Carparts.com працює над розширенням своєї клієнтської бази та зменшенням маркетингових витрат, оскільки традиційна клієнтська база стикається з економічним тиском.
Інтернет-продавець автозапчастин та аксесуарів історично обслуговував споживачів, що знаходяться в витратах, і використовував оплачувані пошуки, щоб досягти їх. Однак ці споживачі здійснили “значний відкат” у своїх витратах у 2024 році, а оплачений пошук виявився “дорогим”, генеральний директор Carparts.com та директор Девід Меняна заявив у вівторок (25 березня) під час квартального дзвінка компанії.
Carparts.com переорієнтував свою стратегію на початку 2024 року, щоб додати нових клієнтів, включаючи бізнес-бізнес (B2B) та для визначення пріоритетів безплатних маркетингових ініціатив, заявила Меняна.
За В кінці року чисті продажі компанії знизилися з 675,7 мільйонів до 588,8 млн. Дол.повідомляє вівторок Випуск заробітку.
Меняна під час заклику заявила, що продажі “трохи нижче очікувань”, тоді як валовий прибуток та валова маржа були “біля верхнього кінця настанов”.
“2024 рік був трансформаційним та інвестиційним роком, коли ми прагнемо модернізувати нашу клієнтську базу та змінити довгостроковий профіл маржі та економіку одиниць бізнесу”,-сказала Меняна.
До Розширити свою клієнтську базу, Carparts.com розширює свій асортимент продукції та вирощує його оптовий каналСказала Меняна. Компанія додає Транспорт в останню милю та продаж більш високого доступу на ключових ринках для збільшення бізнесу B2B.
Компанія також запустила преміум -платне членство, яке наразі має 3000 членів.
“З часом ми очікуємо, що ця частина нашого бізнесу допоможе підвищити нашу чисту норму прибутку”, – сказала Меняна.
До Зменшіть свої маркетингові витрати, carparts.com покращує перетворення свого сайту, зміцнює оптимізацію пошукових систем та сприяє прийняттю мобільних додатківсказав він.
“Наш найкращий в класі мобільний додаток, що має понад 800 000 користувачів менше ніж за 18 місяців, зараз припадає понад 10% доходу від електронної комерції та зростає, дозволяючи довгостроково змінювати в нашій оплачуваній та неплачуваній дорожній суміші”,-сказала Меняна.
Меняна під час заклику заявила, що не буде коментувати процес стратегічних альтернатив, про які оголосила компанія Марш 5.
“Цей процес контролює наша рада директорів за сприяння фінансових та юридичних радників”, – сказала Меняна.
У прес -релізі 5 березня компанія заявила, що почав вивчати стратегічні альтернатививключаючи можливий продаж компанії, після отримання вхідних стратегічних запитів.
