Глобальне агентство з оптимізації пошукових систем Studiohawk запустив свій вступний подкаст, «поза складкою». Підкаст проводить Лоуренс Хітчс, генеральний менеджер Studiohawk і містить дискусії один на один із засновниками, маркетологами та лідерами бізнесу від видатних австралійських брендів.
Підкаст має на меті служити платформою для обміну історіями успіху та має на меті надихнути маркетологів, підприємців та ділових розумів. Сезон 1 “Поза межами складки” включає вісім епізодів, які повинні вийти щотижня.
У першому епізоді представлена Ерін Дірінг, співзасновник Triangl бренду Swimwear. У цьому епізоді Дірінг обговорює свою подорож у створенні Triangl у бренд на 200 мільйонів доларів та її нове підприємство, Deering. “Ми говорили про те, що ми були єдинороговим бізнесом. І тепер, коли у мене є другий бізнес, я можу дуже впевнено сказати, що це (Triangl) був бізнесом єдинорога”, – сказав Дірінг.
Deering також розробляє своє нове підприємство, Deering: “Deering-це набагато більше, ніж просто одягнути людей і одяг. Це про те, як мода бути формою догляду за собою, і наскільки добре ви почуваєтесь, коли ви носите щось дивовижне. Це начебто, якщо у вас є споживчий бренд, який продає товари комусь, це ваш обов'язок робити це з цілісністю і змусити їх почувати себе краще”.
Підкаст доступний на великих платформах, включаючи Spotify, Apple Podcasts та YouTube. Напоть Studiohawk в подкастингу знаменує зусилля, щоб розширити свою роль за межі SEO, прагнучи стати роз'ємом та казкарем для зростаючих брендів.
Генеральний менеджер Studiohawk, Лоуренс Хітчес, сказав: “Поза межами-це надання нашому громаді голосу. Ми працюємо з деякими з найбільш креативних, стійких та перспективних людей у бізнесі, і тепер ми маємо поділитися цими розмовами з набагато ширшою аудиторією. Цей подкаст також є шансом для нас, щоб відкрити світ, і пов’язатись із людьми, і людям, що перебувають за межі, і почуватись, що це відчуває себе, і чару.