“Зроблено в Канаді” став одним з найбільш пошукових термінів за останні два місяці.
Деякі економічні середовища суттєво впливають на поведінку клієнтів, і ми бачимо це зараз. Люди хочуть мати можливість проявити підтримку своїм сусідам та місцевим компаніям, і ця тенденція, як очікується, продовжиться в найближчому майбутньому та за її межами. Вибір споживачів, колись зроблений, стають дуже липкими, щоб компанії, які можуть забезпечити цей вибір, можуть отримати доступ до нового сегменту для свого бізнесу.
Експоненціальне враження збільшується
Споживачі шукають місцеву виготовлену та вироблену продукцію як ніколи, як це бачить у цій діаграмі, що показує результати для “Made in Canada”.
У пошукових системах ми щомісяця аналізуємо тисячі ключових слів. Ми вирішили перевірити наше власне власне програмне забезпечення для складу даних для всіх ключових слів, які включають “зроблені в Канаді”. Результати були поза уявою; Величина цього руху дуже значуща.
Тенденції Google підтверджують, що “зроблено в Канаді” збільшився експоненціально за останні кілька місяців порівняно з попередніми місяцями.
Запуск додаткових пошукових термінів у тенденціях Google, таких як “Купити канадську” (див. Діаграму нижче). З діаграми нижче Google також включатиме додаткові пов'язані теми, і ми можемо побачити з діаграми нижче, що існує багато пов'язаних тем, що показують зазвичай нечувані інтереси.
Враховуючи поточне економічне середовище, життєво важливі компанії прагнуть досягти нових ринків для захисту свого бізнесу та службовців.
Налаштування маркетингових заходів для узгодження з рухом “купити канадський”:
- Перегляд ваших стратегій націлювання та торгів для оплачуваного пошуку
Багато канадських підприємств, включаючи людей пошукових систем, працюють з обох боків кордону, але їхня ідентичність явно канадська. З невеликими дослідженнями, навіть маючи кілька віртуальних офісів у США, потенційний клієнт США може сказати, що ми канадці.
Стежте за швидкістю конверсії від трафіку США; Якщо коефіцієнт конверсії залишається однаковим, зміни немає. Однак, якщо воно падає, вам може знадобитися зменшити бюджет на американські кампанії або надати більше ваги конверсій з Канади, якщо у вас немає окремої кампанії для США.
- Створення вмісту для “Made in Canada”, “Купівля канадця”
Це повинно розпочатися з визначення ключових слів, пов’язаних з вашим бізнесом та купівлею канадського руху, а потім створюйте вміст, щоб орієнтуватися на них. Цей вміст може мати форму списків, сторінок стовпів або сторінок продуктів.
- Створення маркетингових творців для “Made in Canada”, “купити канадську”
Ви можете бути жартівливими з цього приводу, як і за допомогою цього зворотного тарифу AD Pizza Pizza. Ви також можете коригувати існуючі оголошення для просування канадської ідентичності або додати канадський прапор.
- Забезпечення доступних рішень за зниженими цінами
Клієнти можуть мати меншу купівельну спроможність у слабкій економіці, але вона не знизиться до нуля. Повторно, що ви пропонуєте, щоб зробити його більш доступним. У пошукових системах ми створили основні пакети SEO, які починаються від 999 доларів на місяць, щоб підтримувати наші послуги доступними для клієнтів з меншою купівельною потужністю протягом цього невизначеного часу.
- Налаштуйте обмін повідомленнями свого веб -сайту, щоб підкреслити свій канадський бренд та ідентичність продукту
Додайте на свій веб -сайт сигналів тексту або зображення (як прості, як канадський прапор) та цільові сторінки, щоб чітко вказувати, що ви є канадською операцією. Зверніть увагу на канадські написання слів; Наприклад, зберігайте “U” в “Колір”, “сусід” тощо. Ви можете прочитати більше тут про канадські та американські написання.
Заключні думки: Робіть все краще – хороший маркетинг завжди дає велику віддачу
У пошукових системах ми зробили кілька додаткових кроків (які насправді не зайві-вони-це предмети, які ми затримували деякий час через те, що зайняті щоденною роботою).
- Ми переробили наш веб -сайт, якому зараз всього два місяці, і ця зміна призвела до значного покращення рівня конверсії, що допомагає компенсувати будь -яке уповільнення наших потенційних клієнтів.
- Ми модернізували наш сервер, подвоєння нашої оперативної пам’яті та процесора, і побачили великі вдосконалення в основних веб -життєвих життєвих життєвих ситуаціях (більшість наших URL -адрес зараз знаходяться в зеленій консолі Google Search).
- Ми розпочали програму ведення блогів, де кожен член нашої команди виробляє контент, як, наприклад, те, що я роблю зараз. Ця ініціатива мала великий успіх, залучаючи багато руху та уваги.
- Ми збільшили свої витрати з рекламою Google і агресивно проводимо численні експерименти з тестуванням A/B на цільових сторінках, стратегіях торгів та копії оголошень. Результат був дуже корисним з точки зору покращених коефіцієнтів конверсії.
Реалізуючи вищезазначене, ми закінчилися чудовим кварталом! Настрої в пошукових системах дуже позитивні. Ми маємо впевненість у нашій здатності орієнтуватися та досягти успіху в цей період змін!
Якщо ви не впевнені у своїх наступних кроках або не встигаєте впровадити зміни, які потребують вашого бізнесу, ми можемо допомогти. Відвідайте наш веб -сайт Провідне агентство SEO, Торонто та Північна Америка | Сеп або зв’яжіться з нами безпосередньо @ 1-877-530-8885. Люди пошукової системи можуть направляти вас та ваші цифрові маркетингові зусилля через цей бурхливий час змін та невизначеності.




