Нещодавні відомості від HubSpot та Salesforce (2024) підкреслюють зростаючу потужність автоматизованого маркетингу. Хоча платформи електронної пошти AI підвищують ефективність виховання свинцю, їх повний потенціал розблокується лише при поєднанні з SEO -стратегіями, які керують органічним трафіком. SEO веде звіти про те, що компанії, що поєднують обидві системи, виграють не лише від більшої кількості потенційних клієнтів, а більш кваліфікованих – значно зменшуючи ручну пропаганду та підвищення рівня конверсії.
“Автоматизовані системи працюють лише тоді, коли вони подають правильні дані”, – заявив прес -секретар від SEO -лідерів. “Наш підхід гарантує, що SEO приносить правильний трафік, а AI поводиться з рештою – Автомічно сегментувати, виховати та перетворювати ці потенційні клієнти без постійного втручання”.
Стратегія вкорінена у подвійному підході: SEO привертає увагу за допомогою вмісту, багатих ключовими словами, оптимізованими послугами та технічними вдосконаленнями, тоді як інструменти електронної пошти AI персоналізують подальші дії на основі поведінки користувачів у режимі реального часу, наприклад, відвідування сторінок, швидкість відмов та клацання. Ця синергія дозволяє маркетинговим командам швидко та за масштабами реагувати на наміри користувача.
У дослідженні Salesforce 68% компаній повідомили про посилення залучення від використання електронних листів AI-особистого. Однак ефективна персоналізація вимагає основоположних елементів SEO-наприклад, як структурований вміст блогу та інформація про повзання продуктів, які залишаються критичними, коли користувачі переходять на інтерфейси пошуку, що працюють на AI. SEO веде підкреслює, що інструменти AI все ще значною мірою покладаються на традиційний веб -контент, щоб генерувати точні відповіді, роблячи SEO більш релевантним, ніж будь -коли.
У міру розвитку поведінки пошуку, SEO Leads заохочує підприємства підготуватися до інтерфейсів, керованих AI, зберігаючи видимість за допомогою оптимізованого вмісту та структурованої архітектури сайту. Фірма зазначає, що багато організацій не зможуть узгодити свої зусилля з маркетингу SEO та електронної пошти, не вистачаючи переваг автоматизованих, високоефективних систем генерації свинцю.
Повний розбиття стратегії та її наслідків для 2025 року можна знайти на Seoleads.io.