Двоє друзів дитинства, розробник Роман Галдава та графічний дизайнер Вадим Яремчук, створили інструмент для збільшення переглядів відео на YouTube – міні. Він аналізує налаштування аудиторії та створює оптимізовану обкладинку, заголовок та опис із фокусом на клацаннях. Завдяки цьому користувач швидко отримує готовий дизайн для відео YouTube, просто надіславши посилання на сценарій боту. Стартап вже на шляху до своїх перших інвестицій, і в майбутньому він планує розширити список ніш, включаючи Amazon.
Ідея запустити стартап з’явилася на початку осені 2024 року, коли Роман Галдава та Вадим Яремчук вперше зустрівся з Свіатославом Свіатененко, засновником програми Mission Mile Venture. Вони поділилися ідеєю створення автоматизованого рішення для покращення тарифів на клацання на YouTube, який народився з їх багаторічного досвіду та роботи власного дизайнерського агентства.
Стартап був названий мініатром – поєднання слова “мініатюра” (попередній перегляд/обкладинка) і ідіома “прибила його” (обробляли/зробили це правильно).
Про засновники та команду стартапів
Стартап був заснований двома друзями дитинства:
- Роман Галдава – розробник з 3 -річним досвідом;
- Vadym Yaremchuk – графічний дизайнер з 7 -річним досвідом, з яких останні 3 роки були витрачені на створення брендингу для каналів YouTube.
Роман і половина тому Роман та Вадім переїхали до Київ, щоб познайомитися з місцевою спільнотою дизайну та шукати нові можливості, які сприяли б розвитку дизайнерського агентства на той час.
Обидва співзасновники працюють над запуском на повний робочий день і не мають інших робочих місць: Vadym відповідає за маркетинг та операції, Роман за технічну складову.
Загальна кількість людей у команді, включаючи аутсорсинг -службовців, становить до 10 людей.
В накетуванні це інструмент для збільшення переглядів відео на YouTube. Як це працює?
В нівелені, аналізуючи переваги аудиторії, створює оптимізовану обкладинку, заголовок та опис із фокусом на клацненні. Для цього користувачеві потрібно лише надіслати Посилання на сценарій до бота.
Аналіз, генерація заголовків та опис відбуваються автоматично за допомогою AI, в межах функціональності бота Slack.
Основна відмінність мініатрів його та його конкурентів у ніші полягає в тому, як проводиться аналіз:
- Все починається з визначення ніші автора з використанням інформації про цільову аудиторію каналу;
- Далі, використовуючи інформацію з API YouTube, інструмент ідентифікує аномалії (наприклад, збільшення кількості поглядів на два або більше разів порівняно із середньою кількістю переглядів на каналі) у ніші автора;
- Після вибору з 10 аномалій (відео) інструмент аналізує попередній перегляд, заголовки та описи, шукаючи подібні параметри. У попередньому перегляді це можуть бути кольори, композиція, кількість та розмір фокусних зон тощо. У заголовках можна повторити структуру, емоції, гачок тощо;
- Визначаючи подібні функції, формується шаблон, який у поєднанні з відеоконтентом (надісланий користувачем) створює заголовок, опис та ТК для мініатюри. В даний час команда працює над перетворенням цього ТК у підказку та з'єднання генерації зображень.
“Якщо ми порівнюємо це з агенціями або фрілансерами, на створення пакету зазвичай потрібно близько 48 годин. Ось чому ми зосереджуємось на радикальному скороченні часу на виробництво, щоб у остаточній версії продукту автор міг отримати готовий результат майже одразу, не залишаючи чату”,-пояснює Вадім, співзасновник запуску.
Проект був запущений на виробництві 12 березня. MVP був реалізований як бот у Slack для збору первинних відгуків та побажань користувачів. Наразі стартап знаходиться на етапі завершення ринку продуктів. Доступна тестова версія, яка передбачає створення зображень від аутсорсингових дизайнерів на основі короткого, створеного ботом.
“Після запуску на виробництві ми отримали численні запити на демонстраційний дзвінок, який ми зараз обробляємо. Після демонстраційного дзвінка користувач отримує доступ без періоду тестування”, – додає Вадім.
Ви можете дізнатися більше про функціональність інструменту у відео.
Про користувачів та монетизацію
Наразі стартап обслуговує лише англійські та українські канали. В даний час у міні – 2 основні типи користувачів:
- По -перше, канали «Крошова корова», творці яких отримують свій основний дохід від внутрішньої монетизації YouTube. Для них підтримка високої CTR є критичною необхідністю;
- По -друге, технологічні компанії, які використовують YouTube як маркетинговий канал.
Протягом періоду тестування продукту було залучено 5 користувачів. Ще 10 залишаються на моделі обслуговування, але з випуском генерації зображень стартап планує перетворити їх на клієнтів SaaS. Більшість є англійськими авторами каналів «Крошова корова» з країн першого рівня, серед яких США, Канада, Австралія, Нова Зеландія, а також більшість країн ЄС).
“Залучаючи перших 5 користувачів до тестового періоду, ми отримали цінний відгук, який ми використовуємо для оптимізації роботи бота, і вибрали відповідну модель для генерації зображень. Тестова модель передбачає доставку готового пакету протягом 24 годин. З увімкненим генеруванням зображення це займе не більше 2 хвилин”,-каже співзасновник StartUp.
Команда планує оновлення, включаючи генерацію зображень, на початку квітня.

Бізнес -модель Startup базується на спеціальній щомісячній підписці. Автор може самостійно вибрати вартість пакету залежно від кількості відео, випущених на місяць, та кількості конструкцій на відео (чим більше конструкцій, тим краща ефективність, завдяки більшому простору для експериментів у тестах AB).
Тестова версія доступна за допомогою спеціального Pro – план для користувачів, які хочуть індивідуального підходу до створення ескізів. Аналіз автоматизованого, дизайн створюється вручну. Кінцева ціна визначається користувачем, залежно від кількості відео, які автор публікує на місяць. Починається від 100 доларів на місяць (з 2 пакетами на місяць, 50 доларів за пакет). Зі збільшенням кількості замовлень на місяць знижується ціна за одиницю. Один пакет – це один 1 кредит, який включає попередній перегляд, заголовок та опис.
Заключна версія також включає: Світло – включає 20 кредитів, але без редагування зображень, попередня вартість 60 доларів; Основні – включає 40 кредитів із доступом до редагування зображень, 100 доларів.
По дорозі до перших інвестицій та конкуренції
В накільній формі він має прямих конкурентів – Pikzels і Vidiq, продукти яких генерують ескізи та заголовки на основі ключових моментів відео.
“Наша головна точка диференціації-зосередженість на підвищенні ефективності. Ми не продаємо можливості покоління бота, ми продаємо кінцевий результат у формі збільшення поглядів, які ми досягаємо внаслідок поглибленого аналізу успішних справ у ніші та тенденціях клієнта”,-пояснює перевагу свого інструменту.
Що стосується непрямих конкурентів, то це позаштатні дизайнери та маркетингові агенції. “Вони надають послуги, що означає десятки разів більші виробничі витрати та дні для аналізу/створення візуальних зображень, а не про хвилини в нашому випадку”,-додає співзасновник міні.
Запуск та розвиток стартапу фінансується співзасновниками, а точніше, бізнесом дизайнерського агентства.

Роман та Вадим – учасники програми можливих місій що розпочалося 17 жовтня і триває до кінця квітня. Заключний етап програми буде демонстраційним днем, де учасники поставлять свої стартапи інвесторам та продемонструють прогрес, досягнутий у програмі.
“Стартап ще не залучав інвестицій, але ми докладаємо всіх зусиль для досягнення хороших показників до можливого демо -дня, щоб отримати грант в розмірі 25 000 доларів”, – додає Вадім.
Які плани?
Найближчим часом стартап планує запустити повну версію продукту на основі веб -платформи з внутрішньою інтеграцією YouTube.
Серед довгострокових планів-розширити список ніш.
“Швидкість кліків-це критична метрика в КПП, а на Amazon, ми вже розмовляли з підприємцями, які зіткнулися з низьким рівнем CTR в цих нішах, тому ми знаємо, що їм шкодить і яке рішення вони готові платити”,-поділився Вадім.
