Google продовжує своє швидке розширення функцій, керованих AI, у своєму номері продуктів, а платний пошук не є винятком. Одне з найновіших доповнень-AI Max для пошуку, вдосконалення пошуку для пошукових кампаній, розроблених для підвищення продуктивності за допомогою AI, щоб забезпечити більше конверсій за меншими витратами за клік.
Що таке AI Max для пошуку?
AI Max – це повторна функція, яка інтегрує розширене машинне навчання у ваші пошукові кампанії. Що цікаво в цій функції, це те, що це не новий чистий продукт чи тип кампанії, а, скоріше, вибирає це розблокування набору можливостей, спрямованих на покращення актуальності націлювання, обміну повідомленнями та посадки у ваших пошукових кампаніях. Він також забезпечить набагато більшу гнучкість, ніж ми бачили від Max Performance, включаючи контроль розташування на рівні групи AD.
Ключові функції включають:
– Пошук відповідності термінів: Більш розумна інтерпретація та відповідність пошукових запитів. Це відрізняється від Max Performance, оскільки він схиляється до широких матчів та намірів ключових слів проти пошукових тем.
– Налаштування тексту: Індивідуальні варіанти копіювання реклами для кращого узгодження з наміром користувача. Інтеграція динамічних заголовків пошуку та копіювання, використовуючи вміст та цільові сторінки, щоб керувати релевантністю – майже як DSA в RSA, наприклад.
– Остаточне розширення URL -адреси: Динамічно спрямовує користувачів на найбільш релевантну цільову сторінку – тепер з контролем виключення для більшого налаштування. Функція, яку також пропонує Max Max. Зауважте, що ця функція, а також налаштування тексту приділяє більше уваги на якості вмісту рекламодавця як в Інтернеті, так і на їхньому сайті.
Чому маркетологи повинні звертати увагу
Всі ми знаємо, що пошуковий маркетинг розвивається вже деякий час, і триваюча дискусія про те, чи пошук насправді перейде на ключове слово менше майбутнього. Завдяки AI Max, хоча Google не видаляє ключові слова разом, що їх змінюється до відповідності намірів без ключових слів, і постійний поштовх до широкого матчу робить його більш критичним для маркетологів, щоб випереджати тенденції автоматизації. Незважаючи на зростання нових інструментів та платформ AI, Google залишається провідною пошуковою системою у всіх поколіннях (Emarketer, квітень 2025 р.), Тому, хоча маркетологи повинні продовжувати планувати додаткове занурення в пошукові системи та платформи, пропускаючи на прийняття удосконалень Google, буде ціною.
Як ми думаємо, що це впливає на екосистему Google в цілому?
З такими інструментами, як продуктивність MAX, Попит Gen та AI Огляд (AIO), що тримає користувачів SERP, щоб отримати інформацію, Google був і продовжує створювати більш багатошарове та складне рекламне середовище. AI Max додає ще один шар – але також пропонує потужні переваги у світі у світі пошуку та, ймовірно, новий механізм збільшення платних рекламних зусиль Google в межах та навколо AIO для живлення вмісту проти наміру користувачів.
Як ми знаємо, чи варто того?
Ми ще не знаємо багато, але це відчуває низький ризик принаймні в тому, як він розміщується досі. Незважаючи на те, що ще в рамках закритої бета -версії, Google випустив тематичні дослідження, що показують сильні вдосконалення результатів кампанії замість більшої кількості конверсій з більшою ефективністю, зробивши цю можливість, варто вивчити, коли він розгортається.
Зі глобальним розгортанням, запланованим на червень 2025 року, зараз саме час почати вчитися, як налаштувати ці функції до ваших цілей кампанії. Враховуючи, що це вибирає функцію та налаштовано до рівня функцій – варто зняти, і ми уявляємо, що з продовженням змін Google в ШІ, що це стане найкращою практикою в найкоротші терміни. Попросіть свою команду DAC та Google Rep про стратегії раннього доступу та налаштування, щоб дізнатися більше.