Ця історія була спочатку опублікована в соціальних мережах сьогодні. Щоб отримувати щоденні новини та розуміння, підпишіться на наш безкоштовний щоденний інформаційний бюлетень у соціальних мережах.
Ви додали Pinterest у свій суміш цифрового маркетингу?
Це може бути варто розглянути, що зараз додаток має понад 578 мільйонів активних користувачів, які в першу чергу приходять до програми з наміром для покупок. Платформа стала ключовим роз'ємом для багатьох потенційних покупців, і з його інструментами виявлення завжди розвиваються, вона все більше добре підходить для висвітлення правильних продуктів для кожного користувача кожного разу, коли вони входять.
Що може представити нові можливості.
То як побудувати ефективну присутність шпильки?
Ну, по-перше, ви повинні перевірити останні серії Pinterest про те, як налаштувати свій профіль Pinterest та збільшити свої зусилля з просування.
І для специфічних для PIN-кот, ознайомтеся з цими покажчиками від команди соціальних медіа жирафа, які включають ключові нотатки про те, як максимізувати свої шпильки для відкриття та залучення.