...
Понеділок, 10 Листопада, 2025
9.8 C
Kyiv

Мета до повного автоматизації створення оголошень до 2026 року

Мета допоможе рекламодавцям Повністю створити та орієнтуватися на кампанії за допомогою інструментів штучного інтелекту до кінця наступного року.

Згідно з доповіддю The Wall Street Journal, вдосконалені інструменти AI Giant Giant дозволять брендам генерувати персоналізовані зміни оголошень, автоматично оптимізувати як відео, так і статичний контент і навіть видавати цілі оголошення, використовуючи лише зображення продукту та запланований маркетинговий бюджет. Ці можливості дозволять налаштувати в режимі реального часу, показуючи різні версії AD для користувачів на основі таких факторів, як географічне розташування та поведінка користувачів.

В даний час маркетологи використовують Сторонні інструменти, такі як Середній тиждень і OpenAi's З для створення Вміст реклами на платформах, включаючи мета. Соціальні медіа та технічний гігант зараз, здається, інтегрують ці можливості самостійно. Згідно з повідомленнями, tВін має намір дозволити брендам розробляти рекламні концепції цілком з нуля.

Хід Мета приходить на підбори оголошення Google про Flow, потужного нового інструменту для створення фільму AI. Розроблений для підтримки креативних розповідей, Flow дозволяє користувачам без особливих зусиль створювати кінематографічні сцени та кліпи, розширюючи межі традиційного створення контенту.

Швидкий приріст генеративних інструментів AI, як це, надсилає брижі через світ реклами та маркетингу. По мірі того, як автоматизація стає більш складною, багато в галузі хвилюються потенційними, і стурбовані більш широкими наслідками для творчих ролей та стратегії кампанії.

Гаряче цього тижня

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Теми

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

Міністр Кондапаллі Шрінівас наполягає на подвоєнні доходів фермерів | Новини Віджаявади

Вісакхапатнам: державний міністр MSME та SERP Кондапаллі Шрінівас закликав...