Маркетинг пошукових систем (SEM) широко визнаний потужним інструментом для перетворення водіння. Цей підхід дає можливість рекламодавцям орієнтуватися на людей, які активно шукають конкретні товари чи послуги, тим самим досягаючи виняткових коефіцієнтів конверсії. Згідно з доповіддю GWI, на світовому рівні пошукові системи залишаються основним джерелом поінформованості про бренд для споживачів, що підключаються до світу, 32,8% бази опитування GWI говорять, що вони відкривають нові бренди та продукти за допомогою онлайн -пошуку.
Перебуваючи в Гонконзі, витрати на маркетинг пошукових систем (SEM) в 2024 році досягли 5,3 мільярда доларів, що становить 15% частки ЗМІ, повідомляє Admango. Серед витрат на SEM AD, текстові оголошення становили 87%, а торгові оголошення складали решту 13%. SEM був четвертим рейтингом середовища в умови Частка медіа -ринку, слідуючи за робочим столом/ мобільними, соціальними медіа та телебаченням, що робить його високо цінним середовищем серед рекламодавців.
Не пропустіть: Опитування: HK пошукових систем маркетингові витрати на рекламу досягають 5,3 млрд. Доларів США
Збільшення попиту на маркетинг пошукових систем у Гонконзі можна пояснити необхідністю ефективного брендингу на конкурентному ринку,-сказав Гері Чеун, керуючий директор, Гонконг та Тайвань, NP Digital у розмові з маркетинговою інтерактивністю.
«Сильна присутність в Інтернеті підвищує видимість та ідентичність, що робить SEM необхідним для залучення та утримання клієнтів. І великі корпорації, і малий бізнес все частіше інвестують у SEM, при цьому малий бізнес використовує цільові оголошення для ефективного охоплення місцевих клієнтів. Розширені можливості націлювання дозволяють підприємствам адаптувати свої оголошення на основі демографії та поведінки користувачів, вдосконалення коефіцієнтів конверсії », – додав він.
Він додав, що маркетинг пошукових систем пропонує економічно вигідні рішення порівняно з традиційною рекламою, особливо через моделі оплати за клік, які звертаються до компаній з обмеженими бюджетами.
Крім того, зростання цифрових перших підприємств сприяло збільшенню пошукових рекламодавців, заявив Іван Леун, співзасновник та генеральний менеджер Aloha. “Ці підприємства визнають, що пошуковий маркетинг є критичною точкою дотику в дорозі покупки, що допомагає керувати видимістю, трафіком та конверсіями”.
Пошукові системи-це ресурс для інформації, коли користувачі покладаються на них для всього, від дослідження продукту до негайних відповідей, сказав Леун.
Ця залежність робить пошукові реклами потужним інструментом для зйомки трафіку, орієнтованого на наміри, у критичні моменти прийняття рішень. Це підвищує попит на пошук, приваблює більше рекламодавців, а також збільшує конкуренцію реклами, що призводить до підвищення витрат та витрат.
Чи витрачають SEM VAD, які витрачають інші засоби?
Незважаючи на значний попит у витратах на рекламу SEM в Гонконзі, споживачі в даний час годують великою кількістю вмісту в різних каналах, таких як мобільні додатки, соціальні медіа, потокові послуги та пошукові системи. Згідно Глобальний цифровий звіт 2024 Проводячи Meltwater, і ми соціальні, Гонконг має 86,2% проникнення в соціальні медіа, показуючи регулярне використання людей у соціальних мережах.
Як такий, SEM Витрати на рекламу можуть все ще відставати від інших середовищ, таких як мобільні, соціальні медіа та телебачення в наступному році, сказав Кіт Фонг, керівник виконанняdentsu Гонконг, додаючи це рекламодавці Потрібно Будьте присутні в цих середовищах, щоб ефективно привернути увагу.
«Мобільні, соціальні медіа та телебачення відіграють значну роль у формуванні поведінки споживачів та уподобання задовго до того, як вони ініціюють пошук. Ці канали мають важливе значення для створення поінформованості про бренд та захоплення уваги більш широкої аудиторії. Поки SEM є ефективним при націленні Користувачі з відносно високим наміром покупки, розмір аудиторії у верхній лійці значно більший “, – додав він.
Замість того, щоб один середній домінуючий, швидше за все, загальний рекламний пиріг буде продовжувати рости, зумовлений очікуваним розширенням цифрової реклами, сказав Леун Алоха. “Кожне середовище збереже своє значення в суміші, сприяючи інтегрованій стратегії, яка максимально досягає досягнення та ефективності. Він додав:
SEM залишатиметься вирішальним шматочком цієї головоломки, але не за рахунок інших встановлених або нових каналів.
З іншого боку, Йойо Нг, керуючий директор, Великий Китай, перша сторінка та Суперіст, сказав це швидше за все Переверху інших медіа, як SEM, орієнтовані на користувачів, активно шукають продукти/послуги, що робить його найбільш обґрунтованим носієм.
Це призводить до більш високих коефіцієнтів конверсії порівняно з більш широкими платформами, такими як соціальні медіа чи телебачення, пояснив NG, що посилається з рекламних оголошень Google, що послідовно доставляє 200% рентабельності інвестицій в середньому, згідно Методологія Google Economic Imple. Крім того, чудовий перехід на цифрову та електронну комерцію, а також зниження витрат на телебачення та традиційні медіа -оголошення також сприяє можливості витрат на рекламу SEM, що перевершує інші носії, сказала вона.
Як маркетологи можуть максимізувати свою рентабельність інвестицій у витратах на рекламу SEM?
Коли мова йде про Маркетингові долари, Leung Aloha сказав, що максимізація прибутку від інвестицій (ROI) у витратах на SEM AD починається з визнання того, що немає жодного підходу, що відповідає одному розміру. «Стратегія кожної компанії повинна бути адаптована до її унікального бізнесу, бюджету та цілей. Глибоке розуміння того, як ваша цільова аудиторія використовує пошук, має вирішальне значення для розробки ефективних кампаній для вашого бізнесу ».
Наприклад, компанії, що продають продукцію з високою щомісячною вартістю, можуть отримати більше більше від оптимізації для реєстрації, а не прямих продажів, оскільки споживачі мають меншу ймовірність приймати рішення з високими ставками на основі однієї текстової реклами, додав він. “Встановлення правильних цілей та надання точних сигналів даних є важливим для успіху, що дозволяє системам платформи ефективно працювати на користь рекламодавця”.
Рекламодавці також повинні проводити ретельні дослідження ключових слів, використовувати переконливу копію та розширення реклами та використовувати дані та аналітику для постійної оптимізації, сказали Dentsu's Фонг. «Точне географічне та демографічне націлювання, поряд із поступовою структурою бюджету, оптимізація цільових сторінок для релевантності та швидкості та використання автоматизованих стратегій торгів може ще більше покращити результати».
Крім того, використання сегментації аудиторії, таких як списки ремаркетингу для пошукових оголошень (RLSA) для персоналізованої доставки та залишатися оновленими щодо галузевих тенденцій та стратегій конкурентів, забезпечить більш ефективну та ефективну кампанію SEM, додав він.
Рекламодавці також можуть максимізувати рентабельність інвестицій у витратах на рекламу SEM, використовуючи можливості AI в різних аспектах їхніх кампаній, заявив Cheung NP Digital. “Використовуючи AI для таких завдань, як створення зображень та відео, написання переконливих заголовків та описів, а також автоматизація доповнень ключових слів, рекламодавці можуть підвищити ефективність та ефективність своїх оголошень.”
AI також може покращити націлювання на аудиторію, гарантуючи, що реклама досягне праворуч споживачі, Забезпечуючи підтримку оптимізації продуктивності, додав він. “Отримання цих технологій дозволить рекламодавцям впорядкувати свої процеси, створювати більш захоплюючий контент і в кінцевому рахунку призвести до кращих результатів від їх інвестицій в SEM”.
Запропоновані маркетологи першої сторінки можуть постійно проводити тестування на копію A/B для підвищення рівня кліків та коефіцієнтів конверсії, а також забезпечення цільових сторінок узгоджуються з повідомленнями AD та оптимізовано для кращої рентабельності інвестицій. “Впровадити кампанії ретаргетингу для повторного залучення користувачів, які не конвертують спочатку, також є ключовими. Рекламодавці також повинні зосередитись на даних першої сторони та контекстному націлюванню на адаптацію до правил конфіденційності, а також поєднання SEM з соціальними медіа та маркетингом електронної пошти для Згубна мандрівка клієнтів, – додала вона.
Пов’язані статті:
Довіра до пошукових систем та традиційних ЗМІ про зростання в Малайзії
Китайський уряд просить пошукову систему Microsoft Bing призупинити автоматичну програму
