Спам на зворотній зв'язку відноситься до будь-яких штучних, маніпулятивних або низькоякісних посилань, створених насамперед для надуття рейтингу пошуку, а не надання цінності для користувачів. Пошукові системи, особливо Google, стають все більш досконалими у визначенні цих неприродних моделей зв’язку.
“Найбільший ризик у профілях зворотного зв'язку – це не лише наявність спаму, але не визнає його до накопичення штрафних санкцій. Багато, здавалося б, цінних доменів несуть приховані токсичні зобов'язання зв’язку, на які може знадобитися місяці для очищення”, – зазначає ветеран -інвестор та консультант SEO.
Еволюція спаму зворотного зв'язку була тісно пов'язана з оновленнями алгоритму. З кожним вдосконаленням спамери розробляють нові методи, створюючи безперервну гру з котом і миші. Те, що працювало років тому (як матеріали масового каталогу), зараз запускає негайні покарання.
Поширені форми спаму зворотного зв'язку включають:
-
Масові виготовлені посилання з автоматизованих інструментів
-
Контекстно невідповідні посилання розміщений у непов'язаному вмісті
-
Надмірний текст якоря з точним матчем розподіл
-
Посилання з мереж низькоякісних, взаємопов'язаних сайтів
-
Приховані або невидимі посилання Мав на увазі обдурити користувачів, але впливати на алгоритми
