Airbnb Доступається близько 1,6 мільярда пристроїв на рік, повідомляє генеральний директор Брайан Ческі“Але ми не часто використовувані додаток”.
Щоб вирішити це, компанія інвестує в уточнення свого Мобільний додатоквпорядковуючи процес бронювання та пропонуючи більш індивідуальний досвід, пояснив Ческі під час Airbnb заробіток на четвертому кварталі Четвер (13 лютого). Це пов'язується безпосередньо зі загальною стратегією Airbnb для збільшення зростання, підвищуючи досвід користувачів для гостей та господарів.
Модернізація програми Airbnb
“Ми хочемо, щоб додаток Airbnb був схожий на Amazon, оскільки вам потрібно лише одне місце для поїздки”, Ческі пояснений. “Ми почнемо з речей, що прилягають до подорожей. Це стосується нашої оптимізації продукту. У нас є 5 мільярдів відвідувачів на рік до Airbnb. Важливо, що вони можуть Знайдіть для них потрібний Airbnb ».
Нещодавно Airbnb представив понад 50 оновлень, включаючи персоналізовані рекомендації, пошукові фільтри та інтуїтивні зміни дизайну, щоб зробити його швидшим та простішим користувачам знайти правильне житло, зазначив Ческі. Вдосконалена функціональність додатків є частиною більш широких зусиль Airbnb для модернізації його технології та надання більш персоналізованого досвіду для своєї глобальної бази користувачів.
“Наші перетворення мобільних додатків значно вищі, ніж наш мобільний веб -сайт, і тому ми намагаємось змусити більше людей використовувати наш додаток”, – додав Ческі. Протягом останніх кількох років Airbnb відновив свій технологічний стек, включаючи повністю ремонт та модернізацію досвіду додатків.
“Ми представили нові інструменти управління списками, що полегшило перераховані та керувати своїми будинками, при цьому надаючи їм можливість пропонувати більше послуг у майбутньому”,-сказав він.
«Ми також оновили нашу систему обміну повідомленнями в єдину платформу, зробивши спілкування між гостями та хостами більш безпроблемними. Ми вже бачимо, що наші інвестиції в ефективність окупаються вдосконаленій зручності використання, які ми знаємо, що сприяє зростанню. Завдяки цій новій технічній платформі ми можемо швидше інноваційні та розширитись за межі короткострокової оренди на розширювану платформу з різноманітними новими пропозиціями ».
Удосконалення програми компанії вже виплачували дивіденди як більше ніж 75% мандрівників Gen Z використовують додаток Airbnb Забронювати швидкі зимові втечі.
Сильні Q4, цілорічні результати
Дохід у четвертому кварталі збільшився на 12%, до 2,5 мільярдів доларів, тоді як цілий рік дохід також зросла на 12%, до 11,1 мільярда доларів. Валові бронювання збільшилися на 13%, до 17,6 млрд. Дол. Ночі та досвід, заброньовані за четвертий квартал, збільшилися на 12%, до 111 мільярдів доларів, тоді як ночі та досвід, заброньовані на весь рік, зросли на 10%, до 491,5 мільярдів доларів.
Інші останні ініціативи включають в себе розширену функціональність пошуку, кращий мерчандайзинг, гнучкі варіанти оплати та запуск місцевих методів оплати майже у двох десятках країн, включаючи Бразилію, Корею та Індонезію, додав Ческі, зазначивши, що ці оптимізації сприяли більш високому коефіцієнті конверсії.
Наступний розділ для Airbnb
Забігаючи наперед, головний фінансовий директор Еллі Мерц За словами компанії, в першому кварталі компанія очікує, що “високий попит” та прогнози доходів становлять від 2,23 млрд. До 2,27 млрд. Дол., що становить від 4% до зростання.
“У 2024 році Airbnb випереджав зростання індустрії подорожей”, – додав Ческі. “З Останні кілька років ми готувались до наступної глави Airbnb.
«У нас є новий стек технологій і вдосконалювали нашу систему обміну повідомленнями, наш Функціональність пошуку та модернізування нашої програми. Хоча ці зусилля налаштовують нас на довгострокове зростання, вони вже спричиняють позитивний вплив на бізнес, який є Очевидно з наших результатів Q4.
«Ми продовжуємо розвиватися на цьому імпульсі в 2025 році, виконуючи багаторічну стратегію, щоб вдосконалити основну послугу, прискорити зростання на світових ринках та запускати та масштабувати нові пропозиції. 2025 позначає початок наступної глави Airbnb. “
