Рівень прийняття Chatgpt, революційного LLM-на основі LLM Chatbot, є приголомшливим. Я думаю, що це не було б розтягненням сказати, що до цього часу Chatgpt та інші подібні чат -боти AI є скрізь; Люди використовують їх для роботи та дозвілля постійно.
Іноді відчувається, що в якийсь момент генеративні чат -боти AI приєднаються до зустрічей команд, щоб не робити нотатки та узагальнити, що було сказано, але повідомляти про те, що вони робили минулого тижня.
Гаразд, жарти вбік – сьогодні ми хочемо поговорити про роль генеративного ШІ в оптимізації мобільних рекламних креатив.
Сьогоднішні теми включають:
- Біографія Асафа Бункікана
- Про alison.ai
- Вплив AI на творчу оптимізацію реклами
- Врівноваження автоматизації, керованої AI з людською творчістю в мобільній рекламі
- Залишатися конкурентоспроможними з інструментами, що працюють на AI
Посилання та ресурси:
Цитати від Asaf Yanai
“Це змінює все від початку до кінця, або це може потенційно все змінити. Це залежить від прийняття. І я поясню. Я думаю, що те, що сталося за останні п’ять -шість років, – це повна повна зміна в галузі. Однак, якщо ви придивитесь, ви побачите, що не всі компанії змінилися. Не всі компанії змінили свої операції чи процеси.
Ті, які прийняли AI на початку, і ті, хто прийняв ШІ, зараз повністю просунуті. Вони швидше, вони швидше. Вони помітні, коли мова йде про стратегію. А також вся операція стала набагато менш важкою, важкою з витратами, важкою з кількістю та важкими процесами та операціями ».
Господар
Бізнес додатків – Підключення індустрії додатків з 2012 року