...
Четвер, 6 Листопада, 2025
8.7 C
Kyiv

Навички та стратегії, необхідні маркетологам для процвітання у 2025 році

Адам Тейлор, директор з маркетингу IFZA, ділиться цікавим поглядом на навички спілкування, адаптивність, аналітику тощо.

Початок нового календарного року – це завжди вдалий час, щоб додати свіжої енергії у свою стратегію, свої команди та себе. Це також найкращий час, щоб змінити навички та роботу, яку ви виконуєте.

2025 рік тільки почався, а рік попереду вже наповнений змінами. Політичні, соціальні та технологічні збої повсюди. Зі значними потрясіннями в маркетингу конвергенція технологій і маркетингу, орієнтованого на людину, стає більш очевидною, ніж будь-коли, формуючи те, що потрібно для досягнення успіху в динамічній сфері.

Гаряче цього тижня

Вирішення проблеми веб-ефективності

У багатьох організаціях між двома могутніми силами: директором з...

Хто такий Петро Рота? – Фавікон

‍‍Пітер Рота: спеціаліст із SEO, який змушує алгоритми працювати...

Екс-керівник Weis стверджує, що мережа продовольчих магазинів винна йому понад 4 мільйони доларів

WILLIAMSPORT — Колишній топ-менеджер Weis Markets стверджує, що мережа...

Теми

Вирішення проблеми веб-ефективності

У багатьох організаціях між двома могутніми силами: директором з...

Хто такий Петро Рота? – Фавікон

‍‍Пітер Рота: спеціаліст із SEO, який змушує алгоритми працювати...

10 причин вибрати Galaxy Tab S11 і Tab S11 Ultra від Samsung для роботи в дорозі

Для компаній, яким потрібні мобільні робочі рішення, які надають...