливішим маркетинговим показником

Оскільки генеративні платформи AI, такі як Chatgpt та здивування...

Дивовижні автопортретки від Chatgpt, Gemini та Grok

Інструменти AI, такі як Chatgpt OpenAI, Gemini Google та...