...
Середа, 16 Липня, 2025
28.2 C
Kyiv

Чому видимість зараз є найважливішим маркетинговим показником

Оскільки генеративні платформи AI, такі як Chatgpt та здивування та пошукові функції, такі як огляд AI Google, перетворюють способи взаємодії користувачів з брендами, маркетингові показники керуються тим, що відбувається до першого клацання.

Незалежно від того, чи читається ваш вміст, цитується чи посилається на генеративний ШІ, видимість AI тепер є першим пунктом впливу для багатьох брендів. Щоб залишатися конкурентоспроможними, ваш вміст повинен бути побудований для цієї видимості.

Зниження традиційного клацання

Майже 60% пошукових запитів Google закінчилися без клацання, було виявлено дослідження Sparktoro 2024. Чому? Споживачі отримують відповідь на своє запитання на сторінці, або від:

  • Ай -підсумки.
  • Основні функції SERP, такі як люди, також запитують коробки.
  • Параметри вмісту, орієнтовані на Google, такі як YouTube.

Як результат, традиційні стратегії з топ-фунну, коріння в SEO, втрачають позицію. Сьогодні все, від дослідження продуктів до сприйняття брендом, формується тим, як-чи-ваш вміст з'являється в досвіді AI.

У Terakeet ми також виявили, що домени, цитовані в оглядах AI, ймовірно, клацання, ніж топ -органічні результати в тому ж SERP.

Винос? Традиційні показники трафіку тепер пропонують неповну картину. Успіх вимірюється тим, чи привертає ваш вміст увагу генеративного ШІ.

Копатися глибше: як розпочати оптимізацію AI (і пояснити це своєму керівництву)

Яку видимість та зростання бренду означають сьогодні

У моделі AI-першої, видимість це не про те, як ваш сайт займає список синіх посилань-це про те, як часто і як сприятливо, ваш бренд з'являється у відповідях, підсумках та досвіду.

Як генеративні платформи AI представляють ваш бренд, тепер приводить довіру та вплив-не тільки шляхом збільшення експозиції, але й пошуку вмісту та розробки підсумків із сайтів, які вони вважають авторитетними, зручними для користувачів та оптимізованими для споживання ШІ.

Генеративна оптимізація двигуна (GEO) проти оптимізації пошукових систем (SEO)

Вам потрібно адаптуватися, щоб вплинути на те, як ваш бренд з'являється у відповідях, що покоління AI. Це означає:

  • Оптимізація якості та достовірності вашого вмісту.
  • Розуміння нових сигналів AI системи пріоритетності при виборі джерел.

Це генеративна оптимізація двигуна (GEO). GEO ділиться багатьма атрибутами традиційної оптимізації пошукових систем (SEO), але також зосереджується на оптимізації вмісту для генеративного ШІ.

Копатися глибше: як маркетологи можуть досягти успіху з генеративною оптимізацією двигуна

Чотири основні цілі Гео

Щоб досягти видимості ШІ, брендам потрібен вміст, готовий до досягнення та перевищення чотирьох основних цілей.

1. Створіть зміст, гідний включення до Genai

Перший рейтинг в результатах органічного пошуку недостатньо, щоб бути включеним до генеративних пошуків AI. Однак наші дослідження показують, що кращий рейтинг у Google може призвести до включення в огляд AI. Інші дослідження показують, що зміст, цитований в ШІ, повинен розглядатися як надійний, послідовний, авторитетний та актуальний.

Ви можете збільшити свої шанси, задовольняючи eeAt (досвід, досвід, авторитативність та надійність) рамки), особливо на теми, що впливають на добробут або фінансову стабільність людини, відомі як ваші гроші або ваші життя (іміл) теми.

2. Переконайтесь, що вміст добре структурований та оптимізований

Однією з функцій генеративного ШІ є його здатність посилатися на джерела, з яких він отримує. Це можуть бути прямі посилання в оглядах AI Google, пов’язані чисельні цитати в здивуванні або джерелах посилань у чатгпті.

Хороша новина полягає в тому, що можливості кліків вмісту все ще існують. Однак, щоб цитується, вміст повинен бути добре структурованим та доброзичливим для генеративного ШІ. Щоб вміст був видимим та помітним, йому потрібні заголовки та підгірки, щоб безпосередньо та стисло відповіді на запитання. Здатність прогнозувати та відповідати на найімовірніші питання також необхідна для створення вмісту Citiate.

Генеративні платформи AI також розглянуть, кого ви цитуєте. Видимий вміст повинен цитувати та посилатися на авторитетні джерела. Чим більш авторитетними джерелами ви цитуєте, тим більш авторитетними ви з’явитесь.

Копати глибше: як AI змінює правила веб -трафіку

3. Застосувати технічні основи SEO

У пошуку генеративна ШІ спрямована на відповіді на запитання. Ефективне використання схем та мови розмітки, вже поширених у SEO, допомагає системам AI знайти необхідні відповіді. Структуючи свій вміст, не забудьте включити:

  • Організація статей та схеми сухарів, щоб допомогти ШІ зрозуміти структуру та контекст вашого вмісту.
  • Схеми FAQ та запитань та запитань щодо поліпшення видимості в природних мовах та представлених фрагментах.
  • Ключові схеми вмісту для виділення продуктів, оглядів та поширених запитань.
  • Схеми ImageObject та відеооб'єкт для підвищення видимості вашого візуального та відеоконтенту.

4. Вирощуйте брендинг, вирівняний для генеративного досвіду

Зростання фірмового обсягу пошуку або прямі відвідування сайтів від експозиції в середовищі ШІ означає, що AI також повинен зробити ваш бренд оповідання видимим та зрозумілим. Ви можете це зробити, вливши ідентичність бренду на фірмові та не зафіксовані канали.

Створення та підтримка голосу бренду для AI вимагає людського дотику. Бренди повинні вивчити:

  • Які їхні цінності.
  • Що робить бренд унікальним.
  • Як найкраще сформулювати ці ідеї.

Це вимагає стратегічного бачення, корінням у корпоративних цінностях і відображене через обмін повідомленнями, тоном та голосом бренду. Бренди також повинні оптимізувати власні активи – минулі, теперішні та майбутні – для відображення цих цінностей.

Видимість як стратегічна перевага

Побачення-це вже не пасивна користь-це основа впливу в епоху пошуку AI-першої. Бренди з постійною присутністю AI отримують ранній вплив у подорожі покупця та видимість на платформах AI, є провідним показником довгострокового власного капіталу та частки ринку.

Щоб досягти успіху, ви повинні оптимізувати для машин та людей – пріоритетність ясності, структури та оригінальності. Компанії повинні інвестувати у видимість AI, щоб забезпечити послання брендів на всіх платформах.

За іронією долі, видимість AI не може бути досягнута лише за допомогою AI. Це вимагає людського розуміння та нагляду, щоб ваш бренд справді виділявся.

Копатися глибше: Чому промисловості з високим вмістом потребують оптимізації AI

Авторів, що надаються, запрошують створити контент для Martech та вибираються для їх досвіду та внеску в пошукову спільноту. Наші учасники працюють під наглядом редакційного персоналу та внесками, перевіряються на якість та актуальність для наших читачів. Мартех належить Semrush. Дописувач не просили робити будь -які прямі або непрямі згадки про Semrush. Думки, які вони висловлюють, є власними.

Гаряче цього тижня

WIX запускає огляд видимості AI з повним генеративним

Огляд видимості AI встановлює новий стандарт для генеративної оптимізації...

Дивовижні автопортретки від Chatgpt, Gemini та Grok

Інструменти AI, такі як Chatgpt OpenAI, Gemini Google та...

Теми

WIX запускає огляд видимості AI з повним генеративним

Огляд видимості AI встановлює новий стандарт для генеративної оптимізації...

Дивовижні автопортретки від Chatgpt, Gemini та Grok

Інструменти AI, такі як Chatgpt OpenAI, Gemini Google та...

Нове в житті: як дивитися “Якщо я зникну”, що не вистачає “13 липня

Злочинний трилер "Якщо я зникную" робить його Життєвий канал...

Найкращі інструменти дослідження ключових слів для початківців у 2025 році

Розподіляти Розподіляти Розподіляти Розподіляти Електронна пошта Знайдіть потрібні інструменти, не порушуючи банк - навіть...