“Нью -Йорк Таймс” зеленіє про використання AI для свого продукту та редакційного персоналу, кажучи, що внутрішні інструменти можуть врешті -решт написати соціальну копію, заголовки SEO та деякий код.
У електронному листі працівникам новин, компанія оголосила, що відкриє навчання AI для Newsroom та дебютуючи новим внутрішнім інструментом AI під назвою Echo для персоналу, дізнався Semafor. Times також поділилися документами та відео, що викладають редакційні DO, а не для використання AI, і поділилися набором продуктів AI, які персонал тепер може використовувати для розробки веб -продуктів та редакційних ідей.
«Генеративна ШІ може допомогти нашим журналістам у розкритті правди та допомагати більшості людей зрозуміти світ. Машинне навчання вже допомагає нам повідомляти про історії, які ми не могли інакше, і генеративний AI має потенціал для того, щоб ще більше посилити наші журналістські можливості “, – йдеться у редакційних рекомендаціях компанії.
«Так само часи стануть більш доступними для більшої кількості людей через такі функції, як цифровий голос[d] Статті, переклади на інші мови та використання генеративних ШІ, які ми ще не повинні виявити. Ми розглядаємо технологію не як якесь магічне рішення, а як потужний інструмент, який, як і багато технологічних досягнень раніше, може використовуватися на службі нашої місії ».
Компанія заявила, що схвалює ряд програм AI для редакційного та продукту, включаючи асистента програмування Github Copilot для кодування, вершина AI Google для розробки продукту, Notebooklm, ChatexPlorer NYT, деякі продукти Amazon AI та API OpenAi не-Chatgpt через API через API через OpenAI через API через OpenAI через API через OpenAI через API через OpenAI через API через OpenAI через API через OpenAI через API через OpenAI через API через OpenAI через API через API через OpenAI через API через API через OpenAI через API через API через OpenAI через API через API через OpenAI через API через API через OpenAI через API через API через API через API через Chler Бізнес -рахунок New York Times (лише за схваленням юридичного департаменту компанії). The Times також оголосив, що побудував Echo, внутрішній інструмент узагальнення бета-версії, щоб дозволити журналістам конденсувати статті, інструктажі та взаємодії.
Документ заохочував редакційні працівники використовувати ці інструменти AI для створення заголовків SEO, резюме та промо -аудиторії; запропонувати редагування; Питання та ідеї мозку та задайте питання щодо власних документів журналістів; займатися дослідженнями; та проаналізуйте власні документи та зображення Times. У обов'язковому навчальному відео, яке ділилося з персоналом, Times запропонував використовувати AI, щоб придумати питання, щоб задати генеральному директору стартапу під час інтерв'ю. Вказівки Times також сказали, що він може використовувати AI для розробки вікторин новин, соціальної копії, цитатних карток та поширених запитань.
У серії навчальних документів редакційні вказівки викладали можливі випадки використання для журналістів, включаючи підказки, такі як:
- Скільки разів було згадано в цих епізодах Жорстка вилка?
- Чи можете ви переглянути цей абзац, щоб зробити його більш жорстким?
- Прикиньте, що ви публікуєте цю статтю Times у Facebook. Як би ви це сприяли?
- Підсумовуйте цю статтю Times у стислому, розмовному голосі для інформаційного бюлетеня.
- Чи можете ви запропонувати п'ять заголовків, оптимізованих пошуком для цієї статті?
- Чи можете ви узагальнити цю виставу, написану Шекспіром?
- Чи можете ви узагальнити цей звіт федерального уряду в умовах Леймана?
Тим не менш, компанія підготувала своє використання ШІ, зазначивши потенційні ризики порушення авторських прав та впливу джерел.
Компанія повідомила редакційному персоналу, що вони не повинні використовувати AI для розробки або значного перегляду статті, введення сторонніх авторських матеріалів (особливо конфіденційної інформації про джерело), використовуйте AI, щоб обійти платну стіну або опублікувати машини, створені машинами або відео, за винятком продемонстрових Технологія та з належним маркуванням. Компанія заявила, що деякі не затверджені інструменти AI, якщо вони використовуються неправильно, можуть відмовитися від права Times захищати джерела та нотатки.
Times відмовився коментувати, але зазначив, що він публічно розміщував свої редакційні вказівки AI на своєму сайті. За останній рік стаття працювала з пілотною групою внутрішньо, щоб вивчити, як АІ може використовуватися в рамках новин.
Рішення Times почати використовувати інструменти AI в особливо помітному моменті для компанії. Він залишається втягнутим у юридичну битву з OpenAI в суді, стверджуючи, що компанія підготувала свої моделі щодо вмісту Times без дозволу, що становить масштабне порушення авторських прав. Microsoft, найбільший інвестор OpenAI, заявив, що Times намагається задушити технологічні інновації.
Незважаючи на ентузіазм Times до внутрішнього використання ШІ, деякі працівники висловили скептицизм. Розмовляючи перед персоналом у вихідні, деякі вважають, що їх команди спочатку не можуть використовувати ШІ, боячись, що це може надихнути на лінь або не створені заголовки чи інші результати, і може генерувати неточну інформацію, яка не була корисною. Також залишається певна ворожнеча між основними компаніями AI та працівниками. Деякі співробітники були роздратовані, коли, відповідаючи на звіт Semafor про тижневий страйк за Times The Tech працівники минулого року, генеральний директор компанії AI Company, запропонований замінити вражаючих працівників інструментами AI.
