Ви читаєте семінар з вмісту-щотижневий 2-хвилинний читання поради щодо створення вмісту під керівництвом продукту від мене, Масома 🤓
Чи колега чи зазирнули вперед до цього електронного листа? Підпишіться тут безкоштовно.
(Швидке) Оновлення в домашньому офісі: я купив пішохідну прокладку 🛍
*Музи, чи варто їй додавати Фінніка перед купленим*
Якщо ви знаєте мене, ви, напевно, знаєте, що я твердо вірю в те, що “сидіння-це нове куріння”, і я активно працюю над зменшенням куріння сидіння.
Тож це доповнення до мого офісу дійсно є довгоочікуваним-таким, який затримався на різні виправдані та кульгаві виправдання: не вистачає місця, не часу для покупки … ви знаєте, що свердло.
У будь-якому випадку, на цьому тижні я замислювався над тим, який вміст під керівництвом продукту (PLC) не є.
Минулого тижня в Pitting PLC проти SEOми висвітлювали, що це таке. Але навколо нього також є поширена плутанина-цей вміст під керівництвом продукту-це статті бібліотеки знань, що пояснюють, як працюють ваші інструменти SaaS.

Правильно, то PLC-це найкращі списки? Так, але ні. Це просто Мало того.
Звичайно, найкращі списки інструментів та Посібники щодо порівняння продуктів потрапляють під царство PLC.
Але в цьому теж набагато більше.
Наприклад, як ми використовуємо нашу серію інструментів, виконані правильно. Тому що це:
-
Повідомляє читачам, що ваш продукт настільки хороший, ви також використовуєте його для себе = будує довіру
-
Надає користувачам, що платить більше ідей, щоб використовувати ваш інструмент = навчання + розблокувати випадки використання
Найбільше, це навчається про ваш продукт, не зустрічаючись як Salesy – Big Win 🎯
Те саме стосується навчальних вебінарів продукту.
Тут теж є ризик зіткнутися як з продажу. Але знаєш що? Є 2 прості (я не сказав просто, добре?) Способи зробити вебінари під керівництвом продукту:
-
Рішення 1: Зосередьтеся на боротьбі читачів. Потім надайте рішення за допомогою експертів з питань внутрішніх чи галузевих предметів. Ідея полягає в тому, щоб дати повні ігри, щоб вирішити проблему та в рамках вистави, буксирувати якусь продукцію (не крок).
-
Рішення 2: Продовжуйте зосереджуватись на боротьбі читачів (це не підлягає обговоренню). Але розповідайте історії про те, як інші вирішують проблему. Це робить ваш PLC як корисним, так і захоплюючим.
Бонусні бали за залучення клієнтів, щоб поділитися своїми історіями про те, як вони вирішили проблему власними словами. Це прекрасний спосіб додати соціальний доказ суміші.
Приймати Продовження. Вони створили цілу серію (MasterClass), в якій представлені історії клієнтів про те, як вони вирішують проблеми, які виникають у вас цільовий читач:

Подивіться, як їх титули ніколи не згадують про їхній продукт? Ну, це PLC зроблено правильно ✅
Коротше кажучи, вміст під керівництвом продукту не є:
-
Бібліотеки знань або неглибокі найкращі списки
-
Hardcore Produce Shotes або купуйте блискучі банери
-
Суб'єктивне (упереджене) порівняння товару або посібники покупців
Навпаки:
Вміст, який обертається навколо освіти продуктів, сидячи на основі вирішення основних проблем користувачів, що виконуються, це правильно.
І пам’ятайте: немає жодного формату, щоб набити PLC. Це може бути будь -який формат – барабани, каруселі LinkedIn, детальні публікації в блозі, вебінари або семінари – до тих пір Не качка❗
PS Ви останнім часом бачили хардкор -продукт? Натисніть відповідь і поділіться цим зі мною.
