Зміни є єдиною постійною – маркетологи правди, особливо ті, що знаходяться в SEO, знають занадто добре.
Пошуковий ландшафт зміщується швидше, ніж будь-коли, за допомогою інструментів, що працюють на AI, таких як Chatgpt, здивування, Клод та Близнюки, переробляючи, як люди знаходять та взаємодіють з інформацією.
Однак, незважаючи на всі інновації, основні принципи SEO залишаються такими ж актуальними, як ніколи.
Незважаючи на те, що пошукові системи AI-внесені можуть здатися революційним стрибком, вони все ще покладаються на основоположні елементи, які протягом багатьох років сприяли успіху пошуку.
У цій статті досліджено, як перевірені часом SEO-стратегії-такі як структура сайту, індексація та оптимізація ключових слів-все ще відіграють вирішальну роль у світі пошуку, керованого AI.
Тому що, коли мова йде про SEO, чим більше змінюється, тим більше вони залишаються однаковими.
Що старі – це знову нове
Основні принципи SEO залишалися надзвичайно послідовними протягом багатьох років.
Оптимізація ключових слів, якісний вміст, зворотні посилання та досвід користувачів завжди були ключовими факторами досягнення високого рейтингу пошукових систем.
Майже два роки тому я цитував Бінг Фабріс Канель в іншій статті земельної системи пошукових систем, коли він оголосив про партнерство Microsoft Bing з OpenAI:
- «SEO ніколи не буде мертвим, але це зміниться. Дотримуйтесь тієї ж книжки SEO, що і раніше. “
Ця порада все ще застосовується і сьогодні.
Повзання та індексація
Процес повзання та індексації залишається фундаментальним для SEO, навіть в епоху ШІ.
Павуки пошукових систем повзають Інтернет, індексуючи вміст, щоб зробити його доступним для пошуку. Інструменти, що працюють на AI, дотримуються подібних принципів.
Щоб ваш вміст був ефективно павутинним та індексованим, дотримуйтесь цих найкращих практик:
Створіть чітку структуру сайту
Добре організований веб-сайт з логічною ієрархією сторінок полегшує інструменти AI орієнтуватися та індексувати ваш вміст.
Використовуйте логічні структури каталогів, описові URL -адреси, правильні теги заголовків (особливо H1S) та мапу сайту, щоб керувати павуками через ваш сайт.
Пришвидшіть свій сайт
Сторінки швидкого завантаження покращують досвід користувачів та надають перевагу алгоритмам AI та традиційними пошуковими системами.
Стисніть зображення, використовуйте кешування браузера та мінімізуйте непотрібний код для підвищення продуктивності вашого сайту.
Уникайте використання JavaScript (JS) в несанкціонованих онлайн -просторах
Це робить кращий досвід користувачів, і цілком ймовірно, що деякі боти AI не роблять JavaScript. Нещодавно це вказав Google Martin Splitt.
Якщо ви повинні максимально використовувати JS, Prerender Server в HTML, щоб уникнути будь-яких проблем з вмістом вмісту в базах даних AI.
Це нагадує мені дні до того, як GoogleBot міг зробити JS.
Я все ще пам’ятаю, коли люди побудували сайти спалаху і цікавлялися, чому вони не з’являються в результатах пошуку!
Не блокуйте ботів AI роботами.txt або інших засобів
Джед Уайт зробив це на крок далі, порадивши, щоб уникнути надмірно обмежувального блокування бота, використовуючи мережі розподілу вмісту, такі як CloudFlare або AWS.
Як я чув багато разів повторювати на недавній конференції, якщо ви блокуєте ботів AI, у вас немає шансів з’явитися у відповіді, які вони породжують.
Підвищити видимість пошуку AI за допомогою свіжого, відповідного вмісту
Як і в Google та Bing, свіжі, відповідні сигнали вмісту в алгоритмах AI, що ваш сайт є активним та авторитетним.
Регулярно оновлюйте свій веб-сайт новими статтями, щоб підтримувати видимість у пошукових запитах.
Копатися глибше: як оптимізувати свою стратегію вмісту 2025 для AI SERPS та LLMS
Отримайте маркетологи з пошуку бюлетеня.
Оптимізація вмісту AI пошуку
Інструменти пошуку AI використовують розширені мові моделі, щоб зрозуміти та генерувати текст, схожий на людину. Вони можуть:
- Обробляти величезну кількість даних.
- Визначте закономірності.
- Відповідь на запитання користувача точно.
Оптимізація для механізмів виявлення цих інструментів має вирішальне значення для забезпечення того, щоб ваш вміст з'явився в пошукових запитах.
Дослідження ключових слів на основі тематики або сутності залишається наріжним каменем ефективного SEO.
Розуміння інформаційних потреб тих, кого ви прагнете досягти та знаючи конкретні терміни та фрази, які користувачі, ймовірно, будуть шукати.
Включіть ці ключові слова природно у свій вміст, HTML -назви та заголовки.
Моделі AI перевершують контекстне розуміння, тому зосередьтеся на семантичній актуальності, а не на начинці ключових слів для кращих результатів.
Спільнота SEO розділена на роль структурованих даних або позначення схем у пошуках ШІ.
Незважаючи на це, я рекомендую використовувати розмітки, як, знайдені на schema.org.
Це тег, безумовно, допомагає традиційним пошуковим системам зрозуміти контекст та значення вашого вмісту.
Оскільки Google сама відповідає за понад дві третини органічного пошукового трафіку, використання структурованого тегування даних має сенс, незалежно від того, що.
Надаючи чіткі та організовані дані, ви підвищуєте шанси на те, що вміст точно інтерпретується та представлений у пошуках.
Ти глибше: Пошук AI набирає тяги, але він не замінює Google: опитування
Пошук AI розвивається – але найкращі практики SEO залишаються критичними
По мірі того, як інструменти пошуку, що працюють на AI, продовжують розвиватися, важливість основних найкращих практик SEO не може бути завищена.
Ви можете переконатися, що ваш вміст залишається відкритим у традиційних та AI-пошукових запитах, зосередившись на оптимізації ключових слів, структурованих даних та ефективному павутингу та індексації.
Отримайте основні принципи SEO старої школи під час адаптації до нових технологій.
Авторів, що надають, запрошують створити контент для земельних систем та вибираються для їх досвіду та внеску в пошукову спільноту. Наші учасники працюють під наглядом редакційного персоналу та внесками, перевіряються на якість та актуальність для наших читачів. Думки, які вони висловлюють, є власними.
