Ну, здається, зараз це офіційно. Починаючи з 14 квітня 2025 р. Google оновить свою політику несправедливої переваги, щоб сказати, що дозволяється показувати ту саму рекламу, від тієї ж компанії, переходячи на ту саму сторінку, доки оголошення знаходиться в іншому місці оголошення. Google просто експериментував з подвійною рекламою, що обслуговується раніше, і тепер це офіційно буде дозволено.
Як реклама Google відходить від цього? Ну, вони зараз (або, як вони сказали, певний час) мають різні локації реклами, які працюють на різних аукціонах.
Таким чином, Google опублікував: “14 квітня 2025 року Google оновить свою політику несправедливої переваги, щоб уточнити, що наша заборона щодо показу більш ніж однієї реклами одночасно для вашого бізнесу, програми чи сайтів стосується лише одного місця оголошення”.
Не забуваймо, що Google змінює своє визначення топ -оголошень і почав змішувати рекламу з органічними результатами минулого року.
Отже, це лише ще один крок у зміні основних політики Google ADS, яку вона проводила з моменту запуску платформи два десятиліття тому.
Навах Хопкінс також розмістив про це на LinkedIn і написав: “Google офіційно робить це справедливою грою, щоб мати більше одного місця на SERP.
Обговорення на форумі в LinkedIn.

