Веб -сторінки значно завдають шкоди, коли виключаються з оглядів AI Google, але користь, коли вони включені в огляди AI. Це, згідно з новим дослідженням Terakeet, компанії, яка зосереджується на управлінні брендами для глобальних брендів.
AI Огляд вигоди. Веб -сторінки, представлені в оглядах AI Google, виграють від збільшення трафіку, незалежно від їх первісного рейтингу. Примітка:
- Топ-рейтинг (транзакційні запити): Веб -сторінки, що входять до огляду AI, мали 3,2x стільки кліків, скільки сторінок, які були виключені.
- Нижній рейтинг (інформаційні запити): Веб -сторінки, що з’являються в оглядах AI, мали 2 рази стільки кліків порівняно з веб -сторінками, які з’явилися на SERP без оглядів AI.
- Нижній рейтинг (транзакційні запити): Веб -сторінки, що входять до оглядів AI, мали 3,6x стільки клацань проти результатів без оглядів AI.
- Топ-рейтинг (транзакційні запити): Веб -сторінки з присутністю в оглядах AI мали 3,2x стільки кліків порівняно з веб -сторінками, виключеними оглядами AI.
Інформаційні та транзакційні запити. Згідно з дослідженням, веб -сторінками вигода, незалежно від наміру. Також:
- Інформаційний: Огляди AI відволікали трафік з веб-сторінок на позиціях 1-2, але збільшив трафік для веб-сторінок, що з’являються на позиціях 3-10.
- Транзакційний: Веб -сторінки, що входять до оглядів AI, отримують більше трафіку, незалежно від позиції на сторінці 1 Google.
Чому ми дбаємо. Наявність оглядів Google AI змінює те, як поводяться пошукові та можуть відслідковувати трафік від сторінок, які колись традиційно домінували в органічних результатах. Якщо ви покладалися на видимість від того, щоб в останні роки з'явилися на топ -позиції Google SERP, ви більше не повинні припускати трафік.
Що вони говорять. Автор звіту, Аді Срікант, старший науковець з даних Terakeet, сказав:
- “… можна сказати, що загалом кажучи, виключивши з [AI Overviews] має вимірювані та значні шкоди для веб -сторінки. І навпаки, включення до [AI Overview] має чіткі переваги для веб -сторінок. І загалом, наявність [AI Overviews] різко змінює веб -трафік через веб -сторінки. “
Вплив на трафік. Компанія з питань освіти Chegg подає позов до Google через негативний вплив оглядів ШІ на його трафік та дохід. Ми також отримали кілька додаткових свіжих уявлень про вплив на рух AI оглядів з пари заробіткових дзвінків від Nerdwallet та Ziff Davis.
- Генеральний директор Nerdwallet Тім Чен: “Ми бачимо, що ці функції роблять дійсно хорошу роботу, відповідаючи на прості навчальні питання, і це впливає на трафік на деякі наші некомерційні сторінки”. (Посилання)
- Генеральний директор Ziff Davis Vivek Shah: «Результати оглядів AI присутні лише у 12% наших найкращих запитів. … Наш аналіз року за рік натисніть на ставки, зокрема, порівнюючи запити з подібними позиціями, які зараз включають огляди AI, не показує сукупного впливу матеріалу на продуктивність. … У нашому аналізі запитів, де огляди ШІ присутні або, а потім присутні сьогодні, але в минулому не були присутні, і наш пошуковий ранг залишався незмінним, загальний клацання через швидкість також відносно незмінна. (Посилання)
Звіт. Дослідження впливу AIO на веб -трафік
Новий на земельних системах
