...
П’ятниця, 11 Липня, 2025
17.2 C
Kyiv

Як отримати ваш бізнес, представлений у генеративних результатах AI у 2025 році

Маніш Міттал – засновник та генеральний директор Технології OpenSourceнадання програмного забезпечення, керованого AI та спеціальними рішеннями веб-та мобільних додатків

Вибух у використанні генеративного ШІ докорінно змінив те, як люди шукають інформацію в Інтернеті. Чатгпт – чудовий приклад того, як основна основна поведінка в Інтернеті поступово переходила до генеративного ШІ, причому інструмент потрапив у 400 мільйонів активних користувачів щотижня на всьому лютому 2025 року.

OpenAI встановив нову ціль для понад мільярд користувачів до кінця року після того, як вона потрапила в важливу віху в понад 5 мільярдів щомісячних візитів. Ці факти вказують на зростаючу актуальність генеративного ШІ та чому підприємствам потрібно почати оптимізувати платформи AI поряд із традиційними пошуковими системами.

Практичні SEO -стратегії для генеративного транспорту AI

SEO-ландшафт швидко змінюється з піднесенням платформ, що працюють на AI, таких як Chatgpt, здивування та пошук копілоту, що надають відповіді на запити користувачів. Підприємства повинні розуміти необхідність змінювати свій SEO -підхід до ШІ.

Щоб допомогти вашій компанії залишатися попереду кривої, ось сім випробуваних тактики для підвищення видимості в генеративних інструментах AI.

1. Публікація високої авторства, структурованого контенту

Тип вмісту, який ви публікуєте, повинен бути авторитетним та чітким. Вам слід уникати спекуляцій і включити відповідну структуру у свій вміст, і ось як це зробити.

Напишіть вміст “Відповідь-перший”. Переконайтесь, що перший абзац вашого вмісту має пряму відповідь на тему, яку ви обговорюєте. Переконайтесь, що ви включаєте поширені запитання, глосарії та структуровані сторінки послуг та продуктів, написані чіткою, авторитетною мовою.

Зосередьтеся на намірах користувача (тобто, що насправді людина запитала б AI, наприклад, “який найкращий CRM для малого бізнесу?” Або “Як я можу вибрати безпечну платформу електронної комерції?”).

Нарешті, для кращої структури використовуйте заголовки H1/H2, точки кулі та внутрішнє посилання. Це також покращує читабельність.

2. Створення високоякісних зворотних посилань з надійних джерел

Якісні зворотні посилання впливають на те, що рекомендує AI. Як ти йдеш про це?

Шукайте авторитетні сайти, шановні галузеві публікації та можливі оголошення про пресу щодо авторитетних новин у вашій ніші, щоб опублікувати та зв’язатись із вашим твором. Ви також можете врахувати такі платформи, як середній та підстачання.

Використовуйте такі форуми, як Reddit, переповнення стека, Quora або більше нішевих форумів. Надати контекстні та відповідні рішення. Каталоги – це також гарне місце для отримання зворотних посилань.

Сайти з хорошими та якісними зворотними посиланнями, швидше за все, будуть обрані AI для його відповідей.

3. Реалізація розмітки схеми на вашому веб -сайті

Розмітка схеми допомагає AI та пошуковим системам краще переглянути та інтерпретувати ваш вміст для своєї потенційної аудиторії. Щоб впровадити розмітку схеми на вашому сайті, ви можете використовувати такий сайт, як schema.org, щоб додати:

• Схема FAQ З загально задаваними питаннями

• Схема продукту з рейтингами та цінами

• Схема організації з інформацією про ваш бізнес

• Схема огляду продемонструвати відгуки клієнтів

Потім ви можете перевірити тест на багатих результатів Google та робити оновлення за допомогою Google Tag Manager або жорстко кодована схема.

4. Залишайтеся активними на платформах, які часто посилаються на AI

Крім їхніх навчальних даних, генеративному ШІ простіше витягувати інформацію з платформ, що використовуються для їх навчання. Найкращий спосіб скористатися цим – розмістити цінний вміст на таких сайтах, як Reddit, Quora, YouTube, Github та Medium.

Надання цінності повинна бути вашою метою, а не лише можливістю вбудувати посилання. Наприклад, вам слід прагнути відповісти на питання, пов'язані з галуззю, поділитися відеозаписами чи проходженнями, або прокоментувати тенденційні теми у вашій ніші.

Коли ви робите це часто, AI визнає ваш веб -сайт поряд із усталеними джерелами та легко використовуватиме ресурси вашого веб -сайту, коли з’являться відповідні запити.

5. Оптимізація для фраз на основі бренду та на основі намірів

Хоча генеративний AI не орієнтований на ключові слова в SEO Insee of Things, він може визначити загальні моделі пошуку та згадки про бренд. Ви можете оптимізувати свій веб -сайт, орієнтуючись на загальні пошукові запити, які відповідають вашим послугам. Наприклад:

• “Назва бізнесу + спеціальна компанія з розробки API”

• “Найкраща компанія AI в Нью -Джерсі”

Зосередьтеся на ключових словах з довгим хвостом, специфічним для місця розташування та болем. Не забудьте регулярно оновлювати метадані, заголовки та теги H1, щоб відобразити ці терміни.

6. Подання та оптимізація списків у каталогах високої авторства

Каталоги з високими повноваженнями – це одне з місць AI платформи, з яких отримують свої дані. Є кілька способів потрапити на ці сторонні каталоги.

Переконайтеся, що ваші профілі оновлені та послідовні в більш популярних каталогах, включаючи CrunchBase, G2, Capterra, M зчеплення, Yelp або BBB.

Включіть ключові слова, послуги, місцезнаходження, нагороди, огляди та посилання на ваш веб -сайт.

7. Публікація оригінальних досліджень, розуміння чи галузевої статистики

Генеративному ШІ подобаються нові дані та який кращий спосіб впорядкувати нові дані, ніж завдяки оригінальним дослідженням, надаючи уявлення та організовуючи відповідну галузеву статистику.

Ви можете досягти цього, проводячи фактичні опитування або тематичні дослідження та публікуючи дані про використання. Ви також можете ділитися орієнтиром, ринковими поглядами або галузевими звітами та додати відповідні графіки, діаграми та посилання для підтримки ваших претензій.

Поради, що стосуються платформи

Chatgpt (з увімкненим переглядом)

Щоб покращити видимість у відповідях CHATGPT, переконайтеся, що ваш веб -сайт легко повзати та індекс. Представлення або посилання на авторитетних галузевих блогах та засобах масової інформації також може збільшити ваші шанси бути включеними у відповіді на AI. Крім того, пропонування завантажуваних ресурсів або інструментів, таких як калькулятори, шаблони або білі папери, може допомогти вашому вмісту виділитися, оскільки вони часто виділяються.

Здивування

Для здивування зосередьтеся на створенні вмісту, який є чітким та авторитетним, оскільки платформа безпосередньо цитує свої джерела. Використовуйте заголовки сторінок, які відповідають загальним пошуковим запитам, такими як “Найкраще [Service] у [City] 2025, “Щоб збільшити актуальність. Організуйте свій вміст з чіткими заголовками та стислими, добре структурованими відповідями.

Висновок

Хоча генеративний пошук AI просто набирає тяги, є способи отримати шматок пирога рано.

Після того, як ви зможете створити відповідний, високоякісний вміст, належним чином структуруйте вміст, отримайте авторитетні зворотні посилання та залишайтеся активними на AI-Loved платформам, ви полегшите AI помітити та підтягнути свій вміст у пошукових запитах.

Це лише початок. Займатися зараз дає вашому бізнесу можливість швидко захопити трафік.


Рада технологій Forbes є спільнотою лише для запрошень для керівників CIOS, CTOS та технологій світового класу. Я кваліфікую?


Гаряче цього тижня

Теми

PBK Miner запускає 2-денний контракт на видобуток XRP,

Вашингтон, округ Колумбія, 09 липня 2025 р. (Globe Newswire)-PBKMiner,...

Використання технічного SEO для підвищення ефективності та видимості повзання

Для всього шуму навколо ключових слів, стратегії вмісту та...