...
Понеділок, 10 Листопада, 2025
12.3 C
Kyiv

Google розгортає поліпшення генерації активів AI для оголошень

Google розгортає кілька нових оновлень AI для своїх максимальних кампаній Performance, включаючи вдосконалену генерацію зображень людських персонажів, та нові рекомендації щодо типів зображень, які найкраще працюють з різними кампаніями.

По -перше, на генерації зображень. Google додав AI Generation Image для продуктивності Max Assets минулого року, але зараз це покращило процес генерації зображень, гарантуючи, що він дає кращі результати, особливо для людських персонажів.

Google AI Generation Generation

Як пояснив Google:

“За допомогою Зображення 3ми зараз розгортаємо здатність використовувати текстові підказки для створення зображень, які містять дорослих людей та обличчя для максимум продуктивності, попиту, дисплеї та додатків. “

Іншими словами, вони * повинні * всі мають п’ять пальців лише на кожній руці.

Google каже, що він проводиться “широкі дослідження користувачів” для розробки цього нового процесу, що повинно призвести до кращих зображень людських персонажів для ваших оголошень. І з дослідженнями, що показують, що включаючи людей у ​​ваші оголошення збільшує емоційний резонанс та реагування, це може бути корисним оновленням.

Google каже, що ви не зможете генерувати зображення видатних фігур, як -от політики та знаменитості, діти чи неповнолітні чи інший чутливий вміст із цим процесом, тоді як усі сформовані зображення позначаються Синтед Щоб забезпечити прозорість, в якій зображення були створені за допомогою AI.

Але маючи на увазі ці положення, тепер у вас є новий варіант створення більш широкого спектру зображень для своїх кампаній.

Google також додає нові “Рекомендації з питань активів”, що дасть ідеї щодо підвищення ефективності ваших зображень, виділяючи теми та елементи, що резонансувались з вашою топ-аудиторією.

Google AI Generation Generation

Це може дати вам додатковий натхнення для ваших кампаній та гарантувати, що ви створюєте найефективніші візуальні зображення для максимальної продуктивності.

Нарешті, Google також додає рекомендації для різних елементів оголошень, щоб максимально збільшити продуктивність.

Минулого рокуми додали експерименти, які дозволяють вам перевірити зміни у ваших максимальних кампаніях продуктивності, як, наприклад, тестування впливу використання Остаточне розширення URL -адреси. Тепер ми представляємо бета -версію для роздрібних торговців, які проводять кампанії з каналами продуктів, але не завантажували додаткові творчі активи. Порівняйте вплив додавання текстових, зображень та відеозаписів до вашої кампанії – включаючи активи, побудовані з генеративним AI – проти вашої конфігурації управління без активів. “

Отже, по суті, система оголошень Google тепер зможе порекомендувати та генерувати конкретний креатив, який буде резонувати з вашою цільовою аудиторією, виходячи з її знань про внутрішню відповідь.

Це буде працювати? Що ж, він навчається на даних Google Ads, тому він цілком може дати кращі результати, ніж ви можете придумати самостійно.

Повинен призвести до деяких цікавих експериментів в будь -якому випадку.

Google каже, що нові оновлення для максимальних кампаній продуктивності впливають у Google Ads Manager, тоді як новий процес рекомендацій щодо активів доступний у вашій команді облікових записів Google.

Гаряче цього тижня

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

Теми

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

Міністр Кондапаллі Шрінівас наполягає на подвоєнні доходів фермерів | Новини Віджаявади

Вісакхапатнам: державний міністр MSME та SERP Кондапаллі Шрінівас закликав...