Пол Мбуру, 1934 року, народився в Лімуру, штат Кенія, ділиться з кенійцями історією життя про важливість наполегливості та наявності бачення. Приїжджаючи з бідної родини глибоко в Лімуру, багато його однокласників та близьких друзів відбивали слова тодішнього молодого студента, оскільки вони ніколи не передбачали його власником бізнесу.
Коли Павло ходив до своєї початкової школи, він побачив автобуси, які проїхали повз нього та інші жителі села, що залишають пил у повітрі, і він негайно надихнувся ними. Це було початком пристрасті бути власником бізнесу, якого він буде намагатися досягти.
“Я завжди знав, що хочу брати участь у транспорті, я просто не знав, як”, – сказав Пол у минулому інтерв'ю з тим, хто володіє Кенією.
У 1952 році Пол закінчив середню школу, але ресурсів для нього не було для подальшого навчання. Це не турбувало Пола, який відмовився шукати роботу, незважаючи на серйозні нудьгу від своїх друзів, і замість цього вирішив розпочати малий бізнес, який допоможе йому заощадити та розпочати власну транспортну компанію. Його друзі сміялися з нього, але зараз 91-річний жив, щоб довести їх неправильно.
Як я починаю, автобусна компанія
Пол Мбуру зараз є власником 39 автобусів 51-го, вниз від 48 автобусів після пари вгору та падінь у галузі PSV.
Мбуру почав продавати яйця в 1952 році, що він робив протягом одинадцяти років і заощадила 6000 кш, що тоді було досить хорошою кількістю грошей.
Він взяв позику в 5000 KSH і додав KSH5000 з своїх заощаджень і купив свій перший автобус, другий. Автобус підняв маршрут Лімуру-Найробі, а Пол Мбуру особисто керував автобусом, щоб переконатися, що він отримав максимальний прибуток.
Також читайте: Історія про Саймона Вачіра з Хоукера до володіння супермаркетами Магунаса та готелю Nokras
У 1972 році працьовитість пана Пола Мбуру почала окупатися, купивши свій перший новий автобус. “З новим автобусом я зміг працювати протягом 24 годин, і це швидко зростало бізнес. Я швидко збільшив автобуси”, – говорить він. Він назвав ділову Мбукінію, ім’я, натхнене його родиною, а не із Західної Кенії, як чутки багато.
У 1980 -х роках кількість автобусів збільшується до 48, але страхові внески стали занадто вимогливими, і пан Мбуру був змушений зменшити кількість свого флоту на початку 1990 -х.
Основні невдачі бізнесу
Mbukinya зіткнувся з великим зниженням у 2019 році, коли 41 автобуси, які вони придбали у Toyota Hino, зіткнулися з важкими механічними проблемами, що призводять до великих порушень операцій Мбукіні. Автобуси були відремонтовані, а MBURU платили 60 мільйонів кш. Він взяв назад лише 14 автобусів і зазначив, що він зазнав збитків, що мають мільярди шилінгів. “Я інвестував мільярди в ці автобуси, і ремонт взяв участь у наших фінансах. Це було величезним невдачею”, – говорить він.
Також читайте: Юлій Чомба, мозок за Раха Кавагара Каїзує Флор
Сьогодні Mbukinya працює з флотом з 50 автобусів, що охоплює кілька маршрутів по Кенії та працюючи понад 200 людей. Містер Мбуру все ще бере участь у веденні бізнесу за допомогою всіх своїх дітей, найстаріший – 54 роки.
Дотримуйтесь нашого і для оновлень новин у режимі реального часу.


