Зазвичай контент -маркетинг явно не сприяє ціні чи знижці, але призначений для стимулювання інтересу до готельних товарів та послуг.

Подібно до щупальців восьминога, контент-маркетинг розповсюджує слово про готель та його продукт та ціннісну пропозицію, і відіграє важливу роль у залученні та привабливих споживачах подорожей на етапах сновидіння та планування та створення клієнтів готових до книг у Фаза бронювання цифрової подорожі клієнтів. Цей тип маркетингу перетворює споживачів онлайн -подорожей на букерів, вигравши позиції, рейтинг та зворотні посилання в Google SERPS.
Контент -маркетинг не є ні новим, ні безкоштовним і повинен бути невід'ємною частиною інструментальної панелі цифрового маркетолога готелю. Усі сегменти маркетингового маркетингового маркетингового маркетингу, оскільки хтось повинен створювати вміст та творчість, налаштувати та керувати кампаніями, контролювати аналітику та підготувати звіти.
Одне важливе, що слід врахувати: генеративні платформи AI, такі як Chatgpt, Gemini, Claude, Respexity тощо. Це як величезні вакуумні машини, що вдихають оригінальний контент, що збільшує шанси готелів з хорошими ініціативами з маркетингу контенту на цих платформах AI.
Отже, що потрібно, щоб перемогти на платформах AI та вибухаючому пошуку AI? Оригінальний, редакційний контент на веб-сайті готелю та ініціативи з маркетингу контенту, та
Суцільний контент-маркетинг та присутність соціальних медіа з оригінальними публікаціями та тоннами створеного користувачем вмісту та відгуків клієнтів та коментарів.
Коли це робиться добре, Контент -маркетинг набагато, набагато дешевше, ніж маркетинг продуктивності, такі як оплачений пошук, метасорк та реклама відображення.
Макс Старков
Консультант та стратег гостинності та онлайн -технічні технології та стратег
Дотримуватися Максимум
