Як і ми виявляємо інформацію в Інтернеті, найбільший вплив цього буде на підприємства, особливо маленькі, які повинні забезпечити, щоб вони все ще були легко знайти в Інтернеті.
М’ята пояснює, що всі ці зміни означають для бізнесу, споживачів та майбутнього Інтернету.
Чому AI -пошук у різкому фокусі?
Розмови про пошук AI посилюються після тонкої зміни алгоритмів рейтингу пошукових систем Google, зменшили загальну кількість веб -сторінок, до яких можна отримати доступ до моделей AI. Простіше кажучи, алгоритм пошуку Google визначає, яка інформація в Інтернеті найбільш помітна – що сторінки відображаються в самій вершині її результатів і які з’являться пізніше. Хоча більшість користувачів не дивляться за межі перших кількох звернень, для підприємств, які сподіваються, що їхні каталоги підприємств будуть бачити, результати нижчі вниз однаково важливі.
Поки що алгоритми Google дозволили моделям AI читати свої сторінки для просіювання інформації через 100 сторінок результатів, надаючи бізнесу можливість бути видимими навіть у пошуках, керованих AI в Інтернеті. З пізнього часу це було зменшено до 10, внаслідок чого багато веб -сайтів підняли тривогу. Це пояснюється тим, що Google, завдяки фрагментам “AI” та AI-генерації фрагментів у верхній частині результатів пошуку, підштовхує користувачів до пошуку AI.
Це єдине турбота?
Ні. В кінці вересня OpenAI, найцінніший стартап у світі, оприлюднив Chatgpt Pulse, який демонстрував новий спосіб відкрити інформацію в Інтернеті. Завдяки Pulse – в даний час доступний лише для користувачів Chatgpt Pro – OpenAI буде шукати дозволу від користувачів відстежувати їх використання різних додатків, використовувати ці дані для створення карти особистості та використовуйте її, щоб рекомендувати новий вміст.
Ця модель могла б повністю перетворити спосіб виявлення вмісту в Інтернеті, оскільки це зробить рейтинг пошуку нерелевантним. Натомість Chatgpt Pulse дозволяє підприємствам та послугам співпрацювати з OpenAI за пропозиціями прямого споживача (D2C).
Експерти стверджують, що це може повністю перетворити спосіб націленої реклами, виявлення контенту та пошуку інформації та залишити бізнес з ще меншим контролем над тим, як вони з’являються в Інтернеті.
Які інші зміни очікуються від пошуку AI?
Існує три основні способи стартапів AI, які намагаються змінити пошук в Інтернеті. Перший – це інтеграція «агентів AI» або невеликих моделей AI, підготовлених для конкретних цілей, у браузери. Найкращий приклад цього зараз – Comet, агентний браузер AI від Silicon Valley Upstart Prplexity, який минулого тижня був звільнений для всіх. Інші популярні браузери, такі як Firefox Mozilla, Chrome Google та Edge Microsoft, також можуть інтегрувати агентів AI у свої браузери в найближчі місяці.
Другий великий зсув – це переважне використання голосу для генеративного пошуку AI та AI. Зростання голосових інтерфейсів AI може суттєво змінити спосіб виявлення вмісту в Інтернеті. Наприклад, проект Google Astra прагне встановити універсальний, завжди інтерфейс AI, який, в довгостроковій перспективі, забезпечить результати пошуку через аудіо-без звичайного рейтингу пошуку.
Третя зміна – це зростання просторічних мов у пошуках та AI. Технологічні компанії, а також уряд Індії прагнуть збільшити використання просторічних мов на своїх платформах. Для підприємств це або означає створення своїх веб -сторінок та пропозицій товарів, які були доступними на декількох мовах, або підтримуючи машинний переклад їх сторінок, для яких потрібні веб -сайти для кодування певним чином.
Все це комбіновано представляє найбільшу загрозу для пошуку в Інтернеті, як ми це знаємо.
Як би ці зміни вплинули на бізнес?
Згідно з даними міжнародної адміністрації торгівлі уряду США, до 2027 року глобальні транзакції з електронної комерції глобального бізнесу (B2C) торкаються 5,5 трлн дол. Індія, з ринком електронної комерції на суму 63 мільярди доларів станом на минулий рік, прогнозується, що він зростає на 14% щорічно і стане єдиним за величиною ринку роздрібної електронної комерції у світі до 2027 року. Але все це сильно залежить як від пошукових систем, так і від платформ соціальних медіа. Різкі зміни в пошукових системах матимуть великий вплив на те, як споживачі відкривають підприємства.
Для засобів масової інформації та маркетингу звичайна оптимізація пошукових систем припинить існування, замінена генеративною оптимізацією двигуна – тобто, наскільки добре підприємства оптимізують свої веб -сторінки, щоб відобразити пошук AI. Публікації також все більше залежать від платформ AI і матимуть ще менше контролю над тим, хто бачить їхній вміст. Консультанти та експерти з пошуку заявили, що з появою генеративного пошуку менше користувачів, ймовірно, навіть відвідають ці веб -сайти, а натомість шукатимуть інформацію про чатгпт або Близнюки. Це зменшить прямий рух і, таким чином, їх здатність до монетизації.
Де стоїть Індія?
Індія ніколи не виходила добре на розробку пошукових систем, і більшість стартапів AI, які працюють над навчанням LLMS, також не зосереджені на пошуку вмісту та відкритості. Більшість таких суб'єктів, таких як Peak XV, що підтримується Сарвамом та Мейті Індії, що підтримується місією Бхаратген, зосереджені на створенні моделей AI для підприємств та організацій державних служб.
Ці невеликі, зароджені спроби, такі як Nofrills та Bharatgpt, ще не представляють серйозного виклику для Google, Microsoft, OpenAI та здивування. Індія, що проживає майже 15% усіх розмовних мов, є ідеальним ринком для просторічної, голосової пошукової системи AI, але ранні переваги залишаються міцно з великими технологіями.