...
Понеділок, 30 Червня, 2025
14.8 C
Kyiv

Як зберегти свій веб-сайт видимим у результатах пошуку AI

Якщо ви нещодавно здійснили пошук у Google, ви, ймовірно, помітили деякі зміни в його інтерфейсі. У минулому вам просто надається довгий перелік веб -сайтів, які тісно відповідають відповідності вашому пошуку. Однак тепер Google представив огляди ШІ, які дають узагальнені результати на основі того, як ви задали своє запитання.

Хоча цей оновлений інтерфейс може бути неймовірно корисним як користувач, як бізнес, у вас можуть бути змішані почуття та з поважних причин. Реальність пошуку, що працює на AI, полягає в тому, що вона представляє нові виклики при спробі привернути більше органічного трафіку на ваш веб-сайт.

Оскільки однією з головних цілей інструменту пошуку, що працює на AI, є надання відповідей безпосередньо користувачам, не вимагаючи від них переходити на кілька сайтів, щоб знайти те, що вони шукають, може бути важче познайомити з ними свій бренд.

Це означає, що для того, щоб отримати однаковий рівень видимості з вашим сайтом, стає важливим зосередитись на тому, щоб посилатися на ваш веб-сайт у цих підсумках, що генеруються AI. На щастя, є деякі стратегії, які ви можете дотримуватися, щоб досягти цього.

Як змінив AI, як діють пошукові системи?

У минулому пошукові системи функціонували порівняно простим способом. Користувачі просто введуть різноманітні ключові слова або зададуть пряме запитання, і Google перегляне всі свої індексовані сайти, щоб знайти список сайтів, які виглядали так, як вони добре відповідають.

Хоча це був досить простий формат, коли хтось шукав конкретні сайти або підтримував вміст, користувачам все одно потрібно було б зробити трохи більше пошуку за допомогою декількох посилань сайтів, перш ніж вони знайшли те, що насправді шукають. Щоб покращити досвід пошуку, Google представив кілька корисних функцій, щоб скоротити час, необхідний для пошуку необхідних відповідей.

Сьогодні технологія AI відіграє значну роль у тому, щоб зробити це можливим. Він використовує вдосконалені алгоритми та можливості машинного навчання, щоб виходити за межі ключових слів, що використовуються в пошуках, замість цього зосереджуються на намірах користувача. Тепер, замість того, щоб просто представити великий список веб -сайтів, які потрібно проводити, користувачам представлені огляди AI, які дають їм чіткі, організовані відповіді, не вимагаючи від них шукати далі.

Ефективні стратегії підготовки вашого веб-сайту для пошуку, що працює на AI

AI повністю змінила, як люди шукають інформацію в Інтернеті. Через це, для підприємств важливо вжити необхідних заходів, щоб забезпечити частіше пошукові системи, і інструменти AI. Це гарантує, що вони не зазнають значних втрат у обсязі трафіку від пошуку “без клацання”.

Нижче наведено деякі ефективні стратегії, які ви можете створити для досягнення цього:

Зосередьтеся на більш глибокому, змістовному створенні контенту

Однією з головних причин, чому Google почав впроваджувати елементи, що працюють на AI, у свій алгоритм пошуку, було допомогти людям більш ефективно зв’язатися зі вмістом, який для них найбільше важливий. Маючи стільки інформації, доступної в Інтернеті, Google важливо допомогти скоротити шум та отримати відповіді, необхідні якомога швидше.

Основним способом досягнення цієї мети алгоритм Google – це просіювання інформації, яка ретельно перевіряється, і дотримується свого EEAT (досвід, досвід, авторитативність та надійність якомога ближче. Для бізнесу це означає вивчати теми глибше, ніж у минулому, і зосередити увагу на більшій цінності читачам.

Інструменти Google та AI хочуть мінімізувати кількість джерел, які вони надають користувачам, тому, коли вони знаходять сайт, який демонструє безліч знань на певну тему, цей сайт, як правило, вибирається частіше, щоб з’явитися на огляді AI. Переконайтесь, що ваш вміст максимально вичерпний, ви збільшуєте ймовірність посадки цієї позиції більш послідовно.

Зберігайте інформацію про розмову та використовуйте природну мову

Важливим способом допомогти вашому веб -контенту виділитися з інших – це те, як він доставляється. Пошук, що працює на AI, віддає перевагу вмісту, який звучить більш розмовно, використовуючи природну мову при описі різних тем. Це імітує один і той же тип відповідей, які часто використовуються з інструментами голосового помічника, такими як Google Home або Alexa.

Ще одна причина, чому розмовна мова настільки важлива, – це те, як більшість людей шукають інформацію. Коли ви використовуєте той самий тип мови, яку ви зазвичай використовуєте під час розмови з кимось, це створює більш безпроблемне з'єднання для алгоритмів AI між вашим вмістом та інформацією, яку вимагають.

Створюючи новий вміст для свого веб -сайту, спробуйте використовувати той самий види формулювання або фрази, які ви хотіли б у розмові. Ефективний спосіб, який ви можете допомогти зробити, – це перетворення більшої кількості заголовків статті на запитання, такі як ті, що знайдені на сторінках часто заданих питань (FAQ). Це дає вам можливість відповісти на запитання безпосередньо на вашому сайті, надаючи читачам швидку та доступну інформацію.

Обов’язково використовуйте структуровані дані

Коли ви починаєте генерувати новий веб -контент, не забудьте використовувати структуровані дані. Структуровані дані, які також називаються “розміткою схеми”, – це по суті фрагмент коду, який ви можете вбудувати у кожну свою веб -сторінку, яка допомагає класифікувати тип вмісту, який він містить для пошукових систем та інструментів AI.

Коли користувачі вводять нові запити, алгоритми пошуку використовують ці етикетки, щоб допомогти надати більш відповідні результати та представити інформацію в різних списках, інструкціях про те, як поетапно або поетапні інструкції. Наприклад, якщо хтось хотів точно знати, як встановити новий дзвінок у двері, використання структурованих даних на ваших сторінках може допомогти вам вказати ваш вміст як “посібник з встановлення”, який може бути показаний як багатий фрагмент на першій сторінці результатів пошуку.

Можливість досягти цих високоцінних місць на SERPS може дати вам дуже надійну нерухомість для підвищення швидкості кліків, а також зробити більш імовірним, що огляд AI підбирає вашу сторінку та посилається на неї безпосередньо на користувачів.

Зосередитись на досвіді користувача

Пройшли дні, коли начинка ключових слів може висадити ваш веб -сайт на першій сторінці SERPS. Правильно, інструменти пошуку Google та AI навчилися уникати таких типів спам -сайтів, шукаючи веб -сайти, які були розроблені спеціально з урахуванням користувачів.

Хоча це не означає, що використання ключових слів не має значення при вдосконаленні маркетингових зусиль пошукових систем, це не повинно бути вашим основним фокусом. Натомість погляньте на свій веб -сайт з точки зору користувача. Google хоче переконатися, що у вас є добре структурований макет сайту з швидким завантаженням та мобільною темою. Це гарантує, що користувачі довше залишаються на вашому сайті та фактично залишають, що знайдеться необхідну інформацію.

Працюйте над зміцненням свого актуального авториту

Пошукові системи та інструменти AI класифікують веб -сайти на основі їх актуальних повноважень. Саме це допомагає їм довіряти вмісту, з яким вони посилаються.

Побудова такого типу повноважень неможливо досягти протягом ночі, але є способи покращити цю метрику довгострокову перспективу. Один із способів зробити це – створити вміст стовпа. Це передбачає створення однієї, всебічної сторінки з детальною інформацією, яка посилається на кілька сторінок підтримки та різних підтепіків.

Виходячи з декількох пов’язаних тем за однією основною ідеєю, це допомагає сигналізувати про інструменти пошуку AI, що ви авторитет з цього приводу і, ймовірно, надасть відповіді на кілька питань, які можуть виникнути користувачі.

Допоможіть зробити ваш сайт більш помітним у результатах пошуку AI

Незважаючи на те, що пошук, що працює на AI, створив додаткові проблеми для підприємств, намагаючись залишатися видимими в Інтернеті, це не означає, що не можна вжити кроків, які можна вжити для покращення ймовірності частіше посилатися на результати, що генеруються AI.

Дотримуючись обговорених стратегій, ви гарантуєте, що все ще зможете залучити адекватний трафік до свого сайту, а також впроваджуючи більш захисну тактику SEO.

Джейсон ХуАвтор Bio: Джейсон Ху розпочав фріланс в SEO в коледжі, продав своє перше агентство, а тепер є засновником ZUPOСеО-консалтингове агентство, що базується в окрузі, допомагає створити потужні довгострокові SEO-стратегії для наших клієнтів. Джейсон також насолоджується кількома чашками чаю щодня, ховаючись у вихідні дні, наздоганяючи читання та переглядаючи Сімпсонів у 20 -й раз.

Гаряче цього тижня

Застарілий AI виходить з маркетингових бюджетів та відходів команди

Hootsuite запускає Owlygpt, перший соціальний помічник AI, що працює...

Інструменти інтелекту сайту стають основою стратегії центру обробки даних

З попитом на центри обробки даних, що зростають експоненціально,...

Кінцевий посібник з оптимізації пошукових систем AI для всіх розмірів бізнесу | дурний

Кінцевий посібник з оптимізації пошукових систем AI для малих,...

До побачення Sony: Xiaomi 16 Ultra Switches на камеру SmartSens

Як повідомляється, Xiaomi готується до помітного зрушення у своїй...

Теми

Застарілий AI виходить з маркетингових бюджетів та відходів команди

Hootsuite запускає Owlygpt, перший соціальний помічник AI, що працює...

Інструменти інтелекту сайту стають основою стратегії центру обробки даних

З попитом на центри обробки даних, що зростають експоненціально,...

До побачення Sony: Xiaomi 16 Ultra Switches на камеру SmartSens

Як повідомляється, Xiaomi готується до помітного зрушення у своїй...

Масштабоване майбутнє ефективності маркетингу

Глобальний ринок створення контенту AI...