Seer Interactive, агентство цифрового маркетингу, опублікувало нове дослідження, яке показало, що згадки веб-сайтів у відповідях ChatGPT впливають на згадки брендів у рейтингах Google. Багато брендів прагнуть, щоб їх дізналися на LLMs, як-от ChatGPT і Copilot, але оптимізація для згадок веб-сайтів на LLM дещо інша. Генеративна оптимізація двигуна дещо відрізняється від традиційної пошукової оптимізації, і багато брендів, здається, не знають про це. Однак, зосередившись на створенні високоякісного та релевантного контенту, бренди можуть значно підвищити свої шанси на досягнення видимості в пошукових системах і генеративних платформах ШІ, таких як ChatGPT.
Щоб отримати функції в ChatGPT, рейтинг вашого веб-сайту в Google має значення, але різноманітність вмісту та зворотні посилання – ні. Дослідження показало, що магістратури найчастіше згадували веб-сайти, які були ранжовані на першій сторінці Google. Здавалося, що деякі з рейтингів Bing також мають значення для того, щоб про них згадували в LLM. Було певне очікування, що зворотні посилання можуть зіграти важливу роль у згадці про LLM, але дослідження показало, що вони не дуже пов’язані з цим. Якщо ваш веб-сайт має різноманітні формати вмісту, це також ускладнює згадування веб-сайтів у LLM.
Для дослідження в API ChatGPT 4o було поставлено аналіз 10 000 запитань про галузь і фінанси SaaS. Після виконання запитань було виявлено, що зворотні посилання не мають жодної кореляції в ініціюванні згадок про бренд. Існують також деякі інші фактори, окрім рейтингу в результатах пошуку, які впливають на згадування LLM, як-от оптимізація на сторінці веб-сайту, PR-партнерство та багато іншого. Також було проведено дослідження DemandSphere і Botify щодо AI Overviews, у якому зазначено, що 75% веб-сайтів, представлених на AI Overviews, належать до 12 найкращих результатів пошуку. Отже, це показує, що якщо ви хочете мати згадки про свій веб-сайт або блог у відповідях, згенерованих штучним інтелектом, на магістрах LLM, переконайтеся, що ваш веб-сайт має високий рейтинг у результатах пошуку.


Читайте далі: Тенденції роботи в центрі уваги: штучний інтелект трансформує галузі, що спричиняє застарівання навичок
