...
П’ятниця, 30 Травня, 2025
16 C
Kyiv

Звіт: шахрайство з реклами на підйомі

Інтегральна рекламна наука (IAS), платформа для вимірювання та оптимізації медіа, випустила 20 -е видання його Звіт про якість медіа (MQR). Захоплення розуміння з понад 280 мільярдів цифрових взаємодій щодня по всьому світу, MQR Надає рекламодавцям та видавцям орієнтиром у форматах дисплея та відео оголошення в робочому столі, мобільному веб -сайті, мобільному додатку та підключеному телебаченню (CTV) для вимірювання якості та ефективності їхніх цифрових медіа -кампаній та запасів.

Цьогорічний звіт перевіряє динаміку розвиваючої динаміки цифрового рекламного ландшафту з акцентом на відкриту павутину. Основні моменти включають значне зростання неоптимізованих показників шахрайства оголошень, збільшення частки ризику бренду, пов’язаного з наступальною мовою та мовою ненависті в цих умовах, та стабілізацію показників видимості, оскільки маркетологи переходять до нових показників, таких як увага.

“Коли складність цифрових медіа прискорюється, IAS залишається непохитним у розширенні можливостей наших партнерів прозорості, точності та захисту, необхідних для досягнення успіху”, – сказала Ліза Утцнюдер, генеральний директор IAS. “20 -е видання MQR Підкреслює критичну потребу в активних стратегіях якості медіа, щоб гарантувати, що маркетологи можуть сприяти продуктивності, захищаючи свої бренди від еволюціонуючих та багатогранних ризиків у програмному рекламному ландшафті ».

Ключові глобальні висновки:

  • РОЗВИТКА РЕЗУЛЬТАТИ ШВИДКИ на 15 разів вище для неоптимізованих кампаній
    MQR виявляє, що показники шахрайства для кампаній, у яких не вистачає стратегій зменшення шахрайства (не оптимізованих) на 19 відсотків за рік-досягнувши чотирирічного максимуму на 10,9 відсотка до кінця 2024 року. Коефіцієнт шахрайства в неоптимізованих кампаніях був на 15 разів вищим, ніж ті кампанії, які використовували анти-шахрайські технології. Незважаючи на зростаючу витонченість шахрайських суб'єктів, кампанії, які впроваджували захист від шахрайства, залишалися значною мірою екранованими, а оптимізовані показники шахрайства в кампаніях зменшуються на 9,8 відсотка за рік у всьому світі, до постійних 0,7 відсотка.
  • Образлива мова, суперечливий зміст та мова ненависті про підйом
    У той час як загальний ризик бренду знизився на 10,6 відсотка з 2023 року (і на 39 відсотків з 2021 року) до рекордного мінімуму 1,5 відсотка, характер ризику бренду змінюється. Частка вмісту, позначена для образливої ​​мови, суперечливого змісту та мови ненависті у відкритому веб-сайті, збільшилася до найвищих рівнів, що спостерігаються з 2020 року. У всьому світі частка наступального контенту зросла на 72 відсотки за рік, підкресливши розвиток природи онлайн-ризику.
  • Глобальні показники видимості стабілізуються
    Після багатьох років послідовного збільшення рівня глобальної видимості в 2024 році зросла лише на 1,6 відсотка за рік. Зокрема, видимість відео на робочому столі збільшилася на 5,4 відсотка для досягнення рекорду високої 83,9 відсотка, що відображає постійне зростання цифрового споживання відео на кожному каналі – як виникаючі, так і більш традиційні. Незважаючи на те, що загальна видимість залишається високою, маркетологи починають визначати пріоритетні заходи ефективності оголошень, таких як увага. Розглядаючи ситуаційні фактори, такі як середовище AD, поряд із взаємодіями, такими як кліки або рухи очей, увага може наблизити ступінь, в якій враження призводять до обміну повідомленнями бренду, що дозволяє рекламодавцям оптимізувати до бізнес -результатів

Великобританія Основні моменти:

  • Захист від реклами у Великобританії супроводжувалося світовими тенденціями, оптимізовані рівні шахрайства реклами залишалися тим же річним роком для дисплея на робочому столі (1,30 відсотка) та мобільного веб-відео (0,30 відсотка), тоді як настільне відео зменшилося з 1,40 відсотка до 1,20 відсотка, а мобільний веб-дисплей збільшився з 0,30 до 0,40 відсотка.

  • Рівень перегляду для Великобританії дисплея мобільного додатка зростає з 73,2 відсотка у 2023 до 82,8 відсотка у 2024 році – виконуючи вище середнього середнього рівня 74,2 відсотка. Мобільний веб -дисплей також збільшився з 66,4 відсотка у 2023 році до 71,3 відсотка у 2024 році.

  • Час у погляді по всій Великобританії потрапив у нижчий, ніж середні показники у всьому світі. Дисплей робочого столу зменшився з 19,14 секунди в 2023 році до 17,81 секунди у 2024 р. – нижче, ніж у всьому світі тривалість 19,17 секунди.

  • Швидкість вмісту з позначкою ризиком бренду у Великобританії була вищою, ніж середні показники у всьому світі у всіх середовищах – дисплей на робочому столі (1,8 відсотка), настільне відео (1,8 відсотка), мобільний веб -дисплей (2,9 відсотка) та мобільне веб -відео (2,8 відсотка).

    • Дивлячись на конкретні категорії ризиків, Великобританія має найвищу частку ризику бренду, що стосується мови ненависті на настільному дисплеї (18,7 відсотка) по всьому світу, що надходить вище середнього середнього світу в 10,4 відсотка.

Дослідницька група IAS проаналізувала понад 280 мільярдів цифрових взаємодій, зафіксованих щодня IAS на рівні враження, щоб створити MQR.

Гаряче цього тижня

Звинувачення у вбивстві скинули проти офіцера при стрільбі з повільної швидкості-NBC 5 Dallas-Fort Worth

Звинувачення у вбивстві, подане проти колишнього поліцейського Арлінгтона за...

Нові інструменти електронної комерції: 29 травня 2025

Цього тижня пропуск нових продуктів від компаній, що пропонують...

Channel Factory запускає розвідувальний набір та продукти, що працюють на AI

Фабрика каналів, глобальна придатність бренду та контекстна рекламна платформа,...

Теми

Звинувачення у вбивстві скинули проти офіцера при стрільбі з повільної швидкості-NBC 5 Dallas-Fort Worth

Звинувачення у вбивстві, подане проти колишнього поліцейського Арлінгтона за...

Нові інструменти електронної комерції: 29 травня 2025

Цього тижня пропуск нових продуктів від компаній, що пропонують...

Channel Factory запускає розвідувальний набір та продукти, що працюють на AI

Фабрика каналів, глобальна придатність бренду та контекстна рекламна платформа,...

Перегляд технології був першою зустріччю судових процесів з AI | Компанія Esquire Solutions, LLC

Незважаючи на те, що використання штучного інтелекту для розробки...