TrueLogic, філіппінська фірма з цифрового маркетингу, розробила нову послугу, яка допоможе брендам залишатися видимими, оскільки відповіді, поподілені AI, стали більш поширеними в пошуку Google.
Огляди AI Google тепер показують більше результатів пошуку. Згідно з дослідженням Truelogic, “навігація в пошуку AI-посиленого Google”, відповіді AI з'явилися у 13% обшуків у березні 2025 року, порівняно з 6,5% у січні. Деякі платформи кажуть, що тепер 8 з 10 інформаційних пошуків тепер включають підсумки, поподілені AI.
“Якщо ви банк, школа, роздрібна торгівля або бренд нерухомості, а ваші клієнти шукають в Інтернеті перед прийняттям рішень, ця зміна в пошуку Google може безпосередньо вплинути на вашу видимість та призводи”, – сказав Бернард Сан -Хуан III, керуючий партнер Truelogic. “Відповіді, що генеруються AI, змінюють те, як люди шукають і те, що вони натискають. Щоб залишатися конкурентоспроможними, ваш бренд повинен показати ці відповіді”.
Аналіз TrueLogic на веб-сайтах провідних філіппінських брендів виявив, що довірені, відомі джерела, як правило, вищуються у відповідях AI. Детальний, зручний для мобільних пристроїв контент також працює краще, ніж короткі або застарілі сторінки. Згадуючи надійні джерела, має значення більше, ніж просто побудова багатьох зворотних посилань.
“Забудьте про старі хакі SEO”, – сказав Тімоті Уічіко, керівник пошуку та аналітику Truelogic. “
Нова служба оптимізації пошуку AI включає перевірку видимості AI, оновлення вмісту, покращення ефективності та стратегії побудови авторитету. Мета полягає в тому, щоб допомогти брендам адаптуватися до змін у поведінці в Інтернеті та покращити їх шанси бути представленими у підсумках, що генеруються AI.
Отримайте найновіші до тенденцій. Слідкуйте за новинами назад LinkedIn, Facebook, X, YouTubeі Тикток Для оновлень та поглибленого висвітлення в ландшафті техніки та безпеки.
Пов’язані історії