...
П’ятниця, 30 Травня, 2025
20.4 C
Kyiv

Як ми перемикаємо Google від нашої старої торгової марки на наш новий?

Питання до цього видання запитати SEO походить від читача, який намагається змусити їх ребренду притиснутись до пошуку:

“Наша компанія нещодавно пройшла ребренд з новою назвою. Ми бачимо, що наша стара торгова марка все ще домінує над результатами пошуку, а наш новий бренд ледь реєструється.

Який найкращий підхід до справедливості бренду перехідного бренду в пошуку від нашої старої назви до нашого нового? “

Якщо ваша стара торгова марка з'являється в Google, може бути надзвичайно неприємним. Ви щойно запустили нову торгову марку, витратили на ньому багато часу, і ось ви застрягли на сторінці результатів пошуку зі старим іменем.

Це справді засмучує.

Тут по суті три кроки:

  1. Обробляйте власну екосистему.
  2. Запитувати зміни на сторонніх сайтах.
  3. Створіть свою нову торгову марку, щоб вам не довелося покладатися на те, що №2 відбувається.

Вирівнювання активів, якими ви керуєте

Перша і очевидна річ, що потрібно зробити, забезпечити, щоб ваша нова торгова марка з'являється послідовно у всіх активах, якими ви володієте.

Деякі з цих місць абсолютно очевидні, як ваша домашня сторінка. Очевидно, ви збираєтеся змінити, як ви посилаєтесь на себе на домашній сторінці.

Однак у вашій екосистемі може бути багато куточків та куточків, які все ще можуть згадати колишнє ім’я вашого бренду.

Це може включати:

  • Теги заголовків та мета -описи.
  • Текст Alt.
  • Сторінки бази знань.
  • Структурована розмітка даних.
  • Невикористані облікові записи соціальних медіа.
  • BIOS працівників (як на вашому сайті, так і поза ним).

Справа в тому, щоб перетинати твої я і розставити твої т. Якщо ви великий бренд з широкою екосистемою, це може бути складніше, ніж це може здатися.

Давайте на мить уявімо, що те, що змінилося,-це не головна марка, а назва продукту чи назва підгрупу.

Можуть бути тисячі сторінок, які ви ніколи навіть не думаєте, що це може посилатися на старе іменування.

У такому випадку слід провести широкий аудит. Я рекомендую це взагалі, навіть якщо ви не є величезним веб -сайтом – так просто забути сторінку, яка посилається на ваше іменування, і що така сторінка навіть існувала.

Це повинно допомогти забезпечити максимально узгодженим з новим іменуванням власного бренду SERP.

Однак на цих SERS все ще є елементи, які потребуватимуть допомоги, наприклад, вашої панелі знань. Для цього нам потрібно думати поза власними активами.

Вирівнюйте сторонні активи

Змусити інших визнати свою нову торгову марку трохи жорсткіше, ніж просто розчісувати свої активи, щоб забезпечити вирівнювання (що, як я вже говорив раніше, може бути не таким простим, як це може здатися).

Отримати третіх сторін, щоб забрати зміни в брендингу, неймовірно важливе.

Основна мета чи концепція: ми хочемо, щоб люди говорили про вас і згадали про вашу нову торгову марку, коли вони це роблять.

У межах цього завдання є речі, які простіше виконати, і речі, які набагато складніше.

Почніть з легших речей. Зробити це допоможе вам підштовхнути області, на які ви маєте менший вплив.

Одне просте місце – автор BIOS. Якщо ви, або хтось у вашій компанії, внесли вміст на сторонній сайт (будь то стаття, вебінар, подкаст тощо), часто є біографія, яка згадує, якщо не посилання на вашу компанію.

Переконайтесь, що ці BIOS оновлюються і відображають поточну та лише поточну назву компанії.

До речі, іноді у цих BIO є кілька місць, де згадується бренд; Переконайтесь, що всі екземпляри є актуальними.

Наприклад, у моєму журналі пошукових систем Bio, моя компанія згадується двічі:

Скріншот з журналу пошукових систем, травень 2025 року

Оновити це взагалі не повинно бути важким.

Тут легко пропустити кілька перемог.

Але правильне отримання цих цитат може допомогти в результатах Google.

Коли я обійшов і додав свою поточну компанію до всіх моїх BIOS в Інтернеті, панель знань Google помітила.

У той час як моя стара біографія Wix все ще часто постає як основна URL -адреса на панелі знань і як топ -органічний результат, Google почав витягувати зображення з мого сайту також:

Скріншот із пошуку [mordy oberstein]Google, травень 2025

Зауважте, до речі, тому, що я піклувався про свої соціальні медіа. Мій нинішній бренд відображається як частина мого профілю LinkedIn, що заплутає, враховуючи, що результат WIX говорить нижче (тобто, що я працюю в WIX).

Це саме те, що я хочу. Я хочу, щоб людина запитала: “Він все ще справді працює у Wix?”

Коли третьої сторони не вирівнюються

Що відбувається, коли ваш бренд перерахований під попередньою назвою на якомусь випадковому списку, який не відповіде на жодному з ваших запитів щодо зміни торгової марки?

Що станеться, якщо на якомусь форумі (скажімо, Reddit), є нескінченні посилання на вашу попередню торгову марку, яку ви не можете видалити?

Для початку він показує логіку, що проводить кампанію, щоб оголосити про ваш новий брендинг.

Часто компанії проводять кампанію, яка оголошує новий брендинг, щоб створити гудіння та інтерес або навіть отримати більше конверсій.

З цим взагалі нічого поганого. Однак, навіть якщо нічого з цього не відбувається, все одно має сенс проводити кампанію, коли ви змінюєте назву свого бренду.

Якби лише сигналізувати про те, що торгова марка, яка колись була, вже не є. Таким чином, наступного разу, коли хтось розповідає про ваш бренд на Reddit, вони можуть зупинити себе та використовувати нову назву.

Якщо вам пощастить, коли хтось публікує ваше попереднє ім’я, інший користувач прокоментує, що фактично змінено.

Це менше місця, щоб розібратися, як змінити, як посилається ваш бренд, і одна менш людина, яка продовжуватиме розповсюджувати неправильне ім’я в Інтернеті. Це один менш рейтинг потоків Reddit в Google, який згадує про ваше старе іменування бренду.

Тепер повернемося до цього списку. Ваша компанія вказана як 10 найкращих кращих, і коли ви звертаєтесь до веб -сайту, щоб оновити ім'я, вони вас привидили. Що ти робиш?

Нічого.

Ви продовжуєте рухатися далі. Ви продовжуєте робити більше публічних виступів, писати більше вмісту, зустрічаючи більше людей і, як правило, будуєте свою присутність по всій планеті та Інтернеті до того моменту, коли ваша нова торгова марка – це за замовчуванням.

Поки, коли графік знань Google не переповнений Морді Оберштейном, засновником компанії Unify Brand Marketing, а не Морді Оберштейн, керівником бренду SEO у Wix.

Тому що тоді один веб -сайт, який не оновив свій вміст з новим іменуванням, – це той, хто йде проти зерна. Тепер тиск на них, щоб показати, що вони не несвіжі та застаріли.

Встановіть очікування

Я не очікую, що цей процес відбудеться за день, а також не повинен. Це потребує часу. Подумайте про це більше як про процес.

Чи все більше місць у цифровому пейзажі посилаються на вашу нову торгову марку? Якщо так, у вас все чудово. Чи більше людей запитують, чи змінили ви своє ім’я? Також хороший знак.

Коли ви продовжуєте поширювати свою нову торгову марку в Інтернеті, графік власних знань Google матиме більше сигналів, що ім'я, яке колись було замінено.

Як тільки ваша нова торгова марка почне займатися, кожен, хто піклується про точність свого вмісту, почне або редагувати, або звертатися до вас, щоб здійснити редагування.

На даний момент будь -хто інший – це просто поганий вміст, який все одно не повинен бути там (все рівномірне).

Більше ресурсів:


Популярне зображення: paulobobita/журнал пошукових систем

Гаряче цього тижня

Теми

Звинувачення у вбивстві скинули проти офіцера при стрільбі з повільної швидкості-NBC 5 Dallas-Fort Worth

Звинувачення у вбивстві, подане проти колишнього поліцейського Арлінгтона за...

Нові інструменти електронної комерції: 29 травня 2025

Цього тижня пропуск нових продуктів від компаній, що пропонують...

Channel Factory запускає розвідувальний набір та продукти, що працюють на AI

Фабрика каналів, глобальна придатність бренду та контекстна рекламна платформа,...