...
Понеділок, 10 Листопада, 2025
9.8 C
Kyiv

Лютий 2025 – Стів Манро

Переглянуто о 18:30 23 лютого 2025 року: Додаткові діаграми RSZ, розміщені на сайті Urban Toronto за останній рік, передавали мені читач. Я включив від них інформацію в діаграми нижче, щоб заповнити кілька заготовки у власних даних.

Приблизно за один рік TTC опублікував список зменшених зон швидкості (RSZ) у системі метро. Багато з них є довготривалими і охоплюють декілька станцій.

В останніх дискусіях про якість послуг, керівництво TTC говорить про дванадцять зон як розумне число, яке існує в будь -який час. Напевно, все вийде з удару або потребує ремонту, але кількість та довговічність RSZS надзвичайно неприємно для вершників.

Як і в деяких інших індексах ефективності, той, обраний TTC, розповідає лише частину історії, навіть якщо ми погоджуємося (чого я цього не робить), що наявність 12 RSZS є цілком прийнятною. Що робить це число не Скажіть, ступінь кожного повільного порядку (пробіг або частка постраждалих лінії) або тривалість (дні, тижні, місяці). Дійсно, TTC може знищити число до двох, просто створивши всі рядки 1 та 2 rsz. Це, очевидно, нісенітниця, але показує проблему, притаманну просто підрахунку предметів у списку.

На діаграмах нижче показані області з RSZS для двох основних ліній метро протягом минулого року. Я не був старанно збирати цю інформацію щотижня, і використовував Інтернет -архів, щоб заповнити кілька прогалин. Там, де на моїх знімках є перерва більше тижня, я залишив порожній рядок у графіку, хоча подібність даних до та після перерви говорить про те, що RSZS зберігається.

Найбільш вражаючі з цих діаграм – це частка рядка 1, який перебуває під RSZ протягом останнього року. З'являються і зникають деякі проблемні області, що означає, що проблема була незначною і виправлена ​​швидко, але інші є постійними.

Поширеним фактором серед багатьох постраждалих районів є те, що вони знаходяться у відкритих районах, де доріжка сидить на краватках та баласті. Вони підлягають зміщенню та погіршенню набагато більше, ніж доріжки в тунелях, які прикриваються до бетонної підлоги, або сидять на бетонних краватках (за винятком перемикачів та переправ). Це робить ремонт більш складним ускладненим проблемами роботи взимку. Однак ці райони були на графіку ще задовго до снігу, і справжня проблема TTC полягає в тому, чи можна було б досягти ремонту навіть у відключенні вихідних.

Існує багато проблем з тим, як звіти про TTC є власною ефективністю, зокрема, що проблеми занижуються або замастуються вибором метрики та презентації. Подальше занепокоєння цих діаграм полягає в тому, чи TTC коли -небудь викопає себе з відставання роботи, яку вони представляють.

Читання діаграм:

  • Кольорові смуги простягаються з меж повільного порядку, як показано на картах TTC або текстових описах.
  • Символи “>” і “” означають “обидва способи”.

Час від часу я оновлюю ці діаграми, щоб показати прогрес TTC, чи ні, у вирішенні проблем з хронічною зоною метро.

Гаряче цього тижня

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Теми

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

Міністр Кондапаллі Шрінівас наполягає на подвоєнні доходів фермерів | Новини Віджаявади

Вісакхапатнам: державний міністр MSME та SERP Кондапаллі Шрінівас закликав...