AI переробляє діловий світ, коли ми наближаємось до 2025 року, особливо в рамках набору та оптимізації пошукових систем (SEO). Компанії все частіше реалізують потенціал штучного інтелекту для впорядкування операцій, збагачення процесів придбання талантів та підвищення маркетингових стратегій.
Згідно з останнім звітом Bullhorn, індустрія набору персоналу відчуває значну трансформацію, оскільки фірми з персоналу приймають технології AI для отримання конкурентних переваг. “2025 рік – це рік, коли AI стає основним для персоналу”, – стверджує Джейсон Хейльман, SVP з продукту – автоматизація та AI в Bullhorn. Його слова відображають зростаючу залежність від AI для управління різними етапами процесу набору, включаючи пошук, відповідність, скринінг та планування.
Фірми, що використовують інструменти, керовані AI, виявляються успішними. У звіті показано, що ті, хто використовує ШІ, в минулому році перевищує збільшення доходу. Це відкрило двері для підвищення ефективності, при цьому командні набору заощаджують до 17 годин на тиждень. Можливість зосередити свою енергію на побудові відносин, а не на повторюваних завдань, дозволяє цим бізнесу виконувати позиції швидше і ефективніше, ніж будь -коли.
Інтеграції AI не приносять користі бізнесу; Вони також значно покращують досвід кандидата. Кандидати повідомляють про більш швидкі відгуки та відповідають робочальню, більш актуальною для їх навичок та досвіду. Ця зміна має на меті створити безпрограшні ситуації не лише для роботодавців, які прагнуть заповнити позиції, але і для кандидатів, які прагнуть швидко захистити ролі, сприяючи залученню на ринок.
Але вплив AI не обмежується лише набором. Нік Звіададзе, засновник Mintseo, підкреслює, як штучний інтелект перетворює стратегії SEO. “Підприємства … очолить пакет, відставатиме”, – констатує він, підкреслюючи все більшу потребу в компаній, щоб адаптувати свої маркетингові підходи, щоб залишатися конкурентоспроможними.
До 2025 року основні практики, такі як дослідження ключових слів та том вмісту, не будуть достатніми для успішного рейтингу. Натомість фокус перейде на якість контенту, де унікальність, глибина та актуальність затьмарить велику кількість. Підприємства повинні досягти балансу між ефективністю, орієнтованою на AI, та людською творчістю, що дозволяє AI допомогти у початкових проектах та дослідженні, але покладаючись на людське розуміння, щоб збагатити вміст анекдотами та даними в реальному світі.
Коли кожен, хто рухається до створення більш якісного контенту, зворотні посилання стають кінцевим диференціатором. Пошукові системи продовжують розпізнавати посилання як сигнали авторитету, але критерії цінних зв’язків посилюються. Zviadadze пропонує створити відносини в нішах та взаємодіяти з лідерами галузі через такі платформи, як LinkedIn, щоб ефективно заробити якісні зворотні посилання.
Технологічний простір HR також є свідками хвиль змін, керованими ШІ. Прикладом такої інновації є Ubest, платформа на основі ОАЕ, яка прагне оптимізувати процеси найму та пошуку роботи за допомогою можливостей AI. За допомогою процесів набору автомобілів, Ubest допомагає підприємствам швидко виконувати ролі та мінімізує зусилля з найму вручну. Шукаючі роботи отримують користь за допомогою розширених відповідних процесів, що працюють від AI, що оцінює їх навички та досвід ідеального пристосування.
Прийняття цих технологій натякає на великі зміни в галузі, оскільки рішення HR підвищують ефективність та встановлюють нові найкращі практики набору персоналу. Організації все більше тяжіють до мобільних та гнучких інструментів, що вказує на необхідність задовольнити сучасних кандидатів, кмітливих технологій.
Загалом, інтеграція AI встановлена для створення помітної ефективності не лише в рамках набору, але й у різних бізнес -секторах. Пейзажі набору та маркетингу знаходяться на межі систематичної еволюції, оскільки фірми вирішують визначити пріоритетну інтелектуальну автоматизацію та високу цінність людської діяльності. Ті, хто вчасно діє, використовуючи AI розумно, швидше за все, стають лідерами, оскільки діловий світ продовжує прискорюватися до 2025 року.
