...
Понеділок, 1 Вересня, 2025
22.6 C
Kyiv

Як використовувати звітність про продуктивність Google Ads Max Max Channel

Протягом багатьох років маркетологи просили кращої видимості в тому, як окремі канали сприяють результатам максимальних результатів.

Google випустив підручника, що ходить, через свою нову звітність про канал Max Channel. Ця функція звітності пропонує більшу прозорість у тому, як проводяться кампанії в пошуках, YouTube, дисплеї, Gmail, Discover та Maps.

За допомогою цього нового звіту ви можете глибше заглиблюватися в продуктивність за каналом та форматом, що полегшує аналіз результатів та усунення несправностей.

Ось подивіться, як знайти звіт і що ви можете зробити з ним.

Де знайти звітність про ефективність каналів

Щоб знайти та отримати доступ до звітності каналу, перейдіть до свого облікового запису Google Ads.

Звідти перейдіть до: Кампанія >> Insights & Reports >> Продуктивність каналу

Google Ads Performance Max Max Channel ReportingКредит зображення: Google, квітень 2025

Після того, як ви там, ви побачите ці предмети:

  • Огляд підсумків виконання
  • Візуалізація каналу до голів
  • Таблиця розподілу каналів.

Ці предмети забезпечують більше, ніж просто статичний вигляд продуктивності. Ви можете натиснути на конкретні канали, щоб вивчити відповідні звіти, як -от місця розташування в мережі Google Display, або пошукові терміни з каналу пошуку.

Дослідження звітів та візуалізацій

Сторінка продуктивності каналу-це не просто інформаційна панель високого рівня. Він надає кілька переглядів та звітів, які дають вам більше контексту щодо того, як ваші оголошення виступають у мережі Google. Ось детальніше подивитися на найкорисніші сфери:

Перегляди формату реклами

Не кожна реклама виконує однакові за каналами, саме тому Google дозволяє розбити результати за форматом AD.

Наприклад, ви можете побачити, як відеореклама працює на YouTube порівняно з оголошеннями продуктів, показаними на пошуку. Це допомагає вам помітити, чи один творчий тип тягне більшу вагу та чи потрібно налаштувати творчий поєднання чи бюджети для підтримки вищих форматів.

Продукт, керовані продуктом

Якщо ви проводите покупки або роздрібні кампанії, у цьому розділі показано, як реклама, пов'язана з даними продуктів, працюють по каналах.

Ви можете бачити покупки в пошуку, а також динамічні рекламні ремаркетинги на дисплеї. Це дає рекламодавцям електронної комерції чіткіше уявлення про те, як корми продукту сприяють результатам лише одного каналу.

Таблиця розподілу каналів

Ця таблиця є одним з найбільш детальних звітів у новому перегляді. Він включає враження, кліки, взаємодії, перетворення, вартість конверсії та вартість, все, що розбиваються на канал.

Ви можете налаштувати таблицю, щоб виділити показники, які найбільше мають значення для ваших цілей, таких як ROAS або CPA, і навіть сегментні результати за форматом AD (наприклад, Video проти рекламних продуктів).

Оскільки таблиця можна завантажити, ви також можете поділитися нею з командами або клієнтами для прозорої звітності.

Стовпчик статусу та діагностика

Стовпчик статусу діє як вбудований інструмент усунення несправностей. Він повернеться до питань або рекомендацій, пов'язаних з конкретними каналами або форматами, такими як діагностичні попередження, якщо реклама не подає, як очікувалося.

Переглянувши їх, ви можете швидко визначити, де ефективність може бути обмежена, і вжити заходів для вирішення проблем, перш ніж вони вплинуть на результати в масштабі.

Огляд одноканал проти міжканального CPA

Одним з важливих виїздів з підручника Google є те, що перегляд середнього CPA або ROAS для одного каналу не розповідає про повну історію.

Компанія Max використовує граничну оптимізацію рентабельності інвестицій, торгуючи в режимі реального часу для найбільш економічних перетворень на всіх каналах.

Оскільки користувачі не взаємодіють лише з одним каналом, цей міжканальний вигляд допомагає рекламодавцям бачити більш широку картину того, як кампанії дають результати.

Це означає, що під час оцінки ефективності Google рекомендує визначити пріоритетність своїх цілей та аудиторії над індивідуальною ефективністю каналу.

Як рекламодавці можуть отримати користь від Max Max Channel звітності

Нова звітність не змінює те, як продуктивність працює за лаштунками, але це допомагає вам:

  • Зрозумійте, які канали найбільш ефективно підтримують ваші цілі
  • Визначте області, де конкретні формати оголошень або канали можуть потребувати творчих або бюджетних коригувань
  • Більш чітко спілкуйте результати з зацікавленими сторонами, показуючи міжканальні внески

Коли звітування про мережу пошукових партнерів надходить у майбутньому, Google сигналізує про постійні інвестиції в надання рекламодавцям глибшої видимості.

Max Max залишається крос-канальним типом кампанії, але звітність каналів-це вітальний крок до прозорості. Копаючи ці звіти, рекламодавці можуть краще зрозуміти, як реклама працює в властивостях Google та приймає розумніші рішення щодо оптимізації.

Гаряче цього тижня

Scalerankings.com запускає свою вірусну службу трафіку SEO

Ванкувер, до н.е., 31 серпня 2025 р. (Globe Newswire)-Scalerankings.com,...

Google оновлює керівні принципи JavaScript Paywall SEO для кращого рейтингу

У швидко трансформаційному ландшафті цифрового видавництва складне перетин вмісту...

Майбутнє цифрового маркетингу в світі, керованому AI,

Попит на генеративну оптимізацію двигуна (GEO) зростає через зростання...

Посібник NASDAQ 100 та NASDAQ

Композит NASDAQ 100 та NASDAQ: Вичерпний посібник до двох...

Новий високошвидкісний Acela Acela Acela

Швидкошвидкісні поїзди Amtrak Nextgen Acela...

Теми

Scalerankings.com запускає свою вірусну службу трафіку SEO

Ванкувер, до н.е., 31 серпня 2025 р. (Globe Newswire)-Scalerankings.com,...

Google оновлює керівні принципи JavaScript Paywall SEO для кращого рейтингу

У швидко трансформаційному ландшафті цифрового видавництва складне перетин вмісту...

Майбутнє цифрового маркетингу в світі, керованому AI,

Попит на генеративну оптимізацію двигуна (GEO) зростає через зростання...

Посібник NASDAQ 100 та NASDAQ

Композит NASDAQ 100 та NASDAQ: Вичерпний посібник до двох...

Новий високошвидкісний Acela Acela Acela

Швидкошвидкісні поїзди Amtrak Nextgen Acela...

Нові правила Digital Discovery: Просувайте свій бренд на SuplidDope, Apple News та Google News | дурний

Протягом десятиліття бренди боролися за видимість у пошукових системах...